مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

تعمیر خطاهای ساید بای ساید مجیک

تعمیر خطاهای ساید بای ساید مجیک - تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای ساید بای ساید مجیک میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر خطاهای ساید بای ساید مجیک و راه حل های تعمیر و برطرف کردن اشکال

قبل از آن که خدمات و ویژگی های مرکز تعمیرات سرویس را به عنوان نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید مجیک معرفی کنیم، نیاز می باشد این را یادآوری کنیم که ساید بای سایدها دستگاه های پیچیده ای می باشند؛ هر اندازه که یک دستگاه پیچیده تر و با جزییات بیشتری تولید شود، ایرادات متنوع تری در آن ایجاد خواهد شد. در نتیجه یافتن ایرادات و تعمیرات ساید بای سایدها کاری تخصصی می باشد که می بایست حتما این کار به دست متخصصان انجام شود. در ضمن، اشکالات و خرابی های ساید بای ساید می توانند خیلی زیاد باشند ولی ما در این مقاله به بیان مهم ترین و کاربردی ترین نکات خواهیم پرداخت. برای راهنمایی های بیشتر، تکنسین های تعمیرات سرویس آماده پاسخگویی به شما می باشند. می توانید با آن ها تماس حاصل نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ساید بای ساید ال جی

تعمیر خطاهای ساید بای ساید مجیک

ساید بای سایدها می توانند دچار ایرادات و عیب های زیادی شوند؛ ولی مهم ترین مواردی که در این زمینه می توان بیان کرد به شرح زیر می باشد:

  • از ساید بای ساید مجیک سروصدای غیرمعمول به گوش می رسد:

  • ساید بای ساید های مجیک صدای خاصی ندارند و در اغلب مواقع کارشان را در سکوت انجام می دهند. ولی در صورتی که از ساید بای ساید سروصدای غیرمعمول و نامتعارف به گوش برسد، این نشانگر یک اختلال در کارکرد یخچال می باشد. به همین علت به احتمال خیلی بالا یافتن ایراد و تعمیر فنی دستگاه لازم می باشد.

از اصلی ترین علل صداهای غیرطبیعی ساید بای ساید مجیک می توان به اختلال در کارکرد موتور فن اپراتور اشاره نمود. در این وضعیت راهکار عوض کردن موتور فن اپراتور به دست یک متخصص می باشد. از سایر صداهایی که امکان دارد از ساید بای ساید مجیک به گوش برسد می توان به صدایی شر شر مانند اشاره نمود که مرتبط با ریختن آب در فرآیند یخ سازی می باشد. همینطور تغییر سرعت چرخش فن و وارد شدن یخ به داخل مخزن یخچال هم سبب شنیده شدن سروصدای غیرطبیعی از دستگاه می شوند. در تمام این موارد می بایست از راهنمایی و تخصص کارشناسان تعمیرات سرویس استفاده کنید.

  • یخچال برفک می زند:

  • این آشناترین ایرادی می باشد که می توان در ارتباط با یخچال های فریزر و ساید بای ساید پیدا کرد. معمول ترین علت مراجعه به مراکز تعمیرات هم همین ایراد می باشد: ایجاد برفک درساید بای ساید؛ برفک ها به جز اینکه جلوه جالبی ندارند و علامت کارکرد مختل دستگاه می باشند، برای خود نیز ضرر دارند. زیرا برفک زدن و تشکیل یخ در دستگاه کارکرد دستگاه را به مشکل دچار نموده و بازدهی آن را به صورت چشمگیری کاهش می دهد.

برفک ها انواع گوناگونی دارند و هر کدام از انواع برفک از علت های خاصی نشات می گیرند. برای مثال برفک اطراف فریزر نشانگر آن می باشد که درب فریزر کاملا بسته نشده است و یا بست درب دچار ایراد شده است. همینطور تشکیل برفک در نزدیکی فریزر می تواند به علت اشکال واشر پلاستیکی اطراف درب باشد. در این شرایط می بایست واشر پلاستیکی را عوض نمود.

باز ماندن درب یخچال برای مدت طولانی می تواند سبب شود که برفک های پراکنده و ضخیم درون دستگاه تشکیل شود. همینطور اختلال در کارکرد حسگر یخ زدایی، هیتر یخچال، برد کنترل کننده و یا تایمر یخ زدایی هم سبب ایجاد برفک خواهند شد. این مدل ایرادات جدی تر و فنی تر از مواردی می باشند که در بالا بیان شد و می بایست به صورت دقیق توسط کارشناس مجرب تعمیرات سرویس، عیب یابی، تعمیر و برطرف بشوند.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیمالیا

  • ساید بای ساید مجیک روشن نمی شود / اتومات انجام نمی دهد:

در صورتی که ساید بای ساید مجیک روشن نشود یا نتواند عمل اتومات را انجام دهد، مصرف کننده شدیدا احساس نگرانی خواهد کرد. زیرا عمر مواد غذایی علی الخصوص گوشت و پروتیین ها پایین می باشد و با این ایراد احتمال فاسد شدن آن ها وجود خواهد داشت.

علت های گوناگونی برای روشن نشدن ساید بای ساید مجیک می توان پیدا کرد. از علل جزئی و کوچک مثل ایراد در اتصال به برق؛ که با چک کردن فیوز و پریز به سادگی برطرف می شود تا اشکال در برد الکترونیکی دستگاه و ایراد در رله اورلود؛ که ایرادات جدی و بسیار تخصصی می باشند و حتما می بایست توسط تعمیرکار کاربلد و ماهر و باتجربه تعمیرات سرویس چک شوند.

مجددا لازم می دانیم این نکته را تکرار نمائیم که ایرادات ساید بای ساید های مجیک متنوع می باشند و ما در این مقاله مهم ترین موارد و راه کار های آنها را بیان کردیم. اگر اشکال ساید بای ساید شما در موارد بالا بیان نشده و به راهنمایی بیشتر احتیاج دارید، تعمیرکاران تعمیرات سرویس پاسخگوی شما هستند.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیمالیا

معنای خطاهای ساید بای ساید مجیک چیست؟

طراحان و مهندسان شرکت مجیک به منظور افزایش کیفیت کالای خود یک سری کدهای خطا و ارور طراحی کرده اند. هدف از تعبیه کردن این کدهای خطا این است که بتوانند در موقعیت های ضروری و حساس مشتریان را برای استفاده درست تر از دستگاه راهنمایی نمایند. از جمله مهم ترین خطاها در ساید بای ساید های مجیک و معنی و مفهومشان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کد خطای E1: ارور حسگر دمای ساید بای ساید.
  • کد خطای E3: به وجود آمدن خرابی و ایراد در حسگر دمای درونی فریزر.
  • کد خطای E4: به وجود آمدن ایراد در حسگر دیفراست فریزر.
  • کد خطای E0: خراب شدن حسگر محیطی فریزر.
  • کد خطای E9: اشکال در حسگر یخساز.
  • کد خطای EB: خراب شدن و ایراد موتور یخساز.
  • کد خطای EC: وجود ایراد در دمای یخچال به علت وجود ایراد در فرستادن اطلاعات.
  • کد خطای ER: وجود ایراد در دمای یخچال به علت وجود ایراد در دریافت اطلاعات.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ساید بای ساید در کرج

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *