مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

تعمیر خطاهای ساید بای ساید وستینگهاوس

تعمیر خطاهای ساید بای ساید وستینگهاوس - - تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای ساید بای ساید وستینگهاوس میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

کد ارور چیست و در یافتن ایرادات دستگاه چه نقشی را ایفا می کند؟

ساید بای ساید وستینگهاوس یک مدل یخچال مدرن و پیشرفته است که دارای سیستم عیب‌یابی می باشد. وجود این سیستم در یخچال باعث میشود شما از ایرادات موجود در دستگاه در قالب کد ارور خاص اطلاع پیدا کنید. لازم است بگوییم که انواع کد ارور فقط روی مدل‌هایی از یخچال ساید بای ساید ویتسنگهاوس آمریکایی نمایش داده می‌شود که دارای صفحه نمایش هستند.

کد ارور به چه علت زمان یافتن ایرادات بر روی صفحه نمایشگر دستگاه به نمایش در می آید؟

زمانی که روی صفحه نمایشگر ساید بای ساید یک کد ارور نشان داده می‌شود به این معنا می باشد که برای یکی از قطعات موجود در ساید بای ساید وستینگهاوس شما مشکلی به وجود آمده است که می بایست بر اساس کد ارور نشان داده شده دستگاه به طور کامل بررسی شود تا یافتن ایرادات به شکل کاملا دقیق انجام شود و اشکال به سادگی برطرف شود.

بعضی اوقات بعضی از کد ارورها با 10 دقیقه خاموش بودن دستگاه امکان دارد  از روی صفحه نمایشگر دستگاه محو شوند.اگر ایراد با این کار برطرف نشد بدون فوت وقت باید با یک نمایندگی معتبر تعمیر ساید بای ساید وستینگهاوس تماس حاصل نمائید. نمایندگی تعمیر لوازم خانگی تعمیرات سرویس یکی نمایندگی‌های معتبر است که شما می‌توانید یافتن ایرادات و تعمیر این دستگاه را از تعمیرکاران متخصص و باتجربه آن بخواهید.

برای این کار فقط کافیست باتعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس حاصل نمائید تا در اسرع وقت یکی از تعمیرکاران کار بلد این مجموعه به محل شما اعزام شود و کار تعمیر ساید بای ساید وستینگهاوس شما را شروع کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ساید بای ساید ال جی

کد ارور E0

یکی از کد ارورها که در یافتن ایرادات ساید بای ساید وستینگهاوس به شما کمک خواهد کرد کد ارور E0 است. این کد ارور که اکثرا در ساید بای ساید وستینگهاوس نشان داده می‌شود به معنی قفل شدن برد الکترونیکی دستگاه می باشد. از علت های اصلی نشان دادن این کد ارور روی صفحه نمایشگر دستگاه می‌توان اتصالات برقی در قطعات دستگاه را نام برد.

از این رو می‌توان گفت آسان ترین راه برطرف کردن این ایراد خاموش کردن دستگاه برای مدت زمان 10 دقیقه و خارج کردن سیم برق از پریز خواهد بود. اگر این ایراد به صورت جدی باقی ماند برای برطرف کردن آن بهتر می باشد با تعمیرکاران متخصص تعمیرات سرویس برای تعمیر ساید بای ساید وستینگهاوس تماس حاصل نمائید تا در اسرع وقت ایراد هنگ کردن و یا قفل شدن صفحه نمایشگر روی ساید بای ساید وستینگهاوس به صورت کامل و دقیق برطرف شود.

کد ارور E1

در صورتی که در زمان یافتن ایرادات ساید بای ساید وستینگهاوس این کد ارور را دیدید امکان دارد دستگاه شما به صورت کلی باعدم وجود سرما مواجه باشد. همینطور امکان دارد بدنه داخلی دستگاه یخ زیادی را به خودش جذب نموده باشد.

از آنجا که خرابی حسگر اواپراتور روی کارکرد قسمت دیفراست اثر منفی خواهد گذاشت پیشنهاد می‌شود برای برطرف کردن این ایراد با تعمیرکاران حرفه‌ای و ماهر و متخصص تعمیرات سرویس تماس حاصل نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیمالیا

کد ارور E2 یا E4

این کد ارورها در ساید بای ساید وستینگهاوس نشانگر خرابی و یا ایراد داشتن حسگر تشخیص دمای محیط است. لازم است بگوییم که حسگر تشخیص دمای محیط یک حسگر الکترونیکی و یا مکانیکی است که تشخیص و فرستادن دمای محیط یخچال با برد الکترونیکی اصلی یکی از وظایف اصلی و اساسی این قطعه به حساب می آید.

اگر حسگر تشخیص دمای محیط دچار خرابی شده باشد برد الکترونیکی نخواهد توانست که دمای محیط را به شکل صحیحی تشخیص دهد به همین علت این اشکال امکان دارد بر کارایی یخچال به شکل منفی اثر بگذارد.

کد ارور E5

اگر در زمان یافتن ایرادات دستگاه با این کد ارور روی صفحه نمایشگر ساید بای ساید وستینگهاوس رو به رو شدید احتمال این می باشد که حسگر دمای یخچال دچار مشکل شده باشد. همان گونه که اشاره شد حسگر دمای یخچال در ساید بای ساید وستینگهاوس وظیفه اش این است که دمای کنونی قسمت یخچال را تشخیص بدهد. در صورتی که این حسگر نتواند که دما را به طور صحیح تشخیص دهد دمای درستی روی صفحه نمایشگر ساید بای ساید وستینگهاوس نشان داده نخواهد شد.

اگر حسگر دما دچار خرابی شده باشد برد الکترونیکی دستگاه هم نخواهد توانست که دمای درست و دقیق کنونی درون  یخچال را تشخیص بدهد و آن را بر روی صفحه نمایشگر ساید بای ساید وستینگهاوس نشان بدهد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید بوش

در ابتدای کار امکان دارد این ایراد کمی ساده به نظر برسد ولی در واقع اینطور نیست چون زمانی که دمای درست به برد الکترونیکی ساید بای ساید نرسیده باشد سبب می‌شود برد الکترونیکی هم فرمان خاموش شدن موتور یا کمپرسور را نفرستد.

وجود این ایراد در ساید بای ساید وستینگهاوس سبب خواهد شد که عملکرد این دستگاه به شکل یکسره باشد. از همین رو بهترین کار زمان رو به رو شدن با این ایراد انجام اقدامات لازم برای تعمیر و برطرف کردن این ایرادات است.

کد ارور Er

اگر در زمان یافتن ایرادات ساید بای ساید وستینگهاوس این کد ارور را روی صفحه نمایشگر دیدید بهتر می باشد برد الکترونیکی اصلی یخچال را بررسی نمائید چون خراب شدن این قطعه سبب می‌شود که این کد ارور بر روی صفحه نمایشگر به نمایش درآید. می بایست در کوتاه‌ترین زمانی که امکان دارد نسبت به برطرف کردن این ایراد اقدامات موردنیاز را انجام دهید.

اگر خودتان نمی توانید این مشکل را برطرف نمائید بهتر می باشد از تعمیرکاران ماهر و باتجربه ی تعمیرات سرویس فقط با یک تماس کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ساید بای ساید در کرج

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *