مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

تعمیر خطاهای ساید بای ساید جنرال الکتریک

خطاهای ساید بای ساید جنرال الکتریک - نمایندگی تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای ساید بای ساید جنرال الکتریک میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

فهرست مطالب

تعمیر خطاهای ساید بای ساید جنرال الکتریک

در این مطلب با انواع كد خطای ساید جنرال الکتریک آشنا خواهید شد تا زمان روبرو شدن با آن، عملكرد مناسبی را انجام دهید. همراه ما باشيد تا شما را با انواع کد ارور ساید بای ساید جنرال الکتریک و روش های برطرف کردن خطای یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک آشنا سازیم.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ساید بای ساید ال جی

آشنایی با انواع خطاهای سايد بای ساید جنرال الكتريک

خطاها به طور معمول در صفحه نمايشگر دستگاه برای اخطار دادن به كاربر نمايش داده می شوند تا او را به مشکلاتی كه در جريان است، آگاه سازند. از آن‌ جايی كه ارورهای گوناگونی در يخچال‌ ها ایجاد می شوند از همین رو سازندگان برای راهنمايی مصرف‌كننده، سعی می کنند تا به كمک نشانه های اختصاري او را براي برطرف کردن ایراد راهنمايي كنند. شرکت‌ ها برای راهنمایی بهتر همراه با محصولات خودشان دفترچه راهنما منتشر می‌کنند و اطلاعات زیادتری را درباره ی هر دستگاه ارائه می کنند.

انواع خطاهای ساید بای ساید جنرال الکتریک عبارتنداز:

HRS؛ مهم‌ترین خطای ساید بای ساید جنرال الکتریک

خطای HRS عنوان بدترین ارور را به خودش اختصاص داده چون موقعی که با آن روبرو می‌شوید یعنی دستگاه شما به طور کامل از کار افتاده و کارکرد اصلی‌ اش را که همان سیستم سرمایشی می باشد، انجام نمی‌دهد. این خطا نقش یخچال را به کمدی برای نگه داشتن وسایل تقلیل می‌دهد که تنها ظاهری مانند یخچال دارد.

زمان بروز این ارور چه قطعه‌ ای در یخچال صدمه می‌بیند؟ به طور معمول برد الکترونیکی یخچال به عنوان مهم‌ترین قطعه آن صدمه می بیند. سیستم برق‌ کشی در تمام قسمت های کشور یکسان نمی باشد و برق در تمام مکان‌ها به یک میزان پایدار نیست و امکان دارد نوسان‌ هایی داشته باشد؛ نوسان برق یعنی بالا و پایین شدن میزان ولتاژ می‌تواند باعث خرابی برد یخچال جنرال الکتریک بشود. در صورتی که جریان برق بیشتر از حد ضعیف یا قوی باشد، می‌تواند باعث بروز ارور در برد دستگاه بشود. به همین علت است که پیشنهاد می‌شود برای حفاظت از یخچال خود از یک محافظ برق قوی و استاندارد استفاده نمائید تا از بروز اشکال برای برد دستگاه و خطای ساید جنرال الکتریک ممانعت کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیمالیا

می‌دانید که تمام قطعات دستگاه‌ های الکتریکی یک عمر مفیدی دارند که اگر این مدت زمان به پایان برسد، احتمال خراب شدن آن‌ها بالا می رود. پس برد الکترونیکی یخچال هم امکان دارد به دلیل عمر زیادی که داشته خراب شود و احتیاج به عوض شدن داشته باشد.

آیا فقط با خراب شدن برد، این خطا رخ می‌دهد؟

تنها علت بروز این ارور، خراب شدن برد نمی باشد. بعضی اوقات به دلیل خرابی فن اپراتور هم این ارور ایجاد می شود ولی در بیشتر موارد، موتور و تمام اتصالات الکتریکی در سلامت کامل می باشند پس اشکال ناشی از برد دستگاه می باشد.

زمان روبرو شدن با این خطا باید چه کاری انجام دهید؟

البته زمانی که با این ارور روبرو شدید، در سریعترین زمان آن را از برق جدا کنید و با تعمیر کار تماس حاصل فرمایید تا در محل شما حضور یابد و شروع به بررسی ایراد نماید؛ بهتر است این تعمیرکار از تکنسین های تعمیرات سرویس باشد. شاید او بتواند تعمیر قطعه را انجام دهد یا آن را با یک قطعه جدید عوض کند. خودتان تنهایی هیچ کاری انجام ندهید چون این کار به مهارت و تجربه احتیاج دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیمالیا

FF؛ خطای ساید بای ساید جنرال الکتریک به معنی اشکال در قسمت فریزر

زمانی که این ارور در صفحه نمایشگر به نمایش داده  می‌شود؛ یعنی اشکالی در قسمت فریزر دستگاه وجود دارد که جزو ایرادات فنی نمی باشد. هنگامی که دمای فریزر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک به قدری افزایش می‌ یابد که یخی که در آن موجود است شروع به ذوب شدن می‌کند، این ارور نشان داده می شود.

با باز بودن درب یخچال یا خرابی لاستیک میان درب و بدنه، این ایراد ایجاد می شود. بعد از چک و برطرف کردن مشکل، می‌توانید کلید system check را بفشارید تا خطا برطرف شود.

PF؛ خطای ساید بای ساید جنرال الکتریک به معنی وجود اشکال در سیستم برق‌ رسانی

به طور معمول پیش از خطای FF، این ارور بروز می‌کند که معنای آن، اطلاع‌ رسانی در ارتباط با مشکل برق می باشد. برای برطرف کردن خطا باید سیستم برق‌ رسانی ساختمان و یخچال را کاملا چک کنید و پس از آن، کلید system check را برای برطرف کردن خطا بفشارید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید بوش

CC؛ خطای سایدبای ساید جنرال الکتریک ناشی از افزایش دمای یخچال

ارور CC، مانند ارور FF است با این تفاوت که این ارور، موقع افزایش دمای یخچال رخ می‌دهد و راهکار آن مانند راهکار توصیه شده برای ارور FF است.

TC؛ خطای ساید بای ساید جنرال الکتریک به معنی روشن ماندن قطعه توربو کولر بعد از انجام وظیفه

در یخچال‌های جنرال الکتریک، قطعه‌ای به نام turbo cooling موجود است که کار کاهش فوری دمای یخچال را انجام می دهد. در صورتی که این قطعه بعد از انجام وظیفه خود، همچنان روشن باشد، دستگاه خطای ساید بای ساید جنرال الکتریک TC را نمایش می‌دهد. برای برطرف کردن این خطا فقط کافی است که کلید فیزیکی این قطعه را که برای روشن و خاموش کردن روی بدنه قرار گرفته است، بفشارید تا خطا رفع شود.

ارور ۸۸ یا ۸۹؛ خطای ساید بای ساید جنرال الکتریک به دلیل نوسان بالای برق یا مسئله الکتریکی

خطای ۸۸ یا ۸۹ زمانی بروز می‌کند که در صفحه کنترل دستگاه، نوسان شدیدی در جریان برق ایجاد شده باشد. برای رفع کردن خطا بهتر است که بخچال را برای ۵ دقیقه از برق جدا کنید، بعد مجددا به برق متصل کنید و دستگاه را دوباره راه‌ اندازی کنید.

پیشنهاد می شود برای رفع هرگونه ایراد یا مشکل یا خطایی با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس حاصل فرمائید تا تکنسین های متخصص و ماهری که تجربه ی بالایی در زمینه ی تعمیرات دارند مشکلات دستگاه شما را رفع نمایند.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید پاکشوما

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *