مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر خطاهای یخچال فریزر اسنوا مدل 810

تعمیر خطاهای یخچال فریزر اسنوا مدل 810 - نمایندگی تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای یخچال فریزر اسنوا مدل 810 میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر خطاهای یخچال فریزر اسنوا مدل 810

امروز می خواهیم شما را باخطاها و یخچال فریزر اسنوا مدل کمبی 810 که ساخت کشور ایران می باشد و از محصولات داخلی ایرانی می باشد آشنا کنیم که ازپرفروش ترین یخچال فریزرهای داخلی در ایران است. زیرا با شرایط زندگی در ایران دقیقا سازگاری دارد.

یخچال فریرزها و ساید بای ساید های اسنوا که همانند برندهای روز مطرح دنیا این دسترسی را برای شما فراهم می کند که بتوانید معایب به وجود آمده برای یخچال فریزر خود را حدودی تشخیص دهید و بدانید در زمان بروز اشکال در کدام منطقه و یا قطعات ممکن است مشکل به وجود آمده باشد.

سیستم ایراد یابی خودکار یخچال فریزرهای اسنوا که با اعداد و حروف انگلیسی بر روی نمایشگر یخچال فریزر نشان داده می شود عمل می کند، در ابتدا برای آسان تر کردن ایراد یابی توسط متخصصان ایجاد شده اند.

بنابراین اساسا ایراد به صورت دقیق توسط یخچال فریزر تشخیص داده نمی شود و برای ایراد یابی دقیق لازم است کارشناس متخصص بیاید و این سیستم تنها به شما و تعمیرکار کمک میکند اشکال را با سرعت و دقت بیشتری تشخیص دهید.

البته این خطا قابل تعمیم به دیگر مدلهای یخچال فریزر و ساید اسنوا می باشد و می توانید برای مدل های دیگر برند اسنوا از این اطلاعات استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر امرسان

خطا یخچال فریزر اسنوا ۸۱۰

از پرفروش ترین یخچال فریزرهای اسنوا 810 مدلهای اسنوا هستند، به صورت کمبی و دارای سیستم Twin Cooling می باشند.بدین معناست که یخچال و فریزر جداگانه سرما را تولید کرده و دو سیستم مجزا دارای اوپراتور، سنسور، فن و سیستم برفک زدایی و یک موتور می باشند.

خطا یخچال اسنوا F1 مدل 810

علت: این خطا نمایش می دهد اوپراتور داغ شده است و به اندازه کافی سرد نیست. اسنوا ۸۱۰ دارای دو اوپراتور در یخچال و فریزر می باشد. چنانچه هر کدام از این دو اوپراتور یخ یا برفک زده باشند این خطا به نمایش گذاشته میشود.اگر این مشکل ادامه داشت یخچال فریزر سرمای خود را به مرور از دست خواهد داد.یخ زدگی اواپراتور می تواند ناشی از عیب گازی یا سیستم دیفراست یا برفک زدایی باشد.

رفع ایراد: برای برطرف کردن این ارور و سرویس یخچال نیاز به رجوع به کارشناس می باشد.

خطا F2 یخچال فریزر اسنوا 810

دلیل: این خطا مرتبط با خرابی سنسور محیطی فریزر است. در صورت ایراد سنسور فریزر، دمای فریزر به خوبی نمایش داده نشده و فریزر گرم یا سرد خواهد شد.

رفع ایراد: برای رفع کردن این خطا باید حسگر فریزر تعویض شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر دوو

خطا F3 یخچال فریزر اسنوا 810

دلیل: این خطا ایراد سنسور محیطی یخچال را نمایش می دهد. در صورت ایراد حسگر یخچال، دمای یخچال به خوبی نشان داده نشده و نمی توان دمای یخچال را تنظیم کرد و موتور نیز در رسیدن به دمای مناسب به خوبی کار نخواهد کرد.

رفع ایراد خطا یخچال اسنوا: سنسور یخچال باید چک شود و در صورت لزوم عوض شود.

خطا F4 یخچال فریزر اسنوا 810

دلیل: حسگر اوپراتور فریزر زمانی که بخشی از سیستم برفک زدایی یخچال فریزر دچار اشکال شده است. در این شرایط عمل برفک زدایی فریزر به خوبی انجام نمی شود.توجه کنید عمل نکردن سیستم دیفراست یا برفک زدایی همواره سبب برفک زدن خیلی زیاد و قابل مشاهده دستگاه نمی شود و گاهی فقط اوپراتور که در دید و دسترس شما نیست سبب یخ زدگی شده و کارکرد فریزر ازنظر سرمادهی را باعث مشکل می کند

رفع ایراد: سنسور اواپراتور فریزرحتما عوض شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر مدیا

خطا F5 یخچال فریزر اسنوا 810

دلیل: این خطا نمایش دهنده ایراد سنسور اواپراتور یخچال می باشد. حسگر اواپراتور یخچال قسمتی از سیستم برفک زدایی یخچال می باشد و در صورت ایراد، اواپراتور برفک زده و کارکرد درستی از نظر سرمادهی نخواهد داشت.

رفع ایراد خطا یخچال اسنوا: سنسور اوپراتور یخچال باید چک و عوض شود.

خطا F6 یخچال فریزر اسنوا 810

دلیل:این خطا هنگامی به وجود می آید که سنسور محیط یا سنسوری که خارج از کابین قرار دارد سبب ایراد شده باشد.

رفع ایراد: سنسور حتما عوض شود.

خطا F7 یخچال فریزر اسنوا 810

دلیل: این خطا مرتبط با اشکال فن فریزر است. فن فریزر که موظف است گردش هوای سرد و یکنواخت ساختن دمای فریزر را بر عهده گیرد هنگام خرابی، می تواند باعث بروز اشکال در سرمادهی فریزر شود.

رفع ایراد خطا یخچال اسنوا:برای برطرف کردن این ارور حتما فن فریزر چک و در صورت لزوم تعویض گردد.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر میله

خطا F8 یخچال فریزر اسنوا 810

خطا: این خطا مرتبط با خرابی فن یخچال می باشد. فن داخل یخچال موظف است که هوای سرد را بگرداند و یکنواخت ساختن دمای داخل یخچال را بر عهده دارد. هنگام خرابی این قطعه سرمادهی یخچال دچار اشکال شده و یا سرما به صورت یکنواخت در یخچال گردش نمی کند.

رفع ایراد: برای رفع این خطا فن یخچال باید چک شده و در صورت لزوم عوض شود.

ارور F9 یخچال فریزر اسنوا 810

دلیل: این خطا مربوط به اشکال هیتر یا المنت فریزر می باشد. هیتر یا المنت فریزر که بخشی از سیستم برفک زدایی فریزر است در صورت خرابی باعث اختلال در برفک زدایی فریزر شده و سرمادهی به درستی انجام نخواهد شد.

رفع ایراد خطا یخچال اسنوا: هیتر فریزر را باید بررسی کنید و عوض شود.

خطا Fa یخچال فریزر اسنوا 810

دلیل: این خطا مرتبط با خرابی هیتر یا المنت یخچال می باشد. هیتر یا المنت یخچال که مرتبط با سیستم برفک زدایی یخچال است و قطعه از سیکل برفک زدایی است ، در صورت ایراد می تواند سرمادهی یخچال مختل کند.

برطرف کردن ایراد یخچال اسنوا: هیتر یخچال چک شده و در صورت لزوم تعویض گردد.

در صورت بروز هرگونه خطا با تکنسین های تعمیرات سرویس تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال سامسونگ

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *