مقالات, تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر خطاهای ماشین لباسشویی هاردستون

تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون - تعمیر ماشین لباسشویی در فردیس - ملارد - کرج - مارلیک- اندیشه تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای ماشین لباسشویی هاردستون میپردازیم. برای انجام خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر خطاهای ماشین لباسشویی هاردستون

کدهای ارور و خطاهای ماشین لباسشویی هاردستون که به وسیله برد الکتریکی شناسایی و در ماشین لباسشویی گذاشته می شود، ایراد در بعضی از قطعات را بیان می کند. در حالت کلی خیلی از این خطا و ارورها در اول نمایش به سادگی قابل برطرف شدن هستند، اما عدم توجه به آنها در نهایت می تواند منجر به خرابی سایر قطعات و خسارت های زیاد شود. در این بخش از آموزش تعمیر ماشین لباسشویی به معرفی مهم ترین خطاها و ارورهای ماشین لباسشویی هاردستون پرداخته و راه حل هایی را برای رفع آنها ارائه خواهیم داد.

ارور E10 لباسشویی هاردستون

این خطا به راحتی و تنها با تراز کردن آن روی سطح صاف میتواند رفع شود. در شرایطی که دستگاه روی سطح ناصاف قرار گیرد، آب درون آن تراز نیست و به همین دلیل اخطار نمایش داده می شود. البته در برخی از مواقع باز نشدن دریچه ورودی و لوله هوا نیز می تواند در بروز این خطا نقش داشته باشد. این قبیل ارورها بدون نیاز به مهارت در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی به راحتی قابل حل می باشند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ماشین لباسشویی الکترولوکس

کد ارور و خطای E11 دستگاه ماشین لباسشویی هاردستون

در شرایطی که آب بیش از اندازه استاندارد وارد مخزن شود، سرریز خواهد شد و همزمان ارور E11 نیز نمایش داده می شود. از علل مهم برای ایجاد این کد ارور ماشین لباسشویی هاردستون می توان موارد زیر را نام برد:

  • هیدروستات که وظیفه شناسایی سطح آب داخل مخزن را بر عهده دارد، دچار خرابی شده است. به همین علت آب بیشتر از حد به مخزن وارد شده و فرمان قطع از طرف هیدروستات فرستاده نشده. در صورت معیوب بودن باید این قطعه عوض شود.
  • خرابی شیر برقی هم می تواند باعث ایجاد خطا باشد. شیر برقی بعد از دریافت قطعی آب باید از وارد شدن آن به مخزن ممانعت کند. شیر برقی را چک کرده و اگر لازم بود آن را با قطعات اصلی این برند عوض نمائید.
  • خراب شدن برد الکتریکی هم می تواند از فرستادن فرمان قطع آب به شیر برقی ممانعت کند. بررسی مدارات و سیم کشی های روی برد نیاز به مهارت داشته و بهتر است توسط تعمیرکار و افراد حرفه ای در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی هاردستون انجام شود.

ارور E12 ماشین لباسشویی هاردستون

از دیگر کدهای ارور ماشین لباسشویی هاردستون در برخی از مدل ها E12 می باشد که معنا و مفهوم آن مثل E11 است. این ارور نشانگر سرریز شدن آب است. هیدروستات و برد الکتریکی باید بررسی و اشکالات آنها حل شوند.

کد خطا و ارور E20 ماشین لباسشویی هاردستون

در صورت مشاهده کد خطا E20  ماشین لباسشویی هاردستون، باید سیستم تخلیه بررسی شود. این خطا اشکال در سیستم تخلیه را اطلاع میدهد و جهت برطرف کردن آن موارد زیر باید به صورت دقیق چک شوند:

  • شلنگ تخلیه با گذشت زمان امکان دارد به گرفتگی و یا مسدودی دچار شده باشد. تمام سطح شیلنگ را بررسی و در صورت نیاز آن را عوض  کنید. در برخی از مواقع شکستگی شیلنگ نیز می تواند در بروز مشکل نقش داشته باشد. ماشین لباسشویی را کمی به جلو بکشید و وضعیت شلنگ تخلیه را بررسی نمایید.
  • گرفتگی فیلتر تخلیه نیز می تواند در بروز این قبیل از خطاهای ماشین لباسشویی هاردستون موثر باشد. فیلتر به صورت دوره ای باید شستشو داده شود یا آن را عوض کنید.
  • پمپ تخلیه و سیم پیچی و اتصالات آن را چک کرده و ایرادات را برطرف نمائید.
  • در برخی از اوقات خطا برد نیز می تواند باعث نمایش خطا E20 ماشین لباسشویی هاردستون شود.

کد ارور و خطای E21 دستگاه ماشین لباسشویی هاردستون

این کد خطا نیز خرابی و اشکال در سیستم تخلیه را نمایان می کند. در شرایطی ارور E21 ماشین لباسشویی هاردستون را روی پنل نمایش میدهد  که تخلیه به سختی و در زمان طولانی انجام شود. خرابی برد و گرفتگی در شیلنگ تخلیه می توانند علت بروز این شرایط باشند.

کد ارور و خطای E30 دستگاه ماشین لباسشویی هاردستون

یکی از رایج ترین کدهای خطا ماشین لباسشویی هاردستون، E30 می باشد که نشان دهنده باز بودن درب است. ابتدا بررسی کنید که آیا درب باز است یا خیر؟ اگر درب باز نبود به دلایل زیر این ارور نمایش داده شده است:

  • میکروسوئیچ های روی درب که مسئولیت سنجش باز و بسته بودن درب را برعهده دارند دچار نقص شده اند. میکروسوئیچ ها را بررسی و در صورت نیاز آنها را تعمیر نمایید.
  • سیم های ارتباطی که برد را به درب متصل نموده اند را جستجو کنید. امکان دارد ارتباط برد و درب با یکدیگر قطع شده باشد.
  • خرابی در برد الکتریکی امکان دارد دلیل اصلی رخ دادن کد خطا E30 لباسشویی هاردستون باشد.

کد خطا و ارور E31 ماشین لباسشویی هاردستون

وجود ایراد در درب لباسشویی در بعضی از مدل های ماشین لباسشویی هاردستون با کد ارور e33 نیز به نمایش گذاشته می شود. برای برطرف کردن ایراد نیاز است میکروسوئیچ و زبانه قفل درب مورد بررسی قرار گیرد. در صورت سالم بودن این قطعات، برد نیز باید چک شود که انجام این کار نیاز به تخصص دارد.

کد ارور و خطای E33 دستگاه ماشین لباسشویی هاردستون

از دیگر کدهای خطا ماشین لباسشویی هاردستون می توان به e33 اشاره نمود که مشخص کننده خرابی سنسور دما می باشد. سنسور دما را بررسی و آن را عوض کنید. اگر با تعویض سنسور دما مشکل برطرف نشد، مشکلات برد می تواند در رخ دادن این خطا نقش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی اسنوا

کد ارور و خطای E34 دستگاه ماشین لباسشویی هاردستون

در شرایطی که دمای آب کمتر از سطح استاندارد باشد، خطا E31 به وجود خواهد آمد. برای رفع این مشکل ابتدا باید المنت مورد توجه قرار گرفته و تعمیرات لازم برای آن انجام شود. علاوه براین، ترمیستور نیز می تواند در رخ دادن این شرایط موثر باشد و به همین دلیل باید مقاومت آن اندازه گیری و در صورت وجود خطا آن را تعویض کنید. در شرایط سالم بودن ترمیستور و المنت، علت بروز ارور e34 ماشین لباسشویی هاردستون خرابی برد است.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *