مقالات, تعمیرات یخچال

ارور خطای یخچال سامسونگ

ارور خطای یخچال سامسونگ - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث ارور خطای یخچال سامسونگ میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

ارور خطای یخچال سامسونگ

کد خطا: AP

معنی آن: نقطه دسترسی

اگر دکمه ای را در حین راه اندازی یخچال نگه داشته باشید، معمولاً این کد ظاهر می شود. کد AP سیگنال می دهد که یخچال به عنوان یک نقطه دسترسی عمل می کند و به آن اجازه می دهد تا برای ویژگی های Wi-Fi مانند SmartThings تنظیم شود. وقتی دستگاه را راه‌ اندازی کردید، این کد خود به خود از بین می‌ رود.

کد خطا: 21E

معنی آن: خطای فن فریزر

این کد خطا نشان می دهد که یخچال بازخورد چرخشی از فن فریزر دریافت نمی کند. شایع ترین علت این امر یخ زدن فن فریزر است. این می تواند در نتیجه باز ماندن درب یا خرابی موتور باشد. یخ زدایی دستگاه ممکن است ساده ترین راه حل برای این مشکل باشد. پس از انجام این کار، اطمینان حاصل کنید که واشر درب کاملاً آب بندی شده است.

کد خطا: 22E, 22C

معنی آن: خطای فن یخچال

این می تواند زمانی اتفاق بیفتد که یخچال برای مدت طولانی با درب باز بماند. این را می توان با جدا کردن یخچال و باز گذاشتن درها دوباره تنظیم کرد. پس از چند ساعت، زمانی که یخچال را دوباره به برق وصل کردید و درها را بسته و به طور معمول کار کند، کد خطا از بین می رود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر یوتکس

کد خطا: 41، 42 با چراغ های آبی رنگ داخلی چشمک می زند 

معنی آن:  باید بازنشانی مجدد

این مشکل معمولاً با راه‌ اندازی مجدد قابل رفع است. این کار را با روشن و خاموش کردن کلید برق موجود در سمت راست بالای درب انجام دهید.

کد خطا: 41C

معنی آن: نرم افزار باید به روز شود 

اگر صاحب یک مدل  Hub 3 Door هستید، یخچال شما احتمالاً از شما می خواهد که آخرین به روز رسانی نرم افزار را دانلود و نصب کنید.

کد خطا: 76 یا چشمک زدن نشانگر تکمیل خودکار 

معنی آن: آب در محفظه پر کردن خودکار شناسایی شده است  

بهترین مکان برای شروع زمانی که این اتفاق می افتد، خشک کردن و تخلیه محفظه پر کردن خودکار قبل از نصب مجدد پارچ است.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر وایت وستینگهاوس

کد خطا: 85C

معنی آن: قطع برق 

این کد خطا نشان می دهد که ولتاژ پایین در منبع تغذیه شناسایی شده است. از دلایل این امر می توان به قطع برق لحظه ای اشاره کرد. این معمولاً به هیچ اقدام دیگری نیاز ندارد و با فشار دادن OK به مدت 3 ثانیه قابل تنظیم مجدد است.

کد خطا: 88، 83E یا 86E

معنی آن: خطای برق و ولتاژ 

این کدها معمولاً در صورت اختلال در برق ظاهر می شوند. این ممکن است ناشی از نوسانات برق یا خرابی های ارتباطی باشد. بهترین راه برای حل این مشکل، خاموش کردن یخچال و قطع برق برای یک دقیقه است.

کد خطا: 83E, 85E, 86E, 88 88

معنی آن: خطای الکتریکی 

این معمولاً به دلیل یک اختلال، مانند افزایش برق که در هنگام راه‌ اندازی رخ داده است، ایجاد می‌شود. در این حالت، بهترین کار این است که یخچال خود را خاموش کنید و قبل از روشن کردن مجدد یخچال، یک دقیقه برق را از برق بکشید.

کد خطا: PC ER، PC CH

معنی آن: خطای ارتباطی 

این اغلب در صورتی اتفاق می‌افتد که برق افزایش یافته باشد یا درب‌ ها به درستی وصل نشده باشند که منجر به خطای ارتباط می‌شود. سعی کنید یخچال خود را خاموش کنید و یک دقیقه پریز را از برق بکشید. در حالی که از برق جدا نیستید، قبل از روشن کردن یخچال، دسته سیم بالای یخچال را جدا کرده و دوباره وصل کنید.

کد خطا: OF OF، O FF یا نوارهای دمای پیمایش 

معنی آن: یخچال شما در حالت نمایشی است

این کدها به این معنی است که یخچال شما در حالت خنک کننده قرار دارد که معمولاً به عنوان حالت نمایشی شناخته می شود. راهنمای کاربر یخچال خود را در مورد نحوه خاموش کردن این حالت مجدداً بررسی کنید، اما اکثر مدل ها به شما می گویند که دو دکمه بالای موجود در سمت چپ یا راست پنل را به مدت 5 تا 8 ثانیه نگه دارید تا صدایی شنیده شود.

کد خطا: همه آیکون ها چشمک می زنند 

این به چه معناست: یخچال شما یک تشخیص خودکار دارد 

اگر این اتفاق پس از وصل شدن به برق یا پس از قطع برق رخ داد، جای نگرانی نیست. یخچال شما در حال انجام کاری است که خود تشخیصی نامیده می شود و بررسی می کند که همه سیستم ها همانطور که باید کار می کنند.

کد خطا: Ice Off چشمک می زند  

معنی آن: سطل یخ شما به درستی وارد نشده است  

این مشکل معمولاً با تنظیم مجدد سطل یخ یا تعویض سطل یخ در صورت نصب قابل حل است.

کد خطا: 39E, 39C 

معنی آن: یخ ساز شما به درستی کار نمی کند 

این ممکن است ناشی از یک یخ ساز باشد که به درستی مونتاژ نشده است. این مشکل معمولاً با تعویض قطعات معیوب یا تعویض کامل یخ ساز توسط یک سرویسکار قابل حل است.

سایر کدها

  • 5E: خطای سنسور یخ زدایی یخچال
  • 8E : خطای سنسور یخ ساز (فریزر).
  • 14E: خطای سنسور یخ ساز
  • 33E: خطای بخاری لوله یخ
  • 40E, 40C: خطای فن اتاق یخ
  • 84C : قفل کمپرسور

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *