مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

تعمیر خطاهای ساید بای ساید سامسونگ

تعمیر خطاهای ساید بای ساید سامسونگ - تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای ساید بای ساید سامسونگ میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر خطاهای ساید بای ساید سامسونگ

دیدن یک سری اعداد و حروف روی صفحه‌ ی نمایشگر دیجیتال ساید بای ساید سامسونگ امکان دارد شما را مضطرب و نگران کند ولی این اعداد و حروف کدهای ارور هستند که بعضی از آنها به آسودگی قابل رفع شدن هستند. در ادامه راهنمایی‌ هایی درباره ی خطاهای ساید بای ساید سامسونگ ارائه داده می شود تا اگر لازم بود بتوانید از آنها استفاده کنید.

خطاهای ساید بای ساید سامسونگ

ساید بای ساید سامسونگ از معتبرترین مارک های یخچال در همه جای دنیا می باشد. این ساید بای ساید در کشورمان طرفداران بسیاری دارد و درحال حاضر در کمتر خانه ایی محصولات شرکت سامسونگ وجود ندارد. این ساید بای سایدها بعضی اوقات امکان دارد به ایرادات و خرابی هایی دچار شوند و کدهای خطایی روی صفحه ی نمایش آنها مشاهده شود. بر همین اساس داشتن اطلاعات درباره ی این خطاها اهمیت بسیاری دارند. با خواندن این مطلب می توانید از این خطاها مطلع شوید.

انواع خطاهای ساید بای ساید سامسونگ

خطاهای ساید بای ساید سامسونگ به دو صورت متفاوت نشان داده می شوند.

  • نمایش خطاها بر روی صفحه نمایشگر به شکل حروف کامل
  • نمایش خطاها بر روی صفحه نمایشگر به شکل دیجیتالی

خطاهای ساید بای ساید به شکل حروف

در ادامه این خطاها را آورده ایم. در صورت مشاهده ی هر خطا با مطالبی که بیان می شود می توانید آنها را کد گشایی کنید.

بیشتر بخوانید: کد خطاهای تعمیر ساید بای ساید امرسان

AP:

این کد موقعی نمایش داده می‌شود که یخچال شما آماده است تا برای تنظیمات هوشمند به وایفای متصل شود. اگر تنظیمات کامل شود و یا در صورتی که بعد از گذشت مدتی تنظیمات انجام نشود این کد به طور خود به خود از بین می‌رود.

21E:

ارور فن فریزر می باشد. این ارور به این معنی است که هنگامی که فن باید روشن باشد، از چرخیدن آن بازخوردی حس نمی‌شود. دلیل این ارور می‌تواند یخ زدن فن به علت باز ماندن درب یخچال و یا وجود شکاف در واشر درب باشد که از بسته شدن درب به صورت کامل ممانعت می کند. همینطور اگر موتور فن خراب شده باشد امکان دارد این ارور نمایان شود. اگر این کد مشاهده شد اطمینان حاصل کنید که مواد غذایی اضافه درون یخچال مانع از بسته شدن درب آن نشود، و اتصال واشرها را نیز چک کنید.

22C, 22E:

ارور فن یخچال می باشد. دلیل این ارور کار کردن یخچال با درب باز برای مدت زمان طولانی است. در این حالت یخچال را از برق جدا کنید، درب های آن را به مدت چند ساعت باز بگذارید و بعد یخچال را مجدد به برق وصل کنید. اگر این ارور مجددا نمایش داده شد باید با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس حاصل فرمائید تا تعمیرکار ماهر اعزام شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید اسنوا

41 یا 42:

این خطاها همراه با چشمک زدن چراغ‌ های آبی درونی است. با استفاده از دکمه پاور در بخش سمت راست بالا Family Hub را راه بیندازید، اگر ایراد ادامه داشت با تکنسین های تعمیرات سرویس تماس حاصل فرمائید.

41C:

این خطا تنها برای مدل‌ های 3 در اصل فرانسوی به وجود می آید. اول اطمینان حاصل کنید که آخرین نرم افزار به روز دانلود و نصب شده. در صورت ارور اولی روی کلید ok ضربه بزنید. در صورتی که بعد از به روز رسانی ارور بیشتر از یک بار روی داد با تعمیرکاران تعمیرات سرویس برای فرستادن تکنسین تماس حاصل فرمائید.

76C:

این کد خطا هنگامی نمایش داده می‌شود که در محفظه تکمیل خودکار آب وجود داشته باشد.

85C:

این کد ارور اگر ولتاژ پایین باشد نمایش داده می‌شود که علت آن قطعی کوتاه مدت برق است. با فشردن کلید ok برای 3 ثانیه می‌توانید این کد را پاک کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر خطاهای ساید بای ساید دوو

8888, 85E, 83E, 86E:

ارور ولتاژ یا برق است. اگر یک نوسان برق و یا سایر خطاهای الکتریکی وجود داشته باشد. در این حالت یخچال را برای 60 ثانیه از برق جدا کنید و بعد مجددا آن را روشن کنید. در صورتی که کد خطا دوباره نمایش داده شد با تعمیرکاران تعمیرات سرویس برای فرستادن تکنسین تماس حاصل فرمائید.

83E:

ارور تشخیص جریان غیرطبیعی کمپرسور است. علت ایجاد این ارور نوسان برق و یا سایر مشکلات الکتریکی است.

85E:

ارور کمپرسور ولتاژ پایین می باشد.امکان دارد ارور ولتاژ در برق بیرون رخ داده باشد.

86E:

ارور کمپرسور ولتاژ بالا می باشد. امکان دارد به علت مشکل در موج برق ایجاد شده باشد مثلا طوفان و یا رعد و برق.

8888:

ارور ارتباط است. این ارور امکان دارد به علت قطع برق در حین راه اندازی ایجاد شده باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید الکترولوکس

PC ER, PC CH:

ارور ارتباط است. به معنای ارور میان اجزا دستگاه است، امکان دارد به علت افزایش ولتاژ برق یا متصل نشدن و یا بسته نشدن درب یخچال به صورت کامل به وجود آمده باشد. در صورت بروز این کد ارور یخچال را از برق جدا کنید، سیم‌های بالای درب را یک بار جدا کنید و بعد مجددا متصل کنید و بعد برق یخچال را متصل کنید. اگر کد همچنان وجود داشت برای فرستادن تعمیرکار مجرب با تکنسین های تعمیرات سرویس تماس حاصل فرمائید.

OF OF, O FF:

اشکال حالت خنک کننده است. یخچال در حالت خنک کننده خاموش می باشد. دو کلیدهای بالایی درب سمت چپ یخچال را به طور همزمان برای 5 تا 8 ثانیه بفشارید تا یخچال مجددا شروع به کار کند. شایان ذکر است که تمام ها نشانگرها بعد از اتصال به برق به طور همزمان چشمک می‌زنند. این حالت کاملا طبیعی است و یخچال به طور طبیعی در حالت عیب یابی است.

کلام پایانی

در آخر یادتان باشد که تا وقتی که مجبور نشده‌اید ساید بای ساید را از برق جدا نکنید و همینطور تلاش نکنید تا کد ارور را پاک کنید، این کارها باعث می‌شود تا اگر ارور جدی ایجاد شده باشد تعمیرکار نتواند عامل اصلی ارور را شناسایی کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیتاچی

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *