مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

انواع خطاهای تعمیر ساید بای ساید الکترولوکس

تعمیر ساید بای ساید الکترولوکس - نمایندگی تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث انواع خطاهای تعمیر ساید بای ساید الکترولوکس میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

انواع خطاهای تعمیر ساید بای ساید الکترولوکس

کدهای ارور و خطاهای یخچال ساید بای ساید الکترولوکس هر یک مفهوم به خصوصی داشته و رفع کردن بعضی از آنها احتیاج به مهارت دارد. این خطاها تنوع بسیاری دارند و ترکیب حروف و ارقام در انتها شرایط قطعات درونی و اختلالاتی که در سیستم وجود دارند را بازگویی می کند. به همین علت کدهای ارور یخچال ساید الکترولوکس اهمیت بسیاری دارند و برترین راهنما برای آگاهی از قطعات دارای ایراد و خرابی دستگاه می باشند. این قسمت از آموزش تعمیر ساید تعمیرات سرویس را به معرفی فهرست کامل خطاها و کدهای ساید الکترولوکس و روش رفع کردن آنها اختصاص داده ایم.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ساید بای ساید ال جی

کد خطای E0 ساید بای ساید الکترولوکس

کد ارور E0 ساید الکترولوکس نشانگر ایراد در سنسور اواپراتور می باشد. این سنسور را دقیق چک کنید و در صورت لزوم آن را عوض کنید.

خطای E1 یخچال ساید الکترولوکس

در صورت دیدن خطای E1 فریزر الکترولوکس باید سنسور دمای یخچال را چک کنید. این سنسور به علت های متفاوت مانند قطع شدن اتصال امکان دارد از کار افتاه شده باشد و در بعضی موقعیت ها خراب می شود. اگر سنسور خراب بود آن را عوض کنید. توجه کنید که اگر با ساختار درونی دستگاه آشنا نیستید، می توانید با ما در تیم تعمیرات سرویس تماس حاصل فرمایید.

کد ارور E2 یخچال ساید الکترولوکس

از دیگر کدهای ارور و خطاهای یخچال فریزر و ساید بای ساید الکترولوکس می توان خطای E2 را نام برد که در صورت خرابی سنسور دمای فریزر نشان داده می شود. در بیشتر موقعیت ها با عوض کردن سنسور می توانید این خطا را رفع کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید یخساران

کد ارور E3 یخچال ساید الکترولوکس

کد ارور E3 نشانگر خرابی سنسور دمای اواپراتور و نفرستادن سیگنال های سنسورهای دما در یخچال است. برای حل این مشکل در ابتدا نیاز است سنسور اواپراتور چک شود. علاوه بر این، در بعضی موقعیت ها خراب شدن المنت و برد نیز می توانند در بروز این هشدار نقش داشته باشند که باید به وسیله یک تکنسین متخصص چک شوند.

خطای E4 یخچال ساید الکترولوکس

هشدار E4 یخچال ساید الکترولوکس نشانگر ایراد در سنسور دمای محیط می باشد. برای برطرف کردن ایراد اول سنسور دمای محیط را چک و در صورت لزوم آن را عوض کنید. دقت کنید که خراب شدن برد و ترموفیوز هم می توانند در این خطا نقش داشته باشند. به همین علت بهترین راه تعمیر دستگاه توسط نمایندگی تعمیر یخچال فریزر الکترولوکس می باشد.

کد ارور E5 یخچال ساید الکترولوکس

از دیگر کدهای ارور و خطاهای ساید بای ساید الکترولوکس می توان خطای E5 را نام برد. این خطا چندین علت مهم دارد که مهم ترین آنها خراب شدن المنت حرارتی و برد الکتریکی می باشد. هر دو قطعه باید کاملا چک و تعمیر شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیمالیا

خطای E6 یخچال ساید الکترولوکس

خطای E6 یخچال ساید الکترولوکس در شرایطی ایجاد می شود که دمای یخچال بیشتر از 15 درجه سانتیگراد باشد. به همین علت همزمان با نشان دادن این خطا احساس خواهید کرد که دمای کابین دستگاه بیشتر از حد گرم است. دو علت مهم برای رخ دادن خطای E6 موجود است که عبارتند از:

  • کاهش گاز یخچال به علت نشت که باید فورا شارژ شود
  • ایراد در اواپراتور که در اکثر موقعیت ها با تمیز کردن لوله ها می شود این خطا را رفع کرد.

خطای E7 فریزر الکترولوکس

خطای E7 ساید بای ساید الکترولوکس برعکس خطای قبلی است و در صورت کم شدن بیش از حد دمای یخچال نشان داده میشود. در صورتی که دمای یخچال از 4 درجه پایین تر برود، این خطا نشان داده شده و نیاز است دمپر چک و عیب یابی شود. به علاوه، بهتر است کانال هوا نیز چک شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید بوش

کد ارور E11 فریزر الکترولوکس

کد ارور E11 یکی از خطاهای معمول می باشد و نشانگر این است که فن کندانسور دچار ایراد شده است. نیاز است موتور فن و سیم پیچی و اتصالات آن دقیق چک و تعمیر شوند. در صورت ایراد داشتن فن در بعضی موقعیت ها تنها راه عوض کردن آن می باشد.اگر تخصص ندارید می توانید با ما در تیم تعمیرات سرویس تماس حاصل فرمایید.

کد ارور OP فریزر الکترولوکس

یکی دیگر از کدهای ارور و خطاهای ساید بای ساید الکترولوکس، خطای OP می باشد. اول باید توجه داشته باشید که این خطا بر روی قسمت یخچال نشان داده شده یا فریزر؟ بر این اساس می توانیم بگوییم که علت این خطا خراب شدن سنسور دمای یخچال می باشد یا فریزر. سنسور را چک کنید و در صورت لزوم آن را عوض کنید.

کد ارور SH یخچال ساید الکترولوکس

خطای SH در شرایطی ایجاد می شود که سنسور یخچال یا ترمیستور به اتصال کوتاه دچار شده است. کافی است سیم میان سنسور و برد را چک کنید و ایرادات آن را رفع کنید تا خطا برطرف شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

کد ارور DF یخچال ساید الکترولوکس

خطای DF یخچال ساید الکترولوکس تخصصی بوده و نمایش می دهد که اتصال میان برد و دیفراست با ایرادی روبرو شده است. برای برطرف کردن این خطا باید اتصالات میان دیفراست و برد چک شود و ایراد یابی شود.

کد ارور B یخچال ساید الکترولوکس

در بعضی انواع ساید بای ساید الکترولوکس اشکال در سنسور اواپراتور با خطای B نشان داده می شود. سنسور اواپراتور را چک کنید و اگر لازم بود آن را عوض کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید ویرپول

خطای F3 یخچال ساید الکترولوکس

اگر برای مدت زمان طولانی و بیشتر از 85 دقیقه المنت روشن مانده باشد، خطای F3 روی صفحه نمایش مشاهده خواهد شد. اول هیتر را چک کنید و ایرادات آن را برطرف کنید. اگر رفع نشد با تعمیر هیتر، نیاز است برد نیز چک و عیب یابی شود.

کد ارور C1 یخچال ساید الکترولوکس

از مهم ترین کدهای ارور و خطاهای ساید بای ساید الکترولوکس، خطای C1 است. این خطا نشانگر ایراد و اشکال در سیستم برفک زدایی یا دیفراست می باشد. سنسور سیستم برفک زدایی را چک کنید و اگر اشکال رفع نشد برد هم باید تعمیر شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید پاکشوما

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *