مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر خطاهای ماشین لباسشویی برفاب

تعمیر خطاهای ماشین لباسشویی برفاب - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - مارلیک- اندیشه تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای ماشین لباسشویی برفاب میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر خطاهای ماشین لباسشویی برفاب

یکی از ضروری ترین لوازم برقی ماشین لباسشویی می باشد معمولا وسیله های برقی که به صورت مدام استفاده می شود، به نسبت لوازم دیگر بیشتر دچار خرابی می شوند ما صفر تا صد نحوه ایراد یابی و تعمیر لباسشویی برفاب را آموزش می دهیم تا در صورت هر گونه خطا بتوانید آن را تعمیر کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس

ایراد یابی روشن نشدن

روشن نشدن لباس شویی برفاب یکی از رایج ترین اتفاقی است روی می دهد، ابتدا دوشاخه از پریز جدا کنید به کمک یک فازمتر، پریز را چک کنید زیرا امکان دارد که سیستم برق کشی خراب باشد.

امکان دارد مجموعه کلید خراب باشد، قفل ایمنی معیوب باشد، در ماشین لباسشویی بسته نشده باشد، میکروسوئیچ نقص داشته باشد، ایراد در برد و یا وجود مشکل در موتور می تواند از دلایل روشن نشدن باشد، در چنین مواقعی لازم است از یک تکنسین حرفه ای یاری بگیرید.

ایراد یابی  عدم آبگیری  لباسشویی  و یا نیامدن آب داخل لباسشویی

  • امکان دارد که سیم‌های راﺑﻂ میان ﮐﻠﯿﺪ ﺗﺎﯾﻤﺮ، ﻣﯿﮑﺮوﺳﻮﺋﯿﭻ، ﻫﯿﺪرواﺳﺘﺎت و ﺷﯿﺮ ﻗﻄﻊ باشند.
  • ایراد شیر ورودی آب
  • ایراد در برد الکتریکی لباسشویی
  • درب باز است.
  • ایراد میکروسوئیچ
  • خرابی پمپ
  • ایراد هیدروستات

ایراد یابی عدم آبگیری  لباسشویی در حالتی که لباسشویی خاموش است

برای رفع این ایراد ابتدا باید شیلنگ لباسشویی را از شیر جدا کنید و به صورت جداگانه ایراد یابی کنید و در صورت خرابی آن را عوض کنید؛ از عمده علت هایی که ممکن است رخ دهد.  ایراد شیر برقی  و یا تایمر باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

ایراد یابی برق داشتن بدنه

1 – بررسی کنید که سیم اتصال به زمین لباسشویی صحیح نصب شده باشد.

2 –  بررسی کنید تا نشتی نداشته باشند، زیرا آب برق گرفتگی را شدید می کند سبب برق گرفتگی شود.

3 –  می تواند خرابی در قسمت موتور باشد و اتصال موتور به بدنه دچارایراد شده باشد، موتور دستگاه نیم سوز شده، جریان برق به بدنه لباسشویی برفاب منتقل می شود.

4 –  برق گرفتگی می تواند به علت سیم کشی های الکتریکی و اتصال فیش های برق لباسشویی باشد، روکش سیم ها را عوض کنید

ایراد یابی سوختن برد

یکی از مهم ترین قطعه ها برد الکتریکی است، که این برد از تعداد بسیاری خازن و فیوز تشکیل شده است و جزو قطعات الکتریکی ماشین لباسشویی می باشد، اصلی ترین دلیل سوختن برد نوسان برق و یا نرسیدن برق به این قطعه می باشد.

ایراد یابی نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی

نچرخیدن دیگ ماشین لباس شویی برفاب دلایل مختلفی دارد عمده دلایل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی برفاب می تواند موارد زیر باشد.

  • ایراد در بخش سیستم قفل درب
  • خرابی تسمه محرک لباسشویی
  • نقص در قسمت موتور و اجزای مربوط با موتور دستگاه مانند کوپلر ، کلاچ و …

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی بوش

ایراد یابی توقف و خاموش شدن لباسشویی حین کار

  • وجود نوسانات در برق یا ایراد دوشاخه برق
  • خرابی تایمر الکترونیک ماشین لباسشویی
  • مشکل در موتور لباسشویی
  • ایراد میکروسوئیچ درب
  • خرابی شیر برقی ورودی آب
  • ایراد زبانه و قفل درب

ایراد یابی حل نشدن پودر در ماشین لباسشویی

  • کثیفی در بخش فیلتر شیر الکتریکی
  • کثیف بودن بخش جاپودری
  • استفاده از پودر نامرغوب و یا بیش از حد

ایراد یابی صدای زیاد ماشین لباسشویی حین کار

  • ایراد بلبرینگ ها: در این زمان باید بلبرینگ های ماشین لباسشویی برفاب خود را عوض کنید.
  • شکستن سه‌ نظام نگه‌ دارنده درام: در این حالت درام لنگر انداخته است و با دیگ فرعی و یا هیتر درگیر است، برای رفع این ایراد باید چلیک و درام را باز شود و سه‌ شاخه نگه‌دارنده درام را از ﻧﺰدﯾﮏ چک کنید و اگر ﺻﺪاي ﺧﺸﻦ و غیراستاندارد از ﻣﺎﺷﯿﻦ لباسشویی خود شنید، دستگاه خاموش شود و برای رفع این ایراد با یک تکنسین متخصص تماس بگیرید.
  • عدم استاندارد بودن لاستیک دور یا خارج شدن لاستیک از محل خود: فاصله میان چلیک و درام در بخش در ماشین لباسشویی برفاب بسیار اندک می باشد، تکان خوردن و خارج شدن لاستیک دور درب از محل خود، سبب درگیری لاستیک با درام دستگاه می شود و باید برای رفع این مشکل لاستیک را به قسمت خود بازگردانید.
  • ایراد تسمه: اگر دلیل سر و صدای دستگاه خرابی در بخش تسمه ی لباسشویی باشد، برای رفع این اشکال تسمه خراب را با یک تسمه سالم عوض کنید.
  • ایراد در بخش بلبرینگ های موتور شستشو: در بعضی از شرایط صدای غیرطبیعی ماشین به علت خرابی بلبرینگ های موتور است، که برای رفع آن باید، بلبرینگ ها را تعوض کنید.

ایراد یابی خشک نشدن لباس ها در طی آبگیری

اگر چرخش لباسشویی در حدی نیست که لباس ها در عملیات آبگیری خشک شوند و لباس ها بعد از شست و شو هنوز خیس هستند می بایست که با یک متخصص ماهر مشورت کنید، زیرا دلیل این اشکال در لباسشویی فنی می باشد و خرابی در بخش خشک کن لباسشویی برفاب می تواند به علت ایراد المنت، تسمه و یا موتور لباسشویی برفاب باشد. در بعضی از موارد نیز هیچکدام از قطعات دچار ایراد نیستند و دلیل خشک نشدن لباس ها ریختن لباس بیشتر از گنجایش لباسشویی می باشد.

عیب یابی عدم تخلیه آب کثیف

زمانی که عملیات آبگیری لباسشویی شما تمام شد، اما آب کثیف از لباسشویی خارج نشد، می تواند به علت انسداد و گرفتگی در بخش مجاری تخلیه و یا ایراد پمپ تخلیه و اجزای مرتبط به پمپ تخلیه باشد، برای تعویض پمپ تخلیه باید از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *