مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر خطاهای یخچال فریزر اسنوا

تعمیر خطاهای یخچال فریزر اسنوا - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای یخچال فریزر اسنوا میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر خطاهای یخچال فریزر اسنوا

یخچال فریزر اسنوا با ویژگی های مدرن و همینطور درجه کیفیت بالا توانسته توجه بسیاری از خریداران را به خودش جلب کند. یکی از امکانات مهم و ضروری این یخچال نشان دادن ارور های یخچال فریزر اسنوا بر روی نمایشگر است. در حقیقت خطای یخچال اسنوا یعنی مشکلی در دستگاه وجود دارد و هر یک از این کدهای ارور وجود عیبی در بخش به خصوصی از یخچال را نمایش می دهد.

ارورهای مختلف یخچال اسنوا

انواع خطاهای یخچال فریزر اسنوا شامل موارد زیر هستند:

  • کد خطای F1 یخچال و فریزر اسنوا
  • کد خطای F2 و F3 یخچال فریزر
  • خطای F4 وF5

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال دوو

کد ارور F1 یخچال اسنوا نمایشگر سرد نکردن اپراتور به علت یخ زدگی زیاد این بخش از دستگاه می باشد. علت هایی مثل صدمه دیدن لاستیک دور درب یخچال فریزر، باز و بسته شدن بیشتر از اندازه درب دستگاه، تنظیم نبودن دمای یخچال سبب به وجود آمدن یخ در لوله های پشت یخچال خواهد شد که برای برطرف کردن این خطا باید نشتی گاز، ایراد سیستم یخ زدایی، قطع بودن سیم برق کمپرسور را چک کنید و اگر مشکلی وجود داشت در هر یک قطعه را تعمیر یا عوض کنید.

انواع خطاهای یخچال اسنوا

یکی از ارورهای یخچال اسنوا کد ارور F2 است که مرتبط با خرابی سنسور فریزر و کد ارور F3 مرتبط با خراب بودن سنسور یخچال اسنوا است. برای برطرف کردن این ارورهای یخچال فریزر اسنوا، یک تعمیرکار باید سوکت سنسور را چک کنید و اگر لازم بود سنسور را عوض کنید، البته در صورت نشان دادن این دو ارور در یخچال اسنوا، بخش پاور برد هم باید چک و اگر نیاز بود عوض شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال سامسونگ

نشان دادن کد خطای F4 یخچال فریزر اسنوا یعنی سنسور یخ زدایی دستگاه خراب می باشد. برای برطرف کردن این ارور باید سوکت سنسور چک شود و اگر لازم بود بخش سنسور یا برد کنترل یخچال عوض شود. خطای F5 یخچال اسنوا به علت صدمه دیدن المنت و اشتباه کار کردن سیستم یخ زدایی دستگاه نشان داده می شود. این ارور امکان دارد به علت قطع ارتباط عنصر ایجاد شده باشد.به همین علت برای برطرف کردن این کد ارور یخچال اسنوا باید سوکت سنسور را بررسی کرده و این قطعه را نیز عوض کنید یا اگر نیاز بود برد پاور دستگاه را هم عوض کنید.

کدهای ارور H و H1 یخچال فریزر اسنوا چه معنایی دارند؟

نشان دادن خطای H مرتبط با گرمی یخچال و کد خطای H1 مرتبط با گرمی فریزر می باشد. در حقیقیت اگر دمای یخچال اسنوا بیشتر از 18 درجه باشد، خطای H را در نمایشگر یخچال اسنوا خواهید دید و حتی امکان دارد دستگاه صدای بوق بدهد.

علت این ارو در یخچال فریزر اسنوا مرتبط با کم بودن گاز موتور و یا حتی نبودن گاز در موتور یخچال فریزر است بنابراین بهتر است به وسیله تکنسین با تجربه گاز یخچال را چک و شارژ کنید و یخچال را تعمیر و این کد ارور یخچال اسنوا را برطرف کنید.

در صورت خطای H1 دستگاه در حالتی که دمای فریزر اسنوا بیشتر از 9 درجه باشد کد ارور H1 بر روی نمایشگر فریزر اسنوا نشان داده می شود و صدای بوق هم از دستگاه به گوش می رسد. علت این خطاهای یخچال فریزر اسنوا عدم وجود گاز در موتور دستگاه می باشد. به همین سبب برای برطرف کردن این ارورهای دستگاه نیاز است تعمیرکار گاز یخچال فریزر را شارژ کند تا این کد ارور یخچال رفع شود.

کد ارور H دستگاه فریزر اسنوا

شایان ذکر است در درباره ی نشان دادن همه ی این ارورهای یخچال اسنوا در انواع جدید آن به جای حرف F حرف Er نشان داده می شود . یعنی اگر کد ارور Er01 بر روی نمایشگر دستگاه شما نشان داده شود، مرتبط با سرد نشدن اواپراتور یخچال اسنوا و یخ زدگی لوله های پشت دستگاه است. پس این کدهای خطای یخچال اسنوا در انواع قدیمی و جدید آن با حروف F یا Er یکی بوده و در دلیل خطا و روش برطرف کردن آن تفاوتی نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال بوش

خطای Fa در یخچال اسنوا به چه معناست؟

ارور fa در یخچال فریزرهای اسنوا خیلی رایج می باشد و شما زمانی که این خطا دیده می شود برای برطرف کردن این ایراد کل اینترنت را جستجو می کنید، می بینید که اکثرا قبول دارند که این خطا با هیتر یخچال فریزر ارتباط دارد و شما باید در ابتدا هیتر را عوض کنید و باز هم می بینید که خطای fa یخچال اسنوا رفع نمی شود.

خطای Fa در دستگاه فریزر اسنوا

بر اساس آمار موجود از تعمیرات انجام شده برای این ارور، نزدیک به 60 درصد از این ایرادات مرتبط با برد کنترل یخچال فریزر میباشد که در یخچال های اسنوا نوع 810 خیلی رایج می باشد. البته قدم ابتدایی این است که سنسور و هیتر بخش یخ زدایی یخچال را بررسی کنید، در اگر همه ی قطعات سالم بودند، برد را عوض کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال ال جی

حرف آخر

با توجه به چیزهایی که گفته شد و روش برطرف کردن خطاهای یخچال فریزر اسنوا می توانید بعضی از این خطاها خصوصا ایراد سرد نشدن اواپراتور یخچال را خیلی راحت در خانه با مقدار کمی مهارت چک و برطرف کنید. ولی بعضی دیگر از خطاهای یخچال اسنوا مثل برد دستگاه یا بقیه قطعات حساس احتیاج به مهارت و تجربه دارد که باید به وسیله افراد تعمیرکار انجام بشود. پیشنهاد می کنیم برای یافتن ایراد دستگاه و برطرف کردن اشکالات آن با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس حاصل فرمایید تا اشکالات یخچال اسنوا را در مدت زمان کوتاهی که امکان دارد و به طور کاملا تضمینی برطرف کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای متفاوت

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *