مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر خطاهای یخچال فریزر برانت

تعمیر خطاهای یخچال فریزر برانت - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای یخچال فریزر برانت میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر خطاهای یخچال فریزر برانت

کدهای ارور و خطای یخچال فریزر برانت مثل بقیه برندها کاملا خاص بوده و نشانگر شرایط سیستم درونی دستگاه می باشد. بر اساس پیچیده بودن سیستم درونی یخچال فریزر و تفاوت در نوع طراحی آن در مارک های گوناگون، در نتیجه کدهای ارور یخچال فریزر برانت نخستین و مهم ترین راهنما برای برطرف کردن اشکالات آن می باشد. تیم تعمیرکاران تعمیرات سرویس در ادامه خطاهای یخچال فریزر برانت را معرفی کرده و راهکار هایی برای برطرف کردن هر کدام ارائه می کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل

مهم ترین قدم پس از شناختن کدهای ارور و خطای یخچال فریزر برانت

همان گونه که در اول متن اشاره نمودیم، سیستم درونی یخچال فریزر در مارک های گوناگون با یکدیگر تفاوت دارند. مارک ها در طراحی های خاص ویژگی های گوناگونی را در دستگاه های خودشان ارائه می کنند. به همین دلیل شناختن کدهای ارور و خطای یخچال فریزر برانت به معنای این نمی باشد که شما توانایی تعمیر آن را دارید.

مهم ترین کاری که پس از برخورد با کدهای ارور باید انجام بدهید، تماس حاصل نمودن با افراد و تیم های متخصص در تعمیرات یخچال فریزر برانت می باشد. توجه کنید که ذره ای غفلت در تعمیر یخچال فریزر در انتها منجر به خراب شدن دستگاه می شود که هزینه خیلی زیادی را همراه خود خواهد داشت.

مهم ترین کدهای ارور و خطای یخچال فریزر برانت

دلیل کد ارور SF

کد SF در حقیقت ارور نیست و نشانگر فعال بودن حالت سوپر فریزر است. با فعال شدن این حالت، مواد غذایی درون فریزر با سرعت خیلی بالایی منجمد خواهند شد.

راهکار کد ارور SF

کد SF یا همان سوپر فریز به شکل خودکار و پس از 52 ساعت غیرفعال می شود.

خطای EC یخچال فریزر برانت

دلیل کد ارور EC

از کاربردی ترین کدهای ارور و خطاهای یخچال فریزر برانت، کد EC است. این کد به معنی صرفه اقتصادی می باشد. در صورتی که کابین یخچال فریزر از نصف ظرفیت هم کمتر پر شده باشد، با فعال کردن این کد میتوان در مصرف کردن انرژی صرفه جویی نمود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر بکو

کدهای ارور و خطای CS یخچال فریزر برانت

دلیل کد ارور CS

کد CS به جهت فعال کردن قفل کودک به کار گرفته می شود. بعد از فعال کردن این حالت پس از 5 ثانیه همه ی دکمه های روی یخچال فریزر غیر فعال می شوند.

کدهای ارور و خطای A1 یخچال فریزر برانت

دلیل کد ارور A1

یکی از معمول ترین کدهای ارور و خطای یخچال فریزر برانت کد A1 است. این کد ارور به معنی کم شدن به صورت ناگهانی دمای درون فریزر و خروج یافتن مواد غذایی از حالت انجماد است.

راهکار کد ارور A1

بر اساس اینکه این گروه از خطاهای یخچال فریزر برانت به عوامل بسیاری بستگی دارد در نتیجه بهتر می باشد برطرف کردن آن را به افراد متخصص در تعمیرات یخچال فریزر بسپارید. از کارهایی که می توان برای برطرف کردن این ارور انجام داد عبارتند از:

  • چک کردن به صورت کامل سیم پیچی خازن
  • چک کردن به صورت کامل موتور فن کندانسور و تعمیر کردن یا عوض کردن آن
  • چک کردن موتور فن اوپراتور یخچال فریزر
  • برطرف کردن یخ زدگی اوپراتور
  • تست کردن برد اصلی دستگاه به صورت کامل و برطرف کردن ایرادات آن

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر کیچن اید

کد ارور A2 یخچال فریزر برانت

دلیل کد ارور A2

از مهم ترین کدهای ارور یخچال فریزر برانت، کد A2 است. این کد به معنی فاسد شدن مواد غذایی درون دستگاه است.

راهکار کد ارور A2

برای برطرف کردن این گروه از کدهای ارور می توان راه حل های بیان شده برای کد A1 را انجام داد.

خطای E یخچال فریزر برانت

دلیل کد ارور E

کد ارور E به معنی بروز ایراد و یا ایجاد سوختگی در حسگر حرارت دستگاه است.

راهکار کد ارور E

حسگر حرارت را چک کرده و اگر نیاز بود آن را با قطعه جدید تعویض نمائید.

خطای A یخچال فریزر برانت

دلیل کد ارور A

خطای A به معنی خراب شدن حسگر حرارت است. در بعضی از انواع یخچال فریزر برانت امکان دارد کد A نشان داده شود و در بعضی کد ارور E

راهکار کد ارور A

برای عوض کردن حسگر و برطرف کردن ایرادات موجود بهتر می باشد با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر حایر

کدهای ارور و خطای C یخچال فریزر برانت

دلیل کد ارور C

از سایر خطاهای یخچال فریزر برانت که خیلی با آن روبرو خواهید شد، کد c است. این کد ارور نشانگر وجود ایراد در سیستم برق رسانی شهری است. امکان دارد برق ورودی به دستگاه نوسانات بسیاری داشته باشد.

راهکار کد ارور C

جریان برق منزل را چک نمائید و برای پیشگیری از این خطاها حتما از محافظ برق برای یخچال فریزر استفاده کنید. این گروه از کدهای ارور پس از معمولی شدن جریان برق به شکل خودکار و پس از 5 ثانیه رفع می شوند.

خطای DR یخچال فریزر برانت

دلیل کد ارور DR

کد ارور DR نشانگر ایراد در مقاومت سیستم دیفراست یخچال فریزر است.

راهکار کد ارور DR

بر این اساس که تست مقاومت دیفراست یخچال فریزر به صورت کاملا تخصصی است و نیازمند مهارت است، بهتر می باشد برای برطرف کردن آن با تکنسین های متخصص تعمیرات سرویس تماس حاصل فرمایید.

کدهای ارور و خطای یخچال فریزر برانت به شکل کامل معرفی و برای هر کدام راهکار هایی ارائه شد. همان گونه که اشاره شد، بیشتر این کدهای ارور فقط با داشتن تخصص و تجربه رفع می شوند. به همین منظور برای تعمیرات یخچال فریزر در هر مارکی و همچنین تعمیرات هر گونه لوازم برقی با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در کرج

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *