تعمیرات ماشین ظرفشویی, مقالات

تعمیر خطاهای ماشین ظرفشویی آیسان خزر

تعمیر خطاهای ماشین ظرفشویی آیسان خزر - تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج - ملارد - فردیس - (تعمیرات سرویس) : 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای ماشین ظرفشویی آیسان خزر میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر خطاهای ماشین ظرفشویی آیسان خزر

امروزه ماشین ظرفشویی یکی از وسایلی است که در آشپزخانه استفاده می شود. ماشین های ظرفشویی برای شست و شوی ظروف به کار می روند. هنگامی که یک ماشین ظرفشویی به خوبی ظروف را تمیز نمی کند لازم است تعمیر گردد. همچنین اگر زمان کار این دستگاه سبب لرزش شود نیز نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی آیسان خزر را دارد. عدم تخلیه آب یا عدم کارکرد صفحه نمایش ماشین ظرفشویی نیز از سایر مواردی که است ماشین ظرفشویی دچار ایراد شده است و نیاز به تعمیر دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی جی پلاس

قطعه های نیاز به تعمیر ماشین ظرفشویی

  • ماشین ظرفشویی آیسان خزر به خوبی ظروف را تمیز نمی کند: ممکن است ایراد از عدم پاشش صحیح آب در مخزن یا حتی از کیفیت پایین مواد شست و شو باشد.
  • ماشین ظرفشویی آیسان خزر به خوبی آب را تخلیه نمی کند: در این صورت به احتمال زیاد پمپ آب دچار خرابی شده است و نیاز به تعمیر  توسط تکنسین را دارد.
  • ماشین ظرفشویی آیسان خزر روشن نمی شود: ممکن است ایراد از سیستم برقی و برد ماشین ظرفشویی باشد.
  • دکمه های ماشین ظرفشویی به درستی عمل نمی کند: در این صورت برد ماشین ظرفشویی دچار ایراد شده است.
  • ماشین ظرفشویی پس از شستشو آن ها را به خوبی خشک نمی کند: در این صورت سیستم تخلیه خراب شده است و باید تعمیر یا تعویض شود.

هزینه سرویس ماشین ظرفشویی آیسان خزر

هزینه سرویس ماشین ظرفشویی آیسان خزر بستگی به این که چه قطعاتی دارای خرابی باشند دارد که آیا قابل تعمیر هستند یا باید عوض شوند. گاهاً امکان دارد نیاز به تعمیر نباشد و فقط به سرویس ماشین ظرفشویی کفایت کند و اشکالات را تا حد بسیاری رفع گردد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی

خطا ماشین ظرفشویی آیسان خزر

یکی از مواردی که لازم است در تعمیر ماشین ظرفشویی یک کارشناس بررسی نماید، بررسی خطاهای ماشین های ظرفشویی می باشد. در هر دستگاه با تکنولوژی با هر اروری وجود دارد که نمایش دهنده ایراد آن دستگاه می باشد و به تعمیرکار کمک می کند تا خرابی آن مطلع شده و ماشین ظرفشویی را تعمیر کند.

خطا F5: ارور عدم کافی آب داخل ماشین ظرفشویی

خطا FE: ارور آبگیری بیش از اندازه ماشین ظرفشویی

خطا F3: ارور تخلیه آب ماشین ظرفشویی

خطا F2: ارور ورود نشدن آب به ماشین ظرفشویی

خطا E4: ارور سرریز شدن آب

خطا I40: ارور هیدروستات

خطا H4: ارور سنسور دمای

خطا 04: ارور فن خشک کن

خطا E02: ارور خرابی رله

خطا I50: ارور عدم تخلیه آب

خطا D07: ارور نشتی آب

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا

سرویس برد ماشین ظرفشویی آیسان خزر

برد ماشین ظرفشویی یکی از اصلی ترین بخش های ماشین ظرفشویی می باشد که وظیفه آن اجرای فرآیندی است که به آن می دهند. تقریباً همه ی قسمت های دیگر ماشین ظرفشویی به برد ماشین ظرفشویی متصل هستند. در این شرایط می توان نتیجه گرفت که اگر برد ماشین لباسشویی خراب شود مشکلات بسیاری در ماشین ظرفشویی روی می دهد که نیاز به تعمیر برد ماشین ظرفشویی را دارد.

از مهم ترین اختلالاتی که برای برد ماشین ظرفشویی پیش می آید، عدم روشن شدن ماشین ظرفشویی است. در این حالت بهتر است جهت تعمیر برد ماشین ظرفشویی حتماً به یک سرویس کار با مهارت یا کارشناس مجرب و متخصص مراجعه کنید.

علل ایراد برد ماشین ظرفشویی آیسان خزر

نیم سوز شدن خازن ها در برد یکی از رایج ترین دلایل ایراد برد ماشین ظرفشویی می باشد که نیاز به تعمیر برد دارد. همچنین باعث اتصالی در سیم کشی های ماشین ظرفشویی باعث خرابی برد ماشین ظرفشویی آیسان خزر می شود. بعضی عملیاتی که در ماشین ظرفشویی انجام می گردد مثل آبکشی، شستشو و خشک کردن ظروف در صورتی که باعث مشکل شود و هماهنگی از بین برود و فورا تعمیر برد ماشین ظرفشویی انجام نشود باعث ایراد برد ماشین ظرفشویی می گردد.

گاهی اشکالاتی در ماشین ظرفشویی روی می دهد که منجر می شود بصورت مقطعی این دستگاه عمل کند و کاربران از تعمیر برد ماشین ظرفشویی خودداری کنند که باید بدانیم در این هنگام برد ماشین ظرفشویی در طی این بازه ی زمانی که با اختلال کار می کند باعث خسارت های زیادی می شود و بهتر است که یک تعمیرکار یا کارشناس مجرب تعمیر برد ماشین ظرفشویی را فورا انجام دهد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی ویرپول

ایراد یابی برد ماشین ظرفشویی آیسان خزر

در ابتدا بهتر است همه ی قسمت های ماشین ظرفشویی جهت تعمیر برد مورد بررسی یک تعمیرکار قرار گیرد. در تعمیر برد ماشین ظرفشویی بهتر است دقت و زمان کافی وجود داشته باشد چون در برد ماشین ظرفشویی قطعات بسیاری به هم متصل شده اند که همگی باید بررسی شوند.

همانطور که قبلا گفته شد، در دستگاه های با تکنولوژی پیشرفته تر، در صورت نقص، دستگاه عدد یا خطای جهت خطا نمایش می دهد که تعمیرکار آسان تر می تواند مشکل دستگاه را تشخیص دهد و تعمیر برد ماشین ظرفشویی را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

سرویس ماشین ظرفشویی آیسان خزر

هنگامی که دستگاه شما نیاز به تعمیر برد را دارد، باید ابتدا با یک کارشناس یا تعمیرکار مشورت کنید. دستگاه توسط کارشناسان در این زمینه مورد بررسی قرار گیرد. اغلب ممکن است تنها یک قطعه ایراد داشته باشد بررسی کنید که این قطعه قابل تعمیر بوده یا باید تعویض شود. در تعمیر برد ماشین ظرفشویی بهتر است خودتان اقدام نکنید و حتماً با تعمیرکار صحبت کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین ظرفشویی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *