مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

تعمیر خطاهای ساید بای ساید ارج

تعمیر خطاهای ساید بای ساید ارج - نمایندگی تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای ساید بای ساید ارج میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر خطاهای ساید بای ساید ارج

یکی از اولویت های زندگی هر شخص، سلامتی و نگهداری صحیح از مواد غذایی است که به کمک پیشرفت تکنولوژی انواع یخچال های فریزر و ساید بای ساید این وظیفه را بر عهده دارد، امروزه در انواع مختلف با سایز و امکانات خاص به جهت رفع نیاز کاربران به بازار عرضه شده اند، همواره رفع نیاز های هر خانه رابطه مستقیم با یخچال های فریزر خواهد داشت، به صورتی که این لوازم خانگی را به مهم ترین لوازم خانگی تبدیل شده است و  اما یخچال های فریزر هم امکان دارد مانند سایر لوازم خانگی دچار مشکلاتی در روند عملکرد خود باشد که این ایرادات بسته به نوع یخچال ساید بای ساید مورد استفاده تان می تواند با آلارم اخطار دهنده، چراغ های چشمک زن و نمایان کردن عددخطای مربوطه بر روی صفحه نمایشگر برای آگاه کردن کاربر از مشکل ایجاد شده نشان دهد که کاربران با آگاهی از مفهوم این علائم اخطاری و عددهای خطا می توانند از محل دقیق ایراد دستگاه آگاه شده و برای تعمیر درست دستگاه خود توسط تعمیرکاران مجرب اقدام کنند.

خطا یا عددخطا ER01 یخچالساید بای ساید  ارج :

خرابی در اتصالات برد و دیسپلی است.

دلیل خطا: عواملی مانند وجود انواع قطعی سیمکشی در مسیر برد اصلی دستگاه و دیسپلی می تواند منجر به بروز ارور در نمایشگر دستگاه باشد که وجود این ایراد به صورت کلی می تواند روند عملکرد دستگاه شما را با ایراداتی مواجه کند.

نحوه رفع: برای پیشگیری از بروز ایراد های بعدی و پرداخت هزینه های گزاف در اولین فرصت برای بررسی و تعمیر درست دستگاه با مراکز تعمیرات سرویس تماس حاصل نمایید.

خطا یا عددخطا ER02:

 بروز خرابی در عملکرد فن یخچال ساید بای ساید ارج است.

دلیل بروز ارور: ایراد در روند عملکرد فن دستگاه را می توان به دو صورت عدم عملکرد کامل فن و یا کارکرد نادرست فن جدا نمود که در دو صورت، عواملی مانند قطعی در سیمکشی فن و همچنین اشکالات سیمکشی داخلی دستگاه و یا اشکالات برد می تواند منجر بروز این مشکل باشد که عدم تولید سرمایش درست در فضای داخلی یخچال و همین طور در صورت عدم رفع ایراد نقایص بعدی را برای دستگاه به همراه دارد.

نحوه رفع: برای پیشگیری از بروز نقص های بعدی و تقبل هزینه های گزاف به بررسی و تعمیر درست دستگاه با مراکز تعمیرات سرویس تماس حاصل نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیمالیا

خطا یا کد ارور ER03:

ایراد در سنسور تشخیص دما در دستگاه است.

دلیل ارور: عواملی همانند وجود انواع اتصالی در سیم کشی داخلی دستگاه است، وجود ایراد فنی در قطعه های سنسور تشخیص دما و یا مشکل در برد اصلی دستگاه می تواند باعث بروز این اشکال باشد که باعث آن شده تا بعضی از کارکردهای دستگاه و تنظیم دمای دستگاه با ایراد مواجه شود.

نحوه رفع: برای ایرادیابی کامل دستگاه و تعمیر درست آن به کمک یک تکنسین متخصص آن را بررسی کنید تا در صورت نیاز سیمکشی یا سنسور را تعویض کنید.

خطا یا کدارور ER04 :

مشکل در سنسور دمای قسمت فریزر است.

دلیل ارور: هرگونه ایراد در سنسور اندازه گیری دمای فریزر می تواند تنظیمات سرمایشی و در آخر بازدهی مناسب دستگاه را با ایراد مواجه کند که از عوامل ایجاد آن می توان به وجود انواع قطعی در سیمکشی داخلی و مشکل بین اتصالات برد و سنسور اندازه گیری دما اشاره کرد.

نحوه رفع: برای بررسی و رفع خرابی صحیح دستگاه خود با نمایندگی مجاز تعمیرات سرویس تماس حاصل نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیمالیا

خطا یا عددخطا ER05:

ایراد در سیستم دیفراست است.

دلیل ارور: ایراد در سیستم دیفراست دستگاه عوامل مختلفی را شامل می شود که از مهم ترین آن می توان به انواع اتصالی و قطعی سیم کشی داخل دستگاه اشاره کرد که باعث بهم خوردگی در تعادل تنظیمات سرمایش میان یخچال و فریزر دستگاه می گردد و در آخر موجب برفک زدن فریزر دستگاه می شود.

نحوه رفع: در صورت بروز این خطا در دستگاه، برای تعمیرات تخصصی درست دستگاه با نمایندگی مجاز تعمیرات سرویس تماس حاصل نمایید.

خطا یا عددخطا ER06:

اشکال در سنسور تشخیص دمای محیط است.

دلیل ارور: انواع اشکال و قطعی شدن سیمکشی سنسور و وجود ایراد فنی در سنسور تشخیص دما می تواند باعث ظاهر شدن این عدد خطا در نمایشگر دستگاه باشد که علاوه بر ایجاد اثر منفی بر دمای داخلی یخچال و نقص در طی ایجاد سرمایش، کارکرد کمپرسور دستگاه را با اشکال روبرو می کند.

نحوه رفع: با ظهور این کد خطا در نمایشگر به بررسی و ایراد یابی صحیح دستگاه بپردازید، با مراکز مجاز تعمیرات سرویس تماس حاصل نمایید.

خطا یا عدد خطا ER07:

وجود دمای بیش از حد مجاز است.

دلیل ارور: این خطا در زمانی که دمای محیط داخلی دستگاه بیش از اندازه شده باشد نمایش داده می شود، از مهمترین دلایل آن می توان به ایراد در کارکرد فن دستگاه، بروز انواع اشکالات موتور و نقایص کمپرسور و نشتی گاز اشاره کرد.

نحوه رفع: برای رفع ایراد صحیح دستگاه خود به کمک یک تعمیرکار متخصص بررسی و ایراد یابی کامل کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید بوش

خطا یا عدد خطا ER08:

ایراد در کارکرد لامپ داخلی یخچال است.

دلیل ارور: بروز انواع اتصالی و قطعی در سیمکشی داخلی دستگاه است و خراب بودن لامپ داخلی باعث نمایش این خطا در نمایشگر می شود.

نحوه رفع: تماس با نمایندگی مجاز تعمیرات سرویس جهت تعمیر دستگاه و یا قطعات اصلی را عوض کنید.

خطا یا عدد خطا ER09:

ایراد در فن کندانسور است.

دلیل ارور: بروز انواع قطعی در سیم کشی فن و اتصالی های مختلف در سیمکشی داخلی می تواند باعث بروز این خطا باشد که  انجام گیری روند سرمایشی در فریزر دستگاه را با اشکال روبرو می کند.

نحوه رفع:  تماس با نمایندگی مجاز تعمیرات سرویس ایراد یابی و رفع نقص فنی کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ساید بای ساید در کرج

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *