مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر خطاهای یخچال فریزر امرسان

تعمیر خطاهای یخچال فریزر امرسان - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای یخچال فریزر امرسان میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

برطرف کردن تعمیر خطای یخچال امرسان بررسی ۱۱ کد خطای متداول

یخچال فریزرهای امرسان به علت اینکه دارای رایانه درونی و صفحه ی نمایش بر روی بدنه هستند خرابی و ایرادات احتمالی دستگاه را با کمک کد ارور نشان می‌دهند تا با استفاده کردن از آن بتوانید از خراب شدن یخچال پیشگیری کنید و با برطرف کردن خطای یخچال امرسان، طول عمر مفید آن را افزایش دهید. هر خطا مرتبط با قسمت متفاوتی از یخچال و فریز امرسان می باشد و شما باید با عیب‌ یابی درست، قطعه معیوب را تعمیر یا تعویض کنید.

در این مقاله می خواهیم به شناختن کد ارورهای گوناگون یخچال فریزر امرسان بپردازیم و در انتها راهکارهای برطرف کردن خطای یخچال امرسان را هم بیان کنیم.

کدهای ارور یخچال فریزر امرسان

1. کد ارور CD یخچال فریزر امرسان

  • وجود داشتن هرگونه خرابی در قطعات کمپرسور مثل فن ، هیتر و یا دمپر:

به صورت کلی یادتان باشد که علت ارور CD مرتبط با خرابی کمپرسور، فن و در درجه دوم ممکن است خرابی دمپر باشد.

  • برای برطرف کردن ارور CD در یخچال فریزر امرسان، اول قطعات کمپرسور یخچال فریزر امرسان و اتصالات آن را آزمایش و چک کنید و اگر خرابی و مشکل در این قسمت وجود داشت به تعمیر آنها و یا تعویض قطعات مرتبط با آنها اقدام کنید تا مشکل حل شود.

پس از چک کردن این قطعات اگر ایرادی نیافتید، باید قطعه هیتر دمپر و اتصالات این قسمت را آزمایش کنید. ولی باید این نکته را هم در خاطر داشته باشید که امکان دارد نمایش این کد ارور بر روی صفحه ی نمایش به علت نقص فنی در برد الکترونیکی یخچال فریزر امرسان باشد که لازم است تعمیرکار ماهر، تعمیر و تعویض قطعات یخچال را برایتان انجام دهد.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال سامسونگ

2. خطای CO یخچال امرسان

  • به معنای خرابی و یا عیب و ایراد در قسمت کمپرسور، فن و همینطور برد الکترونیکی دستگاه
  • برای برطرف کردن ارور CO باید قطعاتی که گفته شده را به صورت دقیق چک کرده و اشکالات احتمالی را رفع کنید. در نظر داشته باشید انجام این کارها نیازمند مهارت و دقت است و بهتر است از تعمیرکار متبحر کمک بخواهید.

3. کد ارور DA یخچال فریزر امرسان

  • اشکال در قسمت دمپر
  • جایگاه قطعه دمپر به طور معمول در قسمت بالایی دستگاه است و کار تبادل هوای خنک و سرد درون یخچال فریزر را انجام می‌دهد و سبب پیشگیری از فاسد شدن مواد غذایی می‌شود. در صورتی که یخچال فریزر امرسان شما کد ارور DA را نمایش می‌دهد به معنای خراب شدن دمپر می باشد و باید برای تعویض یا تعمیر آن اقدام کنید.
  • خرابی و اشکال در لامپ
  • به منظور برطرف کردن ارور LA در یخچال فریزر امرسان باید اجزای مرتبط با لامپ و اتصالات آن را چک کرده و آزمایش کنید و برای برطرف کردن ارور آن اقدامات لازم را انجام دهید.

5. کد ارور FC یخچال فریزر امرسان

  • به معنی خراب شدن و از کار افتادن سنسور درون فریزر می باشد
  • برای برطرف کردن این ارور باید در مرحله ابتدایی مقاومت سنسور را بسنجید و اگر خرابی وجود داشت باید سنسور خراب را عوض کنید. همینطور به خاطر داشته باشید سیم‌های اتصال و ارتباطی سنسور را حتما آزمایش و چک کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال بوش

6. کد ارور DS و یا D5 یخچال فریزر امرسان

  • ارورهای DS و D5 مرتبط با اشکال و ایراد در سنسور دیفراستمی باشند.
  • برای برطرف کردن این کد ارور هم باید اول میزان مقاومت سنسور مرتبط را بسنجید و همینطور سیم‌های اتصال را چک کنید. در آخر اگر نیاز بود سنسور دیفراست را عوض کنید تا این کد ارور حذف گردد.

7. خطای FA یخچال فریزر امرسان

  • نشانگر اشکال و خرابی در قسمت فن دستگاه
  • در مرحله ابتدایی مانند قطعات دیگر اول سیم‌ها و ارتباط فن را آزمایش کرده و چک کنید و بعد در صورتی که مشکل قطعه بیشتر از اندازه معقول بود باید نسبت به عوض کردن قطعه مورد نظر اقدام کنید. این کار نیاز به تخصص و تجربه دارد و بهتر است از متخصصین مرتبط کمک بخواهید.

8. خطای HE

  • نشانگر مشکل در قسمت هیتر و قسمت گرمایشی دستگاه
  • مانند قبل باید ارتباطات و اتصالات آن قطعه را چک کنید و نقص‌ های آن را رفع نمائید. اگر با آزمایش این قطعه اشکالی در هیتر یخچال نبود، احتمالا اشکال در قسمت برد الکترونیکی یخچال فریزر امرسان میباشد.

9. خطای RD

  • نشانگر وجود اشکال و خرابی در قسمت دمپر و همینطور سوئیچ مگنت
  • به منظور رفع کردن این ایراد اول هر دو قسمت دمپر و سوئیچ مگنت را به صورت جدا جدا آزمایش کنید و اگر نیاز بود نسبت به عوض کردن قطعات اقدامات لازم را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال سامسونگ

10. خطای H1 و H2

  • وجود خرابی و ایراد در قسمت هیتر دیفراست
  • اگر اشکالی در قسمت هیتر دیفراست وجود داشته باشد یخچال فریزر شما برفک می زند و  مواد غذایی داخل آن بیشتر از اندازه یخ می زنند. بر همین اساس باید هرچه سریع تر برای برطرف کردن این ارور اقدام کنید. اگر احساس می‌کنید که نمی توانید این کارها را انجام دهید برای برطرف کردن خطای یخچال امرسان با متخصصان تعمیرات سرویس تماس حاصل فرمائید.

11. خطای F5

  • نشانگر وجود خرابی در قسمت دمایی دستگاه می باشد
  • برای رفع این مورد باید اول حسگر دما و همینطور سنسور دیفراست دستگاه خود را آزمایشو چک کنید. اگر اشکالی در خود قطعه و یا اتصالات یافتید، این اشکالات حتما باید رفع شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

و در آخر

در صورت وجود اشکال در یخچال فریزر امرسان خود، از دستکاری آن بپرهیزید؛ به علت حساسیت قطعات نامبرده که نشانگر مشکل و خرابی دستگاه می باشد، بهتر است یک تعمیرکار متخصص یخچال را بررسی کرده و سنسورهای دستگاه را چک کند و اگر مشکلی وجود داشت سریع آن را رفع کند. به خاطر داشته باشید همه ی نکات بیان شده باید توسط تکنسین متخصص آزمایش شوند.

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *