مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر خطاهای ماشین لباسشویی امرسان

تعمیر ماشین لباسشویی امرسان - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای ماشین لباسشویی امرسان میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر خطاهای ماشین لباسشویی امرسان

اگر به راحتی از بغل انواع خطاهای ماشین لباسشویی امرسان عبور کنید و برای برطرف کردن ایراد این دستگاه قدمی اقدامی نکنید، دیر یا زود لباسشویی ایرادات جدی پیدا خواهد کرد که برای رفع کردن آن‌ها باید هزینه‌ های زیادی را بپردازید.

بعضی از اشکالات لباسشویی به علت به وجود آمدن اتصالی در مدار برد ماشین لباسشویی یا خراب شدن موتور دستگاه ایجاد می شوند، اما خطاهایی هم هستندکه به علت اشکالات ساده‌ تری مانند باز ماندن درب لباسشویی یا وصل نبودن آب نشان داده می‌شوند. در ادامه بعضی از معمول ترین انواع خطای لباسشویی امرسان برای آشنایی هرچه بیشتر شما بررسی شده اند.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

خطا یا کد ارور ER01 ماشین لباسشویی امرسان:

شرح ارور پیش آمده: ماشین لباسشویی امرسان به اختلال در قسمت بسته شدن درب دچار شده است.

دلیل به وجود آمدن خطا: از عوامل اصلی به وجود آمدن این ارور باز ماندن درب ماشین لباسشویی خواهد بود که این ایراد می تواند شامل عوامل بسیاری مانند اختلال در میکروسوییچ دستگاه، لولا و دستگیره درب و… بشود.

راه حل ارائه شده: در مواقع روبرو شدن با این ارور درب ماشین لباسشویی را به طور مناسبی ببندید، به صورتی که صدای کلیک مخصوص بسته شدن درب دستگاه به گوشتان برسد، در صورت روبرو شدن دوباره با ارور گفته شده با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس حاصل بفرمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی دیپوینت

خطا یا کد ارور ER02 لباسشویی امرسان:

شرح ارور پیش آمده: ماشین لباسشویی به اختلال در قسمت آب ورودی در مقیاس استاندارد حداقلی دچار شده است.

دلیل به وجود آمدن خطا: این ارور می خواهد بیان کند که سطح آب درون ماشین لباسشویی کمتر از هیتر ماشین لباسشویی است، که از اصلی ترین علت های آن می توان فشار کم آب ورودی را نام برد.

راه حل ارائه شده: با چک کردن شیر ورودی از وصل بودن جریان آب ورودی به ماشین لباسشویی مطمئن شوید، بعد شیر آب را تا بیشترین اندازه ممکن باز کنید، ماشین لباسشویی به طور خودکار بعد از مدت زمانی ورودی آب را قطع می کند و به شست و شو خودش ادامه می دهد در صورت ایجاد شدن دوباره مشکل، شیر ورودی را ببندید و برق ماشین لباسشویی را قطع کنید سپس با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس حاصل بفرمایید.

خطا یا کد ارور ER03 ماشین لباسشویی امرسان:

شرح ارور پیش آمده: برای پمپ تخلیه ماشین لباسشویی مشکلی پیش آمده است.

دلیل به وجود آمدن خطا: دیده شدن این ارور در ماشین های لباسشویی بیانگر وجود انواع و اقسام عیب و ایراد در پمپ تخلیه ماشین لباسشویی می باشد، از معمول ترین ایرادات ایجاد شده در پمپ های تخلیه می توان کار نکردن پمپ، انسداد مسیر پمپ و البته قرار گرفتن پمپ در حالت مدار باز را مثال زد.

راه حل ارائه شده: شما می توانید با پاک کردن فیلتر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی خودتان برای برطرف کردن کد خطای گفته شده اقدام به عمل کنید، اما اگر این مشکل ادامه پیدا کرد با تکنسین های تعمیرات سرویس تماس حاصل بفرمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی بوش

خطا یا کد ارور ER04 ماشین لباسشویی امرسان:

شرح ارور پیش آمده: ماشین لباسشویی به اختلال در قسمت آب ورودی در مقیاس استاندارد حد اکثری دچار می باشد.

دلیل به وجود آمدن خطا: این ارور در زمان هایی که داخل ماشین لباسشویی بیشتر از اندازه مجاز شست و شو آب ورود کرده باشد بر روی صفحه نمایش نشان داده خواهد شد، و از اصلی ترین علل های آن می توان انواع خرابی در قسمت شیر الکتریکی ماشین لباسشویی را مثال زد.

راه حل ارائه شده: در مواقع روبرو شدن با این کد ارور، کار ماشین لباسشویی را متوقف کنید و اجازه بدهید تا ماشین به طور خودکار آب درون دستگاه را تخلیه کند، و بعد خاموش کنید و برق ماشین لباسشویی را قطع کنید سپس با تکنسین های تعمیرات سرویس تماس حاصل بفرمایید.

خطا یا کد ارور ER05 ماشین لباسشویی امرسان:

شرح ارور پیش آمده: مختل شدن قسمت گرمایشی ماشین لباسشویی.

دلیل به وجود آمدن خطا: نشان داده شدن این ارور در صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی انواع گوناگون اختلال در قسمت گرمایشی و یا هیتر ماشین لباسشویی را بیان خواهد کرد که در انتها گرمایش آب برای شست و شوی درست لباسها را با اختلال روبرو خواهد کرد.

راه حل ارائه شده: اگر با این خطا روبرو شدید اول راه آب ورودی ماشین لباسشویی را ببندید، ماشین لباسشویی را خاموش کنید و بعد برق را قطع کنید و برای تعمیر درست دستگاه خود با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس حاصل بفرمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

خطا یا کد ارور ER06 ماشین لباسشویی امرسان:

شرح ارور پیش آمده: لباسشویی دچار خرابی در قسمت موتور است.

دلیل به وجود آمدن خطا: از عوامل نمایش این ارور در ماشین لباسشویی بودن انواع ایرادات در قسمت موتوری دستگاه است که می تواند چرخش آرام ماشین لباسشویی را مختل کند و همینطور خرابی های بعدی را هم به دنبال خود بیاورد.

راه حل ارائه شده: همواره در مواقع روبرویی با این کد ارور در ماشین لباسشویی خودتان به دلیل آن که برطرف کردن اختلالات و انواع ایرادات موتور در ماشین لباسشویی باید توسط کارشناس ماهر ماشین لباسشویی انجام شود ، با تعمیرکاران نعمیرات سرویس تماس حاصل بفرمایید.

خطا یا کد ارورER07 ماشین لباسشویی امرسان:

شرح ارور پیش آمده: وجود انواع اختلالات احتمالی در بخش برد الکترونیکی ماشین لباسشویی امرسان.

دلیل به وجود آمدن خطا: عوامل مختلفی مانند انواع اتصالی ها و نوسانات برقی یا اختلال به مدت زمان طولانی در قسمت های دیگر ماشین لباسشویی می تواند باعث نمایش دادن این ارور در صفحه نمایش ماشین لباسشویی و به وجود آمدن انواع اختلال و ایراد برای برد الکترونیکی ماشین لباسشویی شود.

راه حل ارائه شده: در موقع روبرویی با هرگونه مشکل و اعلان ارور در ماشین لباسشویی که نشان دهنده اختلال در بخش برد دستگاه است ماشین لباسشویی را خاموش کنید و برق آن را قطع کنید، سپس فورا با تکنسین های تعمیرات سرویس تماس حاصل بفرمایید تا بعد از عیب یابی، ایراد برد دستگاه شما به طور ماهرانه ای در مراکز تعمیری انجام شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *