مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیرات یخچال فریزر گرنیه

تعمیرات یخچال فریزر گرنیه - تعمیر یخچال فریزر در تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

کدهای خطای یخچال گرنیه، اگر هیچ یک از دستورالعمل‌های پایین مشکل شما را برطرف نکرد، با مرکز تعمیرات سرویس تماس بگیرید و نوع، مدل و شماره سریال موجود در پلاک/برچسب را که در داخل دستگاه قرار دارد، ذکر کنید. ما در این مطلب به مبحث تعمیرات یخچال فریزر گرنیه میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

راهکارهای کد خطای تعمیرات یخچال فریزر گرنیه

مسئله علت یا راه حل
یخچال به برق وصل است اما کار نمی کند. از وجود ولتاژ در پریز برق و روشن بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید.
سیستم خنک کننده به طور مداوم برای مدت زمان طولانی کار می کند دمای محیط بیش از حد بالا
درب خیلی مکرر یا خیلی طولانی باز می شود.
درب به درستی بسته نشده است
مقدار زیادی غذای تازه به یکباره وارد شده است
سنسور در یخچال (A یا B) توسط مواد غذایی تازه مسدود شده است.
خنک کننده کمپرسور و کندانسور کافی نیست.
انباشته شدن بیش از حد یخ در دیواره پشتی داخل یخچال می تواند نتیجه موارد زیر باشد درب خیلی مکرر یا خیلی طولانی باز می شود.
غذای هایی که گرم است را در یخچال بگزارید.
مواد غذایی در تماس با دیواره داخلی پشتی یخچال.
آب بندی ضعیف درب.
اگر مهر و موم کثیف یا آسیب دیده است، آن را تمیز یا تعویض کنید
تجمع یخ در داخل فریزر ممکن است در نتیجه موارد زیر باشد درب خیلی مکرر یا خیلی طولانی باز می شود
درب به درستی بسته نشده است
آب بندی ضعیف درب
اگر مهر و موم کثیف یا آسیب دیده است، آن را تمیز یا تعویض کنید
میعانات (شبنم) در قفسه بالای کشوها این یک پدیده گذرا است که نمی توان به طور کامل از آن در دوره های دمای بالا و رطوبت محیط اجتناب کرد
نوار لغزنده ببرسی رطوبت را باز نگه دارید.
مواد غذایی را در کیسه ها یا سایر بسته بندی های بدون هوا قرار دهید
آب از یخچال نشت می کند مسدود شدن دهانه تخلیه آب یا چکیدن آب از کنار ناودان آب
دهانه مسدود شده را به عنوان مثال با استفاده از یک نی پلاستیکی تمیز کنید
اگر لایه ضخیمی از یخ ایجاد شد، دستگاه را به صورت دستی یخ زدایی کنید
کلید B چشمک می زند (برای واحد کنترل 4 اعمال می شود) درب خیلی مکرر یا خیلی طولانی باز می شود
درب به درستی بسته نشده است (ناخالصی های احتمالی روی درزگیر، تراز نشدن درب، سیل آسیب دیده و غیره)
قطع برق طولانی تر
مقدار زیادی غذای تازه به یکباره وارد شده است
درب به سختی باز می شود اگر می خواهید درب فریزر را بعد از بسته شدن باز کنید، انجام این کار ممکن است دشوار باشد
درب به سختی باز می شود اگر نور LED کار نمی کند، با یک تکنسین خدمات تماس بگیرید
خودتان اقدام به تعمیر روشنایی LED نکنید، زیرا خطر تماس با ولتاژ بالا وجود دارد
نشان دادن کد خطا بر روی صفحه نمایش (فقط در برخی از مدل ها) اگر E روی صفحه نمایش ظاهر شد، با یک تکنسین خدمات تماس بگیرید.
دمای فریزر خیلی بالاست با فشار دادن دکمه و انتقال آن به موقعیت 1 (فقط در برخی از مدل ها) فلپ دستی (که در پشت سطل میوه و سبزیجات قرار دارد) را تنظیم کنید.
دمای یخچال خیلی بالاست با فشار دادن دکمه و انتقال آن به موقعیت 3 (فقط در برخی از مدل ها) فلپ دستی را (که در پشت سطل میوه و سبزیجات قرار دارد) تنظیم کنید.

تعمیرات یخچال فریزر گرنیه ، تمیز کردن دستگاه

قبل از تمیز کردن، دوشاخه دستگاه را از برق جدا کنید – دستگاه را خاموش کنید (به فصل روشن/خاموش کردن دستگاه مراجعه کنید) و سیم برق را از پریز جدا کنید.

برای تمیز کردن تمام سطوح از یک  پارچه نرم استفاده کنید. پاک کننده هایی که حاوی مواد ساینده، اسید یا حلال هستند برای تمیز کردن مناسب نیستند زیرا ممکن است به سطح آسیب بزنند.

قسمت بیرونی دستگاه را  با آب یا محلول ملایم کف تمیز کنید. سطوح لاکی و آلومینیومی ممکن است با آب ولرم که یک شوینده ملایم به آن اضافه کرده اید تمیز شوند. استفاده از پاک کننده هایی با محتوای الکل کم مجاز است (مانند پاک کننده های پنجره). برای تمیز کردن مواد پلاستیکی از پاک کننده های حاوی الکل استفاده نکنید.

داخل دستگاه را می توان با آب ولرم تمیز کرد و می توانید مقداری سرکه به آن اضافه کنید.

  • یک ناودان و یک دهانه که از طریق آن آب یخ ذوب شده جریان می یابد، در زیر پانل خنک کننده قرار دارد که فضای داخلی یخچال را خنک می کند. ناودان و دهانه ممکن است گرفتگی نداشته باشند. آنها را اغلب بازرسی کنید و در صورت لزوم تمیز کنید (مثلاً با نی پلاستیکی).
  • یخ زدگی یا تجمع یخ به ضخامت 3-5 میلی متر مصرف برق را افزایش می دهد. بنابراین، باید به طور منظم حذف شود (برای فریزر NO FROST صدق نمی کند). از اجسام تیز، حلال یا اسپری استفاده نکنید.
  • واحد کندانسور نصب شده بر روی دیوار پشتی (خارجی) باید همیشه تمیز و عاری از گرد و غبار یا رسوبات ناشی از دود یا بخار آشپزخانه باشد.
  • پس از تمیز کردن، دستگاه را دوباره روشن کنید و غذا را وارد کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر پارس

یخ زدایی یک فریزر بدون یخ

  • فریزر NO FROST به طور خودکار یخ زدایی می کند. یخ زدگی گاه به گاه که ممکن است روی دیوارها ظاهر شود به طور خودکار از بین می رود
  • تجمع یخ یا یخ در محفظه فریزر می تواند در نتیجه استفاده غیرعادی از دستگاه باشد (درب مکرر و/یا خیلی طولانی باز می شود، درب به درستی بسته نمی شود و غیره). در این صورت، دستگاه را از برق بکشید، مواد غذایی را از فریزر خارج کرده و از یخ زدایی آنها محافظت کنید.
  • داخل فریزر را تمیز و خشک کنید. قبل از برگرداندن مواد غذایی منجمد به فریزر، دستگاه را روشن کرده و تنظیمات مورد نظر را انتخاب کنید.

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *