مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

تعمیر خطاهای ساید بای ساید بکو

تعمیر خطاهای ساید بای ساید بکو - نمایندگی تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای ساید بای ساید بکو میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر خطاهای ساید بای ساید بکو

ارور یا کد خطا ساید بای ساید بکو ، اقسام مختلفی دارد که هریک به وجود ایرادی خاص در یخچال بکو اشاره دارند. در این مقاله قصد داریم کاملا درمورد خطا ساید بای ساید بکو، انواع خطا، روش های  تشخیص کدخطا و ایرادیابی کامل ساید بکو بپردازیم.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید ویرپول

خطا یا عدد ارور ساید بای ساید بکو

ارور یا کد خطا ساید بای ساید شامل ایراد متفاوتی از یخچال است. هر کدام از خطاهای موجود در دیسپلی یا نمایشگر دستگاه نشانگر وجود ایرادی خاصی از یک قسمت است. معنی هر کدخطا نیز با دیگر خطاها متفاوت است و حتی امکان دارد دو خطا مختلف نمایان دهنده وجود یک ایراد باشند که این امری طبیعی است.

تمام کدخطاهایی و ارورهای موجود که برای ساید بکو رخ می‌دهد نیازی به رجوع به نمایندگی و مراکز مجاز ندارند و بلکه شما به آسانی با توجه به راهکارهایی می‌توانید خطا موجود را برطرف کنید. البته این مورد برای تمام کد خطاهای موجود صدق نمی‌کند و حتما برای رفع ایراد از تعمیر کار برای تعمیر ساید بکو کمک بگیرید چون نیاز برطرف شدن تخصصی ایراد را دارد.

ارورهای ساید بای ساید بکو

همانطور که در قسمت بالا اشاره شد خطاهای مختلفی برای ساید بای ساید بکو وجود دارند که در ادامه شما را با این خطاها آشنا خواهیم کرد. خطاها یا کدخطاهای متداول و رایج ساید بای ساید بکو شامل موارد زیر می‌باشند:

ارور E0 ساید بای ساید بکو

خطا E0 ساید بای ساید بکو نشان دهنده ی وجود عیب و ایرادی در سنسور دمای فریزر است. این خطا نیاز برطرف شدن تخصصی دارد چون که باید میزان و وضعیت سنسور به وسیله اهم سنج اندازه گیری شود و مورد بررسی توسط تکنسین شود. البته گاهی علت رخ دادن خطا E0 در ساید بای ساید بکو خرابی برد الکترونیکی اصلی است.

ارور E1 ساید بای ساید بکو

کدخطا E1 در یخچال ساید بکو اشاره به این دارد که سنسور دیفراست به مشکل برخورده است و باید سیستم دیفراست توسط فردی متخصص بررسی گردد. به طور معمول اگر سنسور دیفراست ایراد داشته باشد باید مورد تعویض قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید ال جی

کدخطا E2 ساید بای ساید بکو

یکی دیگر ازخطاهای یخچال ساید بای ساید بکو ارور یا کدخطا E2 می‌باشد. هنگامی که در سنسور دیفراست عیب و ایرادی وجود داشته باشد، امکان به وجود آمدن این خطا است که پیشنهاد می‌کنیم وجودخطا را بر روی دیسپلی نادیده نگیرید و به هنگام به وجود آمدن این خطا نسبت به برطرف کردن آن اقدام نمائید.

ارور E3 ساید بکو

خطا E3 ساید بای ساید بکو یکی دیگر از خطاهای موجود این یخچال می‌باشد. هنگامی که این خطا به وسیله نمایشگر دیجیتال به نمایش گذاشته می‌شود که نقص و ایراد جدی در سنسور دمای محیط دستگاه وجود داشته باشد.

کدخطا E4 ساید بای ساید بکو

خطای E4 یکی ازمهم ترین خطاهای ساید بای ساید بکو است که نشان دهنده ی وجود ایراد در هیتر یا المنت فریزر است.در چنین شرایطی به طور دقیق المنت و ترکموفیوز چک شود. انجام بررسی‌ های لازم توسط متخصص انجام شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید دوو

ارور E8 ساید بای ساید بکو

خطا E8 ساید بای ساید بکو زمانی بر روی دیسپلی یخچال به نمایان می‌شود که مشکل جدی در برد اصلی دستگاه و یا سنسور یخساز رخ دهد. برای برطرف کردن ایراد بررسی‌ های لازم را در بخش‌ های نام برده انجام دهید.

ارور E9 ساید بکو

خطا E9 یکی دیگر از کدخطاهای ساید بای ساید بکو می‌باشد که به طور مستقیم به وجود ایراد در قسمت یخساز دستگاه اشاره دارد. توصیه می‌شود اگر سررشته ای از تعمیر ندارید، ایرادیابی و برطرف کردن آن را به متخصصین مربوطه بسپارید.

کد خطا E10 ساید بکو

خطا E10 ساید بای ساید بکو همانندخطا E3 اشاره به وجود عیب در سنسور دمای محیطی یخچال دارد. در این موارد شما باید برای حل مشکل از مراکز تعمیراتی و نمایندگی‌ های مجاز درخواست کمک کنید.

کدخطا E11 ساید بای ساید

کدخطا E11 ساید بکو اشاره مستقیم به بروز ایراد در سنسور دیفراست دارد. هنگام تشخیص قطعی خطا باید به تعویض سنسور دیفراست اقدام کنید.

ارور E12 ساید بای ساید بکو

هنگامی  که ترموفیوز و المنت یخچال ساید مشکلی حاد داشته باشند به هنگام خطا این مشکل در دیسپلی دستگاه نمایان می‌شود. خطا مربوط به خرابی ترموفیوز و المنت کدخطا E12 می‌باشد.

کدخطا E13 ساید بای ساید بکو

در شرایطی که مشکلی در فن فریزر وجود داشته باشد کد خطا E13 ظاهر می شود. در چنین مواقعی فن و وضعیت سیم پیچی آن باید به طور کامل چک شود و در صورت نیاز توسط تخصصین تعمیر شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال ساید بای ساید سامسونگ

ارور E14 ساید بکو

یکی از دلایل اصلی خرابی فن یخچال و فریزر رخ دادن خطا E14  می‌باشد. با چک کردن این قسمت فن می‌توانید عیب یابی مربوطه را انجام دهید و مشکل را به طور کلی رفع کنید.

کد خطا E15 ساید بای ساید بکو

آخرین کد خطایی که هشدار دهنده وجود مشکل در فن کندانسور ساید بای ساید می‌باشد، ارور یا کد خطا E15 است. با چک کردن فن کندانسور می‌‌توانید از درستی خرابی مطلع شوید و نسبت به رفع خرابی اقدام کنید.

علت چشمک زدن درجه دما یخچال بکو

از اصلی ترین دلایل چشمک زدن درجه‌های دما بر روی نماشگر یخچال فریزر و ساید بای ساید بکو می توان اشاره زمان فرا رسیدن تعویض فیلترهای آب کرد.

ما در مطالب آموزشی تعویض فیلتر یخچال بکو به صورت کامل روش تعویض فیلتر و همچنین ریست کردن هشدار تعویض فیلتر آب یخچال فریزر و ساید بای ساید بکو را شرح داده ایم.

دلیل دوم که موجب می شود نمایشگر یخچال چشمک زن شود این است که دمای سردی یخچال کم است و سنسورهای دمایی هشدار می دهند که ایراد رفع شود زیرا اگر طی 15 ساعت مشکل رفع نشودموجب خواهد شد که مواد غذایی زودتر فاسد شوند.

تمامی خطاهایی که در بالا گفته و نسبت به توضیح آن ها پرداخته شد، از کد خطاهای مهم ساید بای ساید بکو  بودند که هرکدام معنای خاصی داشت و به روش مختلفی رفع می‌شدند. به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم زمانی که با خطا بر روی نمایشگر یخچال ساید مواجه شدید آن را جدی بگیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید پاکشوما

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *