مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر خطاهای یخچال فریزر بوش

تعمیر خطاهای یخچال فریزر بوش - نمایندگی تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای یخچال فریزر هات پوینت میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر خطاهای یخچال فریزر بوش

از اولویت های زندگی روزانه برای هر شخص، حفظ سلامت و نگهداری درست از مواد غذایی مورد نیاز می باشد که به لطف پیشرفت تکنولوژی در حال حاضر یخچال های فریزر و ساید بای ساید مختلف این کار را بر عهده دارند، یخچال های فریزر از لوازم خانگی برقی خیلی مهم به جهت حفظ سلامت مواد غذایی و پیشگیری از فاسد شدن آن ها به شمار می آیند، که در حال حاضر در انواع مختلف با سایز و ویژگی های منحصر به فرد به جهت برطرف کردن نیاز کاربران با هر نوع سلیقه ای و متناسب با مقدار بودجه ی آن ها در بازار وجود دارند.
همیشه برطرف کردن نیاز های روزانه در هر خانه ارتباط مستقیمی با یخچال های فریزر دارد، به گونه ای که این وسیله خانگی را به مهم ترین لوازم خانگی تبدیل می کند و اولین الویت هر خانه، داشتن یک یخچال فریزر با بازدهی درست در روند عملکرد روزانه آن خواهد بود.

ولی یخچال های فریزر هم امکان دارد مانند سایر لوازم خانگی به اختلالاتی در روند عملکرد خود دچار باشد که این اختلالات متناسب با نوع یخچال فریزری که شما استفاده می کنید می تواند خود را با صداهای اخطار دهنده، چراغ های چشمک زن و نشان دادن کد ارور مربوطه بر روی صفحه نمایشگر دستگاه به جهت آگاه سازی کاربر از مشکل ایجاد شده نمایش دهد که کاربران با دانستن معنی این نشانه های اخطاری و کدهای ارور می توانند از محل دقیق ایراد و اشکال دستگاه اطلاع پیدا کرده و به جهت تعمیر درست دستگاه خود توسط کارشناسان ماهر تعمیرات اقدام کنند.

خطا یا کد ارور E01 یخچال فریزر بوش:

شرح ارور : مختل شدن کار سنسور دمای یخچال فریزر بوش.

دلیل ایجاد خطا: بروز انواع گوناگون ایراد در سیمکشی درونی دستگاه و یا سنسور سنجش دما می تواند باعث نمایش داده شدن این ارور در دستگاه شود.

راهکار: با کمک یک تکنسین متخصص تعمیر چک کردن و تعمیر اصولی دستگاه خود را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر امرسان

خطا یا کد ارور E02 یخچال فریزر بوش:

شرح ارور: مختل شدن کار سنسور هوای فریزر در یخچال فریزر بوش.

دلیل ایجاد خطا: این ارور بروز ایراد در سنسور هوای فریزر را نمایش می دهد که در انتها باعث اختلال در سیستم یخ زدایی یخچال می شود.

راهکار : در زمان روبرویی با این کد ارور برای برطرف کردن ایراد دقیق دستگاه با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس حاصل فرمایید.

خطا یا کد ارور E03 یخچال فریزر بوش:

شرح ارور: مختل شدن کار سنسور دمای درونی کشوی یخچال فریزر بوش.

دلیل ایجاد خطا : این ارور به طور معمول به دلایلی مانند اختلال در اتصالات سنسور و یا خراب شدن سنسور نمایش داده خواهد شد.

راهکار: با کمک یک تعمیرکار ماهر یخچال فریزر خود را به صورت دقیق عیب یابی و تعمیر کنید.

خطا یا کد ارور E05 یخچال فریزر بوش:

شرح ارور : مختل شدن کار سیستم دیفراست یخچال فریزر بوش.

دلیل ایجاد خطا: بعضی مواقع بنا به عواملی مختلف مانند اختلال در سنسور دیفراست یخچال و یا به وجود آمدن هر نوع اختلال در سیم کشی سنسور دیفراست امکان دارد با نمایش داده شدن این ارور در صفحه نمایش دستگاه مواجه شویم.

راهکار: در مواقع روبرویی با این ارور به جهت بررسی و برطرف کردن اشکال اصولی دستگاه خود با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر مدیا

خطا یا کد ارور E10 یخچال فریزر بوش:

شرح ارور :مختل شدن کار ماژول برد الکتریکی دستگاه.

دلیل ایجاد خطا: به وجود آمدن انواع اختلال در ماژول برد و یا اتصالات درونی و سیم کشی دستگاه می تواند باعث به وجود آمدن این ارور شود.

راهکار: با تکنسین های متخصص تعمیرات سرویس تماس حاصل فرمایید تا اگر نیاز بود بعد از بررسی اصولی دستگاه، ماژول برد الکتریکی را تعویض کنند.

خطا یا کد ارور E11 یخچال فریزر بوش:

شرح ارور: مختل شدن کار ماژول برد دیسپلی یخچال فریزر بوش.

دلیل ایجاد خطا: وجود انواع ایراد در اتصالات درونی و سیم کشی برد و حتی خراب شدن ماژول برد دیسپلی می تواند باعث مختل شدن عملکرد سیستم دستگاه و بروز این ارور در صفحه ی نمایش آن شود.

راهکار: برای بررسی و ایراد یابی دقیق دستگاه و همینطور برطرف کردن عیب اصولی آن با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس حاصل فرمایید.

خطا یا کد ارور E15 یخچال فریزر بوش:

شرح ارور : مختل شدن کار سنسور دمای محیط یخچال فریزر بوش.

دلیل ایجاد خطا: بروز این خطا در دستگاه احتمال وجود انواع ایرادات سیمکشی درونی متصل به سنسور و همینطور وجود انواع نقص و اشکال در سنسور تشخیص دمای محیط را نمایش می دهد.

راهکار: از طریق تماس گرفتن با تکنسین های تعمیرات سرویس و با کمک کارشناس ماهر تعمیرات دستگاه را به صورت اصولی بررسی کنید تا اگر نیاز بود سنسور تشخیص دمای یخچال فریزر خودتان را عوض کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر میله

خطا یا کد ارور E20 یخچال فریزر بوش:

شرح ارور : خطای عدم ارتباط میان صفحه نمایشگر و برد کنترل در یخچال فریزر بوش.

دلیل ایجاد خطا: این ارور نمایانگر عدم ارتباط میان ماژول صفحه نمایش دیجیتال و برد کنترل است که عواملی مانند اختلال در اتصالات و خراب شدن برد را شامل می شود.

راهکار: با کمک کارشناس ماهر تعمیرات اتصالات دستگاه را به صورت دقیق عیب یابی و تعمیر کنید.

خطا یا کد ارور E21 یخچال فریزر بوش:

شرح ارور: خطای عدم ارتباط یخساز با نمایشگر در یخچال فریزر بوش.

دلیل ایجاد خطا: این ارور نمایانگر عدم ارتباط میان ماژول الکتریکی یخساز با صفحه نمایش دیجیتال می باشد که باعث بروز اختلال در عملکرد دستگاه می شود، همینطور از عوامل اصلی آن، می توان به مختل شدن و قطعی اتصالات میان این دو قطعه اشاره کرد.

راهکار: با کمک کارشناس ماهر تعمیرات اتصالات دستگاه را به صورت دقیق عیب یابی کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال سامسونگ

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *