مقالات, تعمیرات ماشین ظرفشویی

تعمیر خطاهای ماشین ظرفشویی اسنوا

تعمیر خطاهای ماشین ظرفشویی اسنوا - تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج - ملارد - فردیس - (تعمیرات سرویس) : 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای ماشین ظرفشویی اسنوا میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر خطاهای ماشین ظرفشویی اسنوا

خطا ماشین ظرفشویی اسنوا یا همان عدد خطای ظرفشویی اسنوا یکی از رایج ترین مطالبی است که مشتریان ظرفشویی اسنوا به دنبال آن هستند.خطاها نمایان گر وجود عیب و ایرادی در ماشین ظرفشویی اسنوا است، هنگامی که کاربر از دلیل ظاهر شدن خطا آگاه باشد می تواند برای برطرف شدن قطعات عامل عدد خطا را چک کرده و در صورت مهارت فنی تعمیرات مورد نیاز را انجام دهد یا با تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی اسنوا خواستار مشاوره با کارشناسان این مراکز خدماتی شود.

کدهای ارور و خطا ماشین ظرفشویی اسنوا نشان دهنده ایرادی در قطعات یا وجود اختلال در شیر ورودی و تخلیه می باشد که می تواند کارکرد دستگاه را مختل کند. اطلاع از این کدهای خطا و علت رخ دادن هر یک تا حد زیادی می تواند از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری کند و برخی از آنها نیاز به تخصص و مهارت دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی برفاب

کد خطا EO ماشین ظرفشویی اسنوا

از متداول ترین خطا و عددهای ارور ماشین ظرفشویی اسنوا، کد EO است. این کد نمایانگر هرگونه مشکل در سیستم تخلیه دستگاه بوده و برای رفع آن نیاز است چند قطعه را چک کنید. ابتدا شلنگ تخلیه را بررسی کنید و اگر دچار گرفتگی شده است آن را رفع کنید.

در بسیاری از موارد سطح فیلتر تخلیه به علت انباشته شدن تکه های باقی مانده مواد غذایی دچارگرفتگی می شود. به همین منظور لازم است به صورت مداوم روی سطح فیلتر کاملا تمیز شود. علاوه بر موارد بالا، چاهی که شلنگ تخلیه دستگاه در آن قرار دارد را نیز ممکن است دچار انسداد شده باشد.
در شرایطی که هیچ یک از موارد بالا علت نمایش خطا EO نباشد، ممکن است سایر قطعات داخلی دچار ایراد شده باشند. برای برطرف کردن این اختلال در این مواقع لازم است با افراد متخصص در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی تماس حاصل کنید.

عددخطا E1 ماشین ظرفشویی اسنوا

در شرایطی که آب با مشکل و چالش وارد دستگاه شود و آبگیری به خوبی انجام نگیرد، عدد خطا E1 بر روی صفحه نمایش ماشین ظرفشویی اسنوا نمایان می شود. دلایل بسیاری برای مواجه با این کد خطا وجود دارد که مهم ترین آنها، قطع بودن آب یا کمبود فشار است. فشار آب در آشپزخانه را چک کنید.
اگر فشار آب طبیعی باشد، شلنگ ورودی باید چک شود. هر گونه گرفتگی و شکستگی در طول شلنگ را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید ایراد را برطرف کنید تا آب وارد دستگاه شود. البته لازم به ذکر است که در بیشتر مواقع به علت فعال شدن تاخیر زمان شروع این خطا روی می دهد.
در آخر اگر با هیچ یک از این موارد خطا برطرف نشد، کافیست با گروه های تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا تماس حاصل نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی شارپ

خطا CL ماشین ظرفشویی اسنوا

اگر قفل کودک را به هر دلیلی غیر فعال کرده اید، در موقع روشن شدن دستگاه کد CL نمایان می شود. در مواقعی که قصد دارید قفل کودک را فعال کنید، کافیست قفل را فعال کنید که با توجه به مدل دستگاه روش فعالسازی آن متفاوت است.

عدد خطا CD ماشین ظرفشویی اسنوا

کد CD یا COOL DRY یکی از متداول ترین کدهایی است که همیشه در موقع استفاده از ماشین ظرفشویی اسنوا با آن برخورد خواهید کرد. این کد نمایانگر زمان پایان شستشو می باشد و مرحله خنک سازی ظروف شروع شده است. همچنین با نمایان شدن این کد نگران نباشید چون ارور و خطا نیست، بلکه روند کار را مشخص می کند.

خطا F ماشین ظرفشویی اسنوا

در تنظیم برنامه های شستشوی ماشین های ظرفشویی ،امکان فعال کردن حالت AUTO SMART دارد. با این توانایی می توان مشخص کرد که دستگاه به صورت اتوماتیک و با توجه به شرایط و میزان و نوع کثیفی های روی ظروف برنامه شستشو را تعیین کند. نمایش کد F به معنای فعال بودن این توانایی است. در نهایت گفته می شود این کد به عنوان کدهای ارور ماشین ظرفشویی اسنوا نیست.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی هانسا

رفع عددهای خطا و ارورهای ماشین ظرفشویی اسنوا

ماشین ظرفشویی های اسنوا دارای مدل های متفاوتی بوده و از نظر سیستم داخلی امکان دارد تفاوت هایی در آنها وجود داشته باشد. به همین علت توصیه می کنیم تعویض و تعمیر قطعات داخلی آن را برای رفع عددهای خطا ظرفشویی اسنوا بدون آگاهی انجام ندهید. به علاوه، حتما برای تعمیر و تعویض از قطعات اصل و اورجینال استفاده گردد تا کیفیت مورد تضمین را داشته باشد. مرکز تعمیرات سرویس یکی از معتبرترین گزینه ها برای برطرف کردن ایراد این لوازم است. خدمات این گروه در تمام مناطق کرج در دسترس بوده و با قیمت مناسب انجام می گردد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی آسکو

چگونه عدد آلارم ماشین ظرفشویی اسنوا را در منزل برطرف کنیم؟

منظور از عدد خطا یا ارور ماشین ظرفشویی اسنوا این است که اگر هر کجا از دستگاه شما دچار ایرادی شود، ایراد و مشکل دستگاه را به شما نشان می دهد و لازم به بررسی کل سیستم دستگاه نخواهد بود. در ماشین ظرفشویی اسنوا اگر خطای عملیاتی ایجاد شود، به ‌سرعت روی صفحه ‌نمایش علامت خطای مورد نظر نمایان می‌شود. عدد روی صفحه نمایشگر نوع خطا می‌ باشد و شما می توانید با مطالعه عدد خطاها، بعضی از آن ها را خودتان در منزل رفع کنید. برخی از این خطاها تنها با بررسی خطا نمایان شده بر روی صفحه نمایش دستگاه به آسانی قابل رفع هستند و نیاز به اقدامات جدی ندارند. اما باید دقت کنید که در هنگام انجام این کار سبب خرابی های زیادی دستگاه نشود. اگر با انجام راهکارهای ارائه شده جهت رفع کد هشدار ماشین ظرفشویی اسنوا ایراد دستگاهتان رفع نشد، با کارشناسان مجرب تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع ماشین ظرفشویی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *