مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر خطاهای ماشین لباسشویی جی پلاس

تعمیر خطاهای ماشین لباسشویی جی پلاس- تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای ماشین لباسشویی جی پلاس میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر خطاهای ماشین لباسشویی جی پلاس

ماشین های لباسشویی مثل دیگر دستگاه های برقی موقع کار کردن دچار اشکالاتی می شوند. این اشکالات هم مرتبط با وجود خرابی در کارکرد و هم مربوط به وجود عیب یا ایراد در قطعات دستگاه است. در سیستم های جدید به هنگام رخ دادن چنین اشکالاتی، روی صفحه نمایشگر یا نمایشگر دستگاه عددهای خطا یا خطاهایی نمایان می شود. به این منظور برای برطرف کردن این خطاها یا عددهای خطا انجام بعضی اقدامات لازم می شود. برطرف کردن بعضی از خطاهای لباسشویی جی پلاس نیازمند بررسی متخصصین یا تکنسین ماشین لباسشویی است. به همین جهت چنانچه چنین کدهای خطایی روی مانتیور لباسشویی جی پلاس شما دیده می شود تماس با تعمیرکاران تعمیرات سرویس را پیشنهاد می کنیم. در این مقاله به بررسی عددخطا و خطاهای لباسشویی جی پلاس پرداخته ایم.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

خطاهای لباسشویی جی پلاس

E5 یا E15: این ارورها زمانی روی مانیتور دستگاه نمایان می شود که آب از دستگاه تخلیه نمی شود. البته در بعضی از اقسام دستگاه ها امکان دارد این خطا مرتبط با اشکال داشتن شیر برقی باشد یا این که تشخیص سطح آب و سنجش آن منجر به ایراد شده باشد. برای برطرف کردن این عدد خطا لازم است فرایند زیر را انجام دهید:

لباسشویی جی پلاس

  • نیاز است محل تخلیه آب دستگاه را بررسی کنید تا گرفتگی نداشته باشد. بررسی محلی که لوله تخلیه با فاضلاب متصل است اهمیت دارد و ضروری است که بازنگری شود.
  • مسیر لوله تخلیه باید بازنگری شود تا در صورتی که منجر به پیچ خوردگی یا تاشدگی شده باشد، رفع شود.
  • لازم است ارتفاع لوله تخلیه آب از زمین بین 60 سانتی متر تا یک متر از سطح زمین باشد و پس از آن به فاضلاب اتصال پیدا کند.
  • مرحله چهارم باز کردن فیلتر پمپ تخلیه و تمیز کردن آن است. اگر فیلتر مسدود شده باشد، آب تخلیه نمی شود.

در صورت برطرف نکردن عیب این ارورها با اقدامات گفته شده، بازدید لباسشویی توسط متخصصین ضروری می باشد.

E8 یا e11: وقتی آب به درون دستگاه وارد نشود یا این که دربعضی از مدل ها وقتی سیم پیچ دچار اشکال شود، این خطاها نمایان می شود. برای رفع این خطاهای لباسشویی جی پلاس نیاز است موارد زیر را انجام بدهید:

  • شیر آب را باز کنید. در این مواقع فشار آب باید به اندازه مناسبی باشد.
  • مسیر لوله های آب ورودی به دستگاه باید چک شود. امکان تاخوردگی وجود دارد و جلوگیری از ورود آب به لباسشویی نیز وجود دارد.
  • لازم است فیلتر آب ورودی تمیز شود. زیرا امکان دارد به سبب املاحی که در آب است، فیلتر دچار انسداد شده باشد. بنابراین تمیز کردن آن هر چند وقت یک بار لازم است.

در صورت برطرف نشدن مشکل و باقی ماندن خطاها، نیازاست تعمیرکار حرفه ای لباسشویی آن را بررسی کند.

بیشتر بخوانید: رفع کدهای خطای ماشین لباسشویی ال جی

تعمیر لباسشویی جی پلاس

E17: در صورتی که بیش از حد کف در دستگاه ایجاد شد، این عدد خطا روی نمایشگر دستگاه نمایان می شود. برای حل این عدد خطا نیاز است اقدامات زیر را انجام بدهید:

  • برای جلوگیری از ایجاد کف زیاد، مقدار پودر کمی در دستگاه بریزید.
  • تنها باید در محلی که مخصوص پودر اصلی است، پودر لباسشویی را بریزید. اگر در جایی که به پودر اختصاص نیافته است، پودر را بریزید، نیاز است برنامه پیش شستشو یا pre wash اجرا گردد.
  • محلی که درخصوص پودر اصلی می باشد، باید به صورت نیمه از پودر پر گردد.
  • در بعضی از مدل های لباسشویی جی پلاس، امکان دارد برنامه آبکشی اضافه ای هم در برنامه های دستگاه باشد، لذا استفاده از این برنامه می تواند امکان پذیر باشد.

E27: این خطا ناشی از نشت آب از دستگاه می باشد. به همین جهت برای حل این عدد خطا بررسی کردن محل تخلیه آب ضروری است. هم چنین شایدبه علت انسداد محل تخلیه، آب درون دستگاه باقی مانده و سبب بروز نشتی شود. علاوه بر این ها بازدید لوله تخلیه آب به جهت اطلاع از تاخوردگی آن ضروری است.

در صورت رفع نشدن این اشکال با اقدامات گفته شده، نیاز است متخصص یا تعمیرکار، دستگاه را بررسی کند.

E29: این خطا یکی ازخطاهای لباسشویی جی پلاس است و با قطع شدن برق دستگاه در زمان کار کردن و هم چنین پایین بودن ولتاژ برق ورودی به مقدار کم تر از 150 ولت، روی نمایشگر دستگاه نمایان می شود. برای حل این خطا ضروری است طبق موارد زیر عمل گردد:

  • احتمال دارد بروز مشکل در پریز برق باشد. لذا برای امتحان کردن پریز برق، یک دستگاه برقی مثلا سشوار را به پریز وصل کنید.
  • در صورت استفاده از سه راهی و محافظ برق، کابل دستگاه را باید به صورت مستقیم به پریز وصل کنید. زیرا ممکن است ایراد در سه راهی یا محافظ برق باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر خطاهای ماشین لباسشویی امرسان

رفع ارور لباسشویی جی پلاس

E00  یا e01: این خطاهای لباسشویی جی پلاس در مدل های متفاوت به دلیل ایجاد مشکل در ntc یا ترمیستور دستگاه و هم چنین خوب عمل نکردن مولد از روی نمایشگر دستگاه نمایان می شود. از این رو برای برطرف این کد خطا نیاز است با یک متخصص یا تعمیرکار حرفه ای تماس بگیرید.

E02: این عدد خطا ناشی از مشکل داشتن مدار هیتر دستگاه می باشد. هیتر قطعه ای در لباسشویی است که موظف است حرارت آب را افزایش دهد. در صورت ایجاد این عدد خطا، بررسی و تعمیر آن توسط تکنسین مجرب ضروری است.

E03: چنانچه هیتر لباسشویی مدام کار کند، این خطا روی نمایشگر دستگاه نمایان می شود. با کار کردن مداوم هیتر، دمای دستگاه هم بیش از حد مجاز افزایش می یابد. در صورتی که چنین اشکالی بروز پیدا کرد، تماس با کارشناس یا تعمیرکار مجرب برای بررسی و رفع ایراد آن ضروری است.

E04: این خطا هنگامی ظاهر می شود که بخش فرمان هیتر روی برد الکترونیکی دستگاه دچار مشکل شده باشد. در هنگام ایجاد چنین خرابی بررسی و رفع ایراد قطعه خراب شده لازم است.

E13:اگر کابل ارتباطی موتور در دستگاه قطع شود، این خطا ظاهر می شود. به همین خاطر برای رفع ایراد ایجاد شده، بررسی دستگاه توسط متخصص یا تعمیرکار مجرب ضروری می باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر انواع ماشین لباسشویی در کرج

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *