مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر خطاهای ماشین لباسشویی حایر

تعمیر خطاهای ماشین لباسشویی حایر- تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای ماشین لباسشویی حایر میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر خطاهای ماشین لباسشویی حایر

عددهای خطا وخطا های ماشین لباسشویی حایر در اکثر مدل های آن مشترک است و در تعدادی از آنها فقط در مدل 801 نمایان می شود. با نظر به اینکه بسیاری از این خطاها اشکال های کوچکی را در دستگاه نمایش می دهند، به همین علت برای رفع آنها لازم به تخصص بالایی وجود ندارد. اما سرویس به موقع دستگاه برای رفع شدن هر یک از عددهای خطا می تواند از نقص های بیشتر جلوگیری کند. در این بخش از آموزش تعمیر ماشین لباسشویی متداول ترین عددهای خطا لباسشویی حایر را معرفی کرده و راه کار هایی برای برطرف کردن آنها ارائه می دهیم.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

عددهای خطا و خطا H2 ماشین لباسشویی حایر

در بیشتر لباسشویی های حایر عددهای خطا سری H وجود دارند که هریک نمایانگر نقص در قطعه خاصی هستند. یکی از این عددهای خطا، کد H1 می باشد که نمایش دهنده ایراد در ترمیستور دستگاه می باشد. در صورت مشاهده این عدد کنترل دمای آب داخل دستگاه را بر عهده دارد.

عددهای خطا و خطا H4 ماشین لباسشویی حایر

از یکی دیگر از عددهای خطا لباسشویی حایر می توان به H4 اشاره کرد که نمایانگر غیر استاندارد بودن دمای آب است. این خطا در مواقعی بروز می دهد که دستگاه بدون آب بوده، ولی المنت روشن است و کار می کند. برای رفع این خطا کاعددهای خطا وخطا های ماشین لباسشویی حایر در اکثر مدل های آن مشترک است و در تعدادی از آنها فقط در مدل 801 نمایان می شود. با نظر به اینکه بسیاری از این خطاها اشکال های کوچکی را در دستگاه نمایش می دهند، به همین علت برای رفع آنها لازم به تخصص بالایی وجود ندارد. اما سرویس به موقع دستگاه برای رفع شدن هر یک از عددهای خطا می تواند از نقص های بیشتر جلوگیری کند. در این بخش از آموزش تعمیر ماشین لباسشویی متداول ترین عددهای خطا لباسشویی حایر را معرفی کرده و راه کار هایی برای برطرف کردن آنها ارائه می دهیم.

بیشتر بخوانید: رفع کدهای خطای ماشین لباسشویی ال جی

عددهای خطا و خطا H2 ماشین لباسشویی حایر

در بیشتر لباسشویی های حایر عددهای خطا سری H وجود دارند که هریک نمایانگر نقص در قطعه خاصی هستند. یکی از این عددهای خطا، کد H1 می باشد که نمایش دهنده ایراد در ترمیستور دستگاه می باشد. در صورت مشاهده این عدد خطا، وضعیت ترمیستور را چک و در صورت تخصص در حوزه تعمیر ماشین لباسشویی آن را عوض کنید. این قطعه با اسامی دیگری از جمله مقاومت حرارتی نیز معروف بوده و وظیفه کفی است المنت را چک و در صورت لزوم آن را تعمیر کنید.

عددهای خطا و خطا H5 ماشین لباسشویی حایر

همانند ارور قبل، H5 نیز به معنای نقص در المنت و روش کارکرد آن است. مانند این ارورها زمانی بروز می دهند که دمای آب داخل دستگاه بیشتر از مقدار گرم یا سرد باشد. به همین سبب حتما المنت را چک کنید. البته در اکثر مواقع امکان دارد دمای آب برای برنامه شستشو به خوبی تنظیم نشده باشد. در صورت نداشتن مهارت در این زمینه، توصیه می کنیم با تیم متخصص و با مهارت تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

عددهای خطا و خطا IE ماشین لباسشویی حایر

عدد خطا IE نمایش دهنده آبگیری نکردن درست دستگاه است. علت های بسیاری برای بروز دادن این خطا وجود دارد که از اصلی ترین آنها می توان به موردهای زیر اشاره کرد:

  • شیر آب ورودی را بررسی کنید و در صورت لزوم آن را سرویس کنید. البته نیز بهتر است ابتدا چک کنید که آیا آب ساختمان وصل است یا نه؟
  • شیر برقی را بررسی نموده؛ امکان دارد رسوب زیاد باعث انسداد شیر شده باشد.
  • نقص در هیدروستات می تواند منجر به بروز دادن این ارور شود؛ این قطعه وظیفه سنجش سطح آب را برعهده گرفته است و در مواقعی که فرمان ورود آب را ارسال کند، آبگیری به خوبی انجام نمی گردد.
  • در بعضی از شرایط ایراد در پمپ تخلیه سبب می شود در زمان آبگیری تخلیه نیز همزمان انجام گردد. به همین علت در صورت دیدن خطا IE در لباسشویی حایر بهتر است پمپ تخلیه را نیز مورد بررسی قرار دهید.

بیشتر بخوانید: تعمیر خطاهای ماشین لباسشویی امرسان

خطا OE ماشین لباسشویی حایر

در مواقعی که سیستم تخلیه دستگاه به خوبی عمل نکند، این خطا نشان داده می شود. برای برطرف کردن آن اول بررسی کنید ببینید که آیا پمپ تخلیه سالم است یا نیست؟ هنگامی که این قطعه خراب بود آن قطعه را تعمیر یا عوض کنید. البته قبل از تعمیر پمپ تخلیه بهتر است، شلنگ تخلیه بررسی گردد و در صورت وجود انسداد آن را برطرف کنید.

عددهای خطا و خطا UE ماشین لباسشویی حایر

اگر بیش از حد ظرفیت دستگاه، لباس ها را در آن قرار دهید یا سطحی که لباسشویی روی آن قرار گرفته است تنظیم نباشد، خطا UE را مشاهده می نمایید. برای حل مشکل ابتدا سطح پایینی لباسشویی را بررسی نمایید و در صورت تنظیم نبودن ایراد را رفع کنید. به علاوه، لباس های اضافه را از مخزن لباسشویی خارج نمایید.

عددهای خطا و خطا ERR1 ماشین لباسشویی حایر

بعضی از ارورهای ماشین لباسشویی حایر همراه با تغییر وضعیت در چراغ چشمک زن بروز می دهند که نمایش دهنده ایراد در قطعات متعددی هستند. از جمله این خطاها می توان به ERR1 اشاره کرد. این خطا در مواقعی نمایش داده می شود که چراغ چشمک زن نباشد. ایراد در باز و بسته شدن درب ماشین لباسشویی از اصلی ترین علت های بروز دادن این ایراد است. به همین خاطر لازم است موارد زیر را مورد بررسی قرار دهیم:

  • اطراف لاستیک دور درب لباسشویی را چک کنید که در آن جسم خارجی گیر نکرده باشد.
  • میکروسوئیچ ها را بررسی کنید و در صورت نیاز آنها را تعویض کنید.
  • قسمت آهنربایی درب را چک کنید و مطمئن شوید که اشکالی در آن وجود ندارد.
  • برد الکتریکی دستگاه را بررسی کنید و در صورت وجود ایراد در مدارات و سیم پیچی، توسط افراد تعمیرکار آن را تعمیر کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر انواع ماشین لباسشویی در کرج

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *