مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

تعمیر خطاهای ساید بای ساید ویرپول

تعمیر خطاهای ساید بای ساید ویرپول - نمایندگی تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای ساید بای ساید ویرپول میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر خطاهای ساید بای ساید ویرپول

عددهای خطا و ارورهای ساید بای ساید ویرپول در پی تحقیق های انجام شده توسط برد الکتریکی روی صفحه نمایش می دهد. این خطاها در واقع بیانگر این هستند که کدام یک از قطعات و بخش های دستگاه با مشکل روبه رو شده و نیاز به تعمیر ایراد یابی دارند.

عدد خطا 01 ساید بای ساید ویرپول

خطا 01 ساید بای ساید ویرپول زمانی اتفاق می افتد که مخزن آب با مشکل رو به رو شده باشد. برای برطرف کردن این خطا ابتدا چک کنید که آیا دریچه ورودی آب به مخزن دچار انسداد نشده است؟ آیا آب ساختمان وصل است؟ فیلتر دچار انسداد نشده است؟ مخزن سالم است؟ اگر هیچ یک از این موارد وجود نداشت، احتمالا که برد دچار ایراد شده باشد. تعمیر و ایراد یابی برد نیاز به تخصص در زمینه تعمیر یخچال فریزر است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ساید بای ساید ال جی

عدد خطا 02 ساید بای ساید ویرپول

داخل ساید بای ساید های ویرپول از عایق هوا برای عبور هوای سرد از فریزر به کابین یخچال استفاده می گردد. اگر به علت های مختلف این عایق گیر کرده و دچار مشکل شده باشد، در این صورت با خطا 02 رو به رو خواهید شد. چک کردن وضعیت عایق هوا نیاز به علم و مهارت خاصی دارد و می توانید با ما در گروه تعمیرات سرویس نمایندگی تعمیر یخچال فریزر ویرپول تماس حاصل نمایید. توجه داشته باشید که در بعضی از مواقع امکان دارد این خطا به دلیل اشکال در برد نمایان شود و به همین خاطر باید با دقت بررسی کرد.

خطا 03 ساید بای ساید ویرپول

یکی از متداول ترین عددهای خطا و ارورهای ساید بای ساید ویرپول،خطا 03 می باشد. این عدد خطا زمانی ایجاد می شود که فن یخچال دچار مشکل شده باشد. سیم پیچی فن و موتور آن را بررسی کنید  و در صورت وجود ایراد آن را تعمیرکنید یا فن را عوض کنید. اگر فن سالم است و این خطا روی صفحه نمایش داده میشود، برد نیاز به تعمیر دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیمالیا

خطا 04 ساید بای ساید ویرپول

خرابی و ایراد در فن کندانسور در ساید بای ساید ویرپول با ارور 04 نمایش داده میشود. وضعیت فن را بررسی  کنید و در صورت نیاز آن را عوض کنید. به علاوه، در بعضی از مواقع امکان دارد برد دچار اشکال شده باشد ولی فن سالم باشد.

خطا 05 ساید بای ساید ویرپول

یکی دیگر از عددهای خطا و ارورهای یخچال فریزر ویرپول می توان به خطا 05 اشاره کرد. این خطا نمایانگر خرابی در سنسور دمایی فریزر می باشد. با اهم سنج ابتدا باید مقاومت بررسی کنید و اندازه گیری کنید. اگر سنسور خراب بود باید عوض شود و اگر سالم بود، برد را باید تعمیر کرد.

عدد خطای 06 ساید بای ساید ویرپول

خطا 06 ساید بای ساید ویرپول نمایش می دهد که اشکال در سنسور یخچال می باشد. مانند مورد قبل، ابتدا باید وضعیت سنسور بررسی کنید و اگر لازم بود تعویض شود. در صورت عدم رفع خطا با تعویض سنسور، برد هم باید بررسی و ایراد یابی شود. برای برطرف کردن این خطا می توانید با تکنسین های ما در گروه تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیمالیا

عدد ارور07 ساید بای ساید ویرپول

خطا 07 یخچال فریزر ویرپول در شرایطی نمایان میشود که المنت دچار ایراد شده باشد. با خراب شدن این قطعه برفک ها ذوب نمیشود و به همین علت باید جدی گرفته شود. المنت را بررسی کنید و در صورت وجود ایراد در آن باید قطعه را عوض شود. همچنین، برد نیز باید ایراد یابی و تعمیر گردد.

خطا 08 ساید بای ساید ویرپول

یکی از بدترین عدهای خطا و خطاهای ساید بای ساید ویرپول، ارور 08 می باشد که نمایانگر اشکال در برد الکتریکی است. در صورت رو به رو شدن با این خطا دستگاه را از برق بکشید و با متخصص تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

خطا d ساید بای ساید ویرپول

در ساید بای ساید ویرپول اشکال در عایق هوا با ارور D نشان داده میشود. با توجه به در دسترس بودن به عایق هوا نیاز به مهارت و شناخت کافی با یخچال و سیستم داخلی آن دارد، برای برطرف کردن این خطا بهترین روش تماس با تعمیرکار و نمایندگی می باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید بوش

خطا c ساید بای ساید ویرپول

اگر حسگر درون کابین یخچال های ویرپول دچار مشکل شود،خطا C را روی صفحه خواهید دید. با تعویض حسگر  این خطا نیز برطرف میشود.

خطا CF ساید بای ساید ویرپول

اگر به علت های مختلف از قبیل ایراد در سیم پیچی، ارتباط برد اصلی و صفحه نمایش و پنل قطع شود، خطا CF نشان داده میشود. ابتدا باید سیم پیچی و اتصالات با دقت بررسی کنید و در صورت نیاز برد نیز ایراد یابی شود.

عدد خطا AL01 ساید بای ساید ویرپول

یکی دیگر از عددهای خطا و ارورهای ساید بای ساید ویرپول می توان به ارور AL01 اشاره کرد که به علت از کار افتادن حسگر دمایی روی می دهد. برای برطرف کردن ابتدا باید حسگر را بررسی و در صورت سالم بودن قطعه، برد باید ایراد یابی و تعمیر شود.

خطا AL02 ساید بای ساید ویرپول

خطا AL02 ساید بای ساید ویرپول نشان دهنده ی مشکل در سنسور دمایی NTC بوده و باید عوض شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ساید بای ساید در کرج

خطا AL03 ساید بای ساید ویرپول

مثل دو مورد قبل،خطا AL03 ساید بای ساید ویرپول نیز نمایش دهنده ایراد در سنسور است. اگر سنسور دمایی کابین فریزر شکسته باشد، با این خطا روی صفحه مواجه خواهید شد.

خطا E0 ساید بای ساید ویرپول

در ساید بای ساید هایی که دارای قسمت یخساز هستند، اگر با خطا E0 مواجه شدید، نمایش دهنده این است که اجزای یخ ساز مشکل دارند. تمام قطعات و اجزای یخساز باید به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد و عیب یابی شوند.

خطا E1 ساید بای ساید ویرپول

در بعضی از مدل های ساید بای ساید ویرپول، اشکال درحسگر دمایی یخچال با خطا E1 نشان داده میشود. ابتدا چک کنید آیا اتصالات حسگر سالم است یا خیر؟ همچنین، اگرحسگر خراب است باید با قطعه سالم آن را تعویض کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید پاکشوما

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *