مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر خطاهای ماشین لباسشویی مجیک

تعمیر خطاهای ماشین لباسشویی مجیک - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای ماشین لباسشویی مجیک میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

ایرادیابی انواع عددخطا و خطا ماشین لباسشویی مجیک

یکی از برندهای ماشین لباسشویی، ماشین لباسشویی مجیک است که در هنگام معیوب بودن قطعات آن انواع اشکالات از جمله آبگیری نکردن، بسته شدن یا باز شدن درب، روشن نشدن لباسشویی، خاموش شدن موقع کار، عدم تخلیه آب، آبگیری نکردن، پریدن فیوز و… را به همراه خواهد داشت که البته بسیاری از این ایرادات به صورت عدد خطا و اخطار روی نمایشگر دستگاه نمایش داده می شود که علت و روش برطرف کردن هر یک از آنها را خواهیم نوشت و در بعضی مواقع مشکل فنی می باشد حتما با متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

خطا ماشین لباسشویی مجیک کد خطا F01

این خطا ماشین لباسشویی مجیک نمایانگر عدم آب گرفتن ماشین لباسشویی است که برای رفع کردن این ایراد در قدم نخست باید شلنگ ورودی آب را مورد بررسی نمود تا اگر باعث پیچ خوردگی و یا گرفتگی شده است آن را برطرف نمائید.
سپس  فیلتر ورودی آب ماشین لباسشویی چک کنید با باز کردن شلنگ ورودی از روی ماشین لباسشویی این فیلتر کوچک را می توان مشاهده کرد.
که اگر با دیدن آن متوجه گرفتگی این فیلتر شدید باید آن را بیرون بیاورید و تمیز نموده پس از چک کردن این موارد و اطمینان از بدون مشکل بودن آن ها به سراغ شیر برقی ماشین لباسشویی مجیک بروید اگر این قطعه مورد آسیب دیده باشد خطا بر روی ماشین لباسشویی شما نشان داده می شود.
می توانید این قطعه را به صورت مستقیم با برق امتحان کنید و اگر آسیب دیدگی داشت باید آن را عوض کنید و همچنین دقت کنید که پس از امتحان اگر شیر برقی این قطعه سالم بود و همچنین خطا ماشین لباسشویی مجیک رفع نشده بود به سراغ برد اصلی ماشین لباسشوی بروید و آن را چک کنید.

خطا ماشین لباسشویی مجیک عدد خطا F03

این خطا ماشین لباسشویی مجیک نمایانگر عدم تخلیه آب از داخل ماشین لباسشویی مجیک می باشد که برای حل کردن این ایراد در قدم نخست باید شلنگ تخلیه آب چک کنید اگر این شلنگ دچار انسداد شده باشد آب از داخل ماشین لباسشویی تخلیه نمی شود این شلنگ را باز نموده و تمیز کنید تا ایراد آن رفع شود بعد فیلتر تخلیه ماشین لباسشویی مجیک بررسی کنید.
این قطعه برای جلوگیری از آسیب دیدگی پمپ تخلیه قرار داده شده است و مانع برخورد اشیاء با پمپ تخلیه می شود و همچنین با انسداد این فیلتر پمپ تخلیه به درستی وظیفه خود را انجام نمی دهد و می توان گفت خطا ماشین لباسشویی مجیک میتواند به علت انسداد این فیلتر باشد.
این قطعه را باز کنید و تمیز کرده بعد از بررسی کردن این موارد به سراغ پمپ تخلیه ماشین لباسشویی مجیک بروید وظیفه اصلی این قطعه تخلیه آب است که با آسیب دیدن آن خطا ماشین لباسشویی نشان داده می شود و اگر این قطعه سالم بود و خطا ماشین لباسشویی مجیک رفع نشد باید به سراغ برد اصلی ماشین لباسشویی بروید.

خطا ماشین لباسشویی مجیک کد خطا F04

این خطا ماشین لباسشویی مجیک و همچنین خطاهایی مانند F05، F06، F07، F08، F23، F24 بیانگر ایجاد مشکل از قطعات الکترونیکی می باشد گاهی بیش از حد از مواد شوینده استفاده می شود موجب تولید کف بیش از حد شده و به همین علت یکی از دلایل نمایش این خطا ماشین لباسشویی مجیک می باشد اما قطعاتی مثل شیر برقی ماشین لباسشویی که موظف است آبگیری کند و همچنین هیدرو استات ماشین لباسشویی که وظیفه تنظیم سطح آب را برعهده دارد را حتما چک کنید اگر این قطعات آسیب ببینند آب بیش از حد تنظیم شده بالا می آید و سر ریز می شود که حتما باید این عیب را رفع کنید و برای رفع این خطا ماشین لباسشویی مجیک می توانید با تعمیرات سرویس تماس حاصل نمایید.

خطا ماشین لباسشویی مجیک کد خطا UNB

این خطا ماشین لباسشویی مجیک هنگامی نمایش داده می شود که بیش از حد ظرفیت ماشین لباسشویی در داخل آن لباس می ریزید و لباس ها در داخل آن بالانس نیستند و همچنین اگر لباس ها به هم گره بخورند این خطا نشان داده می شود دقت کنید که اگر بیش از حد مجاز در درون ماشین لباسشویی مجیک لباس بریزید باعث آسیب دیدگی کمک فنر های آن می شود و باعث میشود لباسشویی شما دچار لرزش بیش از حد شود پس به این خطا در ماشین لباسشویی مجیک توجه کنید و آن را رفع کنید تا به ماشین لباسشویی شما آسیب وارد نشود.

خطا ماشین لباسشویی مجیک کد خطا F13

این خطا ماشین لباسشویی مجیک هنگامی نشان داده می شود که درب ماشین لباسشویی بسته نشود و دچار آسیب دیدگی شده باشد که برای حل کردن این ایراد حتما در قدم اول به سراغ زبانه در و همچنین لولای در آن بروید گاهی ظرفیت لباس بیش از حد است باعث بسته نشدن درب ماشین لباسشویی می شود بعد از چک کردن این موارد باید به سراغ میکرو سوئیچ درب بروید و این قطعه را بررسی کنید.این قطعه نوعی کلید امنیتی در ماشین لباسشویی است.

کلام آخر

عددهای خطای لباسشویی مجیک کاملا توضیح داده شد. همچنین راهکارهای لازم جهت رفع کردن هر عدد خطا نیز در اختیار شما گذاشته شد. امیدواریم بتوانید راحت ایرادات لباسشویی مجیک را برطرف کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *