مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

تعمیر خطاهای ساید بای ساید پاکشوما

تعمیر خطاهای ساید بای ساید پاکشوما - نمایندگی تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای ساید بای ساید پاکشوما میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

فهرست مطالب

تعمیر خطاهای ساید بای ساید پاکشوما

 دمای تنظیم شده برای ساید پاکشوما با دمای حقیقی تفاوت دارد

یکی از علل عیب یابی ساید بای ساید تنظیم نبودن دمای آن می باشد که سبب می شود آن را عیب یابی نمائیم. در صورت روبرو شدن با این اتفاق باید بدانید که نیاز به هیچ نگرانی نیست و باید بدانید که علت آن این می باشد که درب یخچال به مدت طولانی باز مانده است یا یخچال تازه راه انداخته شده است یا مواد غذایی گرم درون ساید بای ساید پاکشوما قرار گرفته است. جهت تعمیر این ایراد نباید درب ساید بای ساید را به مدت 24 ساعت باز و بسته نمائیم و اجازه بدهیم که تنظیم بشود.

 روشن نشدن ساید بای ساید پاکشوما

در این حالت ایرادات زیادی وجود دارد که می بایست عیب یابی روشن نشدن ساید بای ساید پاکشوما برای آنها انجام پذیرد. علت های کار نکردن ساید بای ساید پاکشوما سوختن فیوز، خاموش شدن کنترلرها، روشن شدن حالت نمایشگاه ساید بای ساید می باشد. راهکار برطرف کردن ایراد ساید بای ساید این می باشد که فیوز را به برق وصل کنید و اگر خراب بود آن را عوض کنید، حتما آن را از برق جدا کرده و مجددا متصل کنید تا از حالت نمایشگاه خروج یابد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ساید بای ساید ال جی

 درجه دمای ساید بای ساید پاکشوما چشمک می زند

برای آگاهی از دلیل چشمک زدن ساید بای ساید پاکشوما می بایست عیب یابی ساید بای ساید انجام گردد. علت چشمک زدن دمای ساید بای ساید پاکشوما به طور معمول به علت تغییر دما در زمان استارت برای بار اول و یا تنظیم دوباره ساید بای ساید می باشد.

علت برق داشتن بدنه ساید بای ساید پاکشوما چیست؟

علت برق داشتن بدنه ساید بای ساید پاکشوما: قطعا برای شما نیز اتفاق افتاده که به بدنه ساید بای ساید پاکشوما خودتان دست بزنید و متوجه برق داشتن بدنه آن شوید، ولی آیا می دانید علت های آن چه می باشد؟ برق داشتن بدنه یخچال چه عوارض و ایراداتی ایجاد می کند؟ روش حل این مشکل چگونه است؟ آیا احتیاج به تعمیر ساید بای ساید پاکشوما وجود دارد؟ یا خودمان می توانیم این ایراد را رفع نمائیم؟ برای دریافت جواب این پرسش ها همراه ما باشید.

علت های وجود برق در بدنه ساید بای ساید پاکشوما چه چیزهایی هستند؟

1- سیم های اتصال ایراد دارند.

2- سر پیچ لامپ درون یخچال به بدنه متصل نیست.

3- موتور به بدنه و یا ترموستات به بدنه وصل می باشد.

4- سیم ارت ساید بای ساید پاکشوما به طور صحیح نصب نشده.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیمالیا

ایراد برق بدنه ساید بای ساید پاکشوما را چطور رفع نمائیم؟

زمانی که قصد داریم ایراد وجود برق در بدنه ساید بای ساید پاکشوما را رفع نمائیم باید اول یخچال را از برق جدا کنیم بعد رله استارت و اضافه بار را از موتور جدا کنیم و مجددا یخچال را روشن نموده و با مولتی متر بررسی نمائیم و هر کدام از بخش های بالا مثل پیچ لامپ ترموستات را جدا جدا تست می نمائیم تا اتصال را یافته و اتصال الکتریکی بدنه را درست کرده و رفع کنیم.

علت سروصدای بلند و غیرطبیعی ساید بای ساید پاکشوما چیست؟

علت صدای یخچال: موتور ایراد دارد یا اتصالات موتور به شاسی شل شده است. فن موتور ایراد دارد یا یخچال شما تراز نمی باشد.

چرا پیش از آغاز به کار ساید بای ساید پاکشوما صدای غیرطبیعی می دهد و بعد از کار می افتد؟

رله استارت ایراد دارد یا مسیر گردش گاز در یخچال دچار انسداد شده است. موتور ساید بای ساید پاکشوما شما نیمه سوز شده است یا برق ورودی یخچال دچار ضعف می باشد.

فریزر ساید بای ساید پاکشوما کاملا خنک می شود اما یخچال اصلا خنک نیست،علت چیست؟

نشت کردن گاز در یخچال یا کاهش گاز یخچال فریزر، گاز می بایست مجددا شارژ شود.

بعضی از بخش های اوپراتور به طور کامل یخ زده است و سایر بخش های ساید بای ساید پاکشوما به صورت کامل خنک نمی شود؟

لوله های تریزون ساید بای ساید پاکشوما دچار انسداد شده و یا گاز یخچال دچار نشتی شده است و گاز یخچال فریزر کاهش یافته است، گاز می بایست شارژ شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیمالیا

علت اینکه اوپراتور ساید بای ساید پاکشوما خیلی زیاد یخ یا برفک می زند چیست؟

ساید بای ساید پاکشوما در جایی گرم و مرطوب قرار گرفته است و با هر دفعه باز شدن درب، حجم بسیار زیادی رطوبت به ساید بای ساید پاکشوما وارد می شود. لاستیک های دور درب شکسته می باشد، اگر لاستیک دور درب دچار تغییر شکل شده می توانید توسط سشوار و آب جوش آن را به شکل اولیه خود برگردانید، ولی اگر پاره شده اند باید عوض شوند. درب ساید بای ساید پاکشوما به طور کامل بسته نمی شود، لولای درب و لاستیک را تنظیم نمائید. سیستم یخ زدایی (حسگر یخ زدایی، ترموفیوز و المنت) ساید بای ساید پاکشوما می بایست کاملا تست و بررسی شوند.

موتور ساید بای ساید پاکشوما از کار افتاده و سرد نمی باشد و پس از چندین لحظه موتور یخچال صدای تیک از خود خارج می کند،علت چیست؟

رله استارت ایراد دارد. موتور ساید بای ساید پاکشوما دچار خرابی شده است. کمپرسور یا چرخه گردش گاز دچار ایراد شده است.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید بوش

موتور ساید بای ساید پاکشوما کاملا درست کار می کند، سرمای آن خوب است اما لامپ روشن نمی شود؟

لامپ دچار سوختگی شده. کنتاکت های پیچی به درستی به لامپ متصل نمی شوند. عقب جای لامپ ایراد دارد. سیم کشی روشنایی ساید بای ساید پاکشوما اشکال دارد.

علت اینکه موتور ساید بای ساید پاکشوما کمتر کار می کند و یخچال سرد می باشد چیست؟

درجه ترموستات برروی عدد درست تنظیم نشده است و ترموستات نیز تنظیم نمی باشد.

موتور ساید بای ساید پاکشوما مدت زیادی است که کار می کند، سرما مناسب نمی باشد اما گاز یخچال پر می شود، علت چیست؟

فاصله میان کندانسور و دیوار کم می باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ساید بای ساید در کرج

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *