مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر خطاهای یخچال فریزر جنرال الکتریک

تعمیر خطاهای یخچال فریزر جنرال الکتریک - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای یخچال فریزر جنرال الکتریک میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر خطاهای یخچال فریزر جنرال الکتریک

تفسیر با دقت کد ارور یا خطای یخچال جنرال الکتریک برای تعمیرات یخچال، به تخصص و تجربه نیاز دارد و رفع کردن این خطاها هم نیازمند تجهیزات و مهارت مخصوصی می باشد. برای پیشگیری از صدمه به قطعات و همینطور تعمیر اصولی دستگاه بهتر است از یک تعمیرکار ماهر کمک بخواهید. اما بعضی از اشکالات پکیج جزئی بوده و اگر اطلاعات کافی داشته باشید خودتان هم می توانید برای برطرف کردن مشکل اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر هایسنس

ایرادات معمول یخچال فریزر جنرال الکتریک

یخچال‌ ها به علت ساختار مشابهی که با هم دارند، اغلب با ایرادات یکسانی روبرو می‌شوند، اما بعضی برندها، دارای ایرادات مخصوصی هستند. مصرف کنندگان یخچال جنرال الکتریک امکان دارد با گذشت زمان یا بر اثر استفاده‌ غلط از یخچال یا عدم رعایت اصول نگهداری آن، با ایرادات زیر روبرو شوند. نکته مهم این است که، برای تعمیر یخچال حتما باید از یک تکنسین ماهر راهنمایی بخواهید تا به بقیه قطعات آن صدمه ای وارد نشود.

از ایرادات معمول یخچال فریزر جنرال الکتریک می توان موارد زیر را بیان کرد:

  • سروصدای بیش از حد یخچال
  • یکسره شدن کار یخچال جنرال الکتریک
  • خراب شدن لاستیک اطراف درب یخچال فریزر
  • داغ شدن موتور یخچال جنرال الکتریک
  • عدم یخ زدگی مواد غذایی در فریزر جنرال الکتریک
  • به وجود آمدن برفک در یخچال
  • از کار افتادگی فن دستگاه
  • خاموش شدن یخچال جنرال الکتریک
  • خرابی صفحه نمایش دیجیتالی یخچال فریزر
  • خرابی برد الکترونیکی
  • از کار افتادگی سنسور یخچال جنرال الکتریک

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک

خطاهای معمول یخچال فریزر جنرال الکتریک

خطای hrs از رایج ترین خطاهایی است که آن را در یخچال های جنرال الکتریک و همچنین یخچال ساید بای‌ ساید این برند می توانید ببینید. با توجه به اینکه این ایراد صرفا یک علت ندارد،می خواهیم در این مقاله به شما مهم ترین علت های خطای hrs یخچال جنرال الکتریک را معرفی کنیم و توضیح بدهیم که پس از دیدن آن چه کارهای فوری باید انجام بدهید.

نکته مهم: اگر یخچالتان با خطای hrs مواجه شده، همین حالا آن را از برق جدا کنید، بعد مطالعه این مقاله را ادامه بدهید.

خطای FF یخچال جنرال الکتریک

خطای FF نشانگر ایراد در قسمت فریزر دستگاه می باشد، البته نه ایرادات فنی! هنگامی که دمای فریزر دستگاه شما به بیش از اندازه مجاز رسیده و یخ مواد درون آن آب بشود، خطای FF در یخچال فریزر جنرال الکتریک نمایش داده خواهد شد. علت آن می‌تواند در درجه ابتدایی، باز بودن درب فریزر و بعد از آن، خرابی لاستیک میان درب و بدنه باشد. پس از اینکه ایراد را چک و رفع کردید، کلید System check را بفشارید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر هیمالیا

خطای PF یخچال جنرال الکتریک

در اکثر موارد پس از اینکه خطای PF روی صفحه نمایشگر یخچال دیده شد، خطای FF نیز نشان داده می‌شود. در این حالت دستگاه در حال اطلاع دادن درباره ی ایراد برق است. برای برطرف کردن خطای PF در یخچال فریزر جنرال الکتریک، باید همه ی راه های برق، از دوشاخه تا سیم و همینطور ساختمان برق یخچال را چک کنید. پس از آن کلید System check را برای برطرف کردن خطا بفشارید.

خطای CC یخچال جنرال الکتریک

خطای CC مانند همان خطای FF است. با این تفاوت که این کد ارور، برای یخچال است. یعنی در صورتی که دمای دستگاه یخچال بیش از اندازه مجاز بالا برود، با خطای CC مواجه می‌شوید. برای برطرف کردن آن هم مانند همان خطای گفته شده، درب یخچال و لاستیک آن را چک کنید.

خطای TC یخچال جنرال الکتریک

از دیگر خطاهای یخچال فریزرهای جنرال استیل، خطای TC است. در دستگاهتان ، قطعه ای با نام Turbo cooling موجود است. کار این قطعه کم کردن فوری دما در یخچال می باشد. اگر  Turbo cooling بعد از انجام کار خود همچنان روشن باشد، با خطای TC مواجه می‌شوید. برای برطرف کردن آن کافیست فقط  کلید Turbo cooling را بفشارید تا آن را خاموش کرده و خطا حذف بشود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر دوو

علت خطای یخچال جنرال الکتریک و خراب شدن برد آن چیست؟

همانطور که گفته شد علت اصلی نمایش خطای hrs یخچال، ایراداتی است که برای برد آن ایجاد می شوند. ولی چه چیزی سبب ایجاد شدن این ایرادات می‌شود؟ به عنوان معمول ترین علت باید به نوسانات برق و ولتاژ اشاره داشته باشیم. اگر جریان برق ضعیف شده یا بیشتر از اندازه باشد، این موضوع می‌تواند سبب نوسانات ولتاژ بشود. همین موضوع به برد یخچال صدمه وارد می کند.

بنابراین در صورتی که یخچال شما به یک محافظ برق قدرتمند و استاندارد وصل نشده باشد، احتمالا باید این موضوع را علت به وجود آمدن ایرادی که گفته شد برای برد دانست.

البته باید دقت داشته باشید که دستگاه‌ های الکتریکی همواره از یک عمر مفید مشخصی برخوردار هستند. اگر این عمر مفید تمام شود، باید با رفته رفته منتظر بروز ایرادات گوناگون برای آن باشیم. پس اگر یخچال جنرال الکتریک شما فعالیت طولانی مدت داشته است و عمر بسیاری را طی کرده است، احتمالا علت خرابی برد و علت خطای hrs آن، نه اشکالات ولتاژی بلکه همین عمر طولانی و فرسوده شدن قطعات است.

کلا دو عامل برای تخریب و سوختگی برند جنرال الکتریک موجود می باشد:

 نوسانات برق

نوسانا پی در پی و با شدت برق خانه می‌تواند به برد یخچال جنرال الکتریک صدمه جدی وارد آورد. به همین علت پیشنهاد می‌ کنیم از محافظ برق مخصوص یخچال استفاده کنید تا جریان برق ضعیف و یا بیشتر از اندازه را به تعادل رسانده و طول عمر مفید برد دستگاه را افزایش دهد.

فرسوده شدن برد یخچال

از آنجا که همه ی قطعات الکتریکی طول عمر کوتاهی دارند، بعد از گذشتن چند سال احتیاج دارند تا با قطعات نو و سالم جا به جا شوند. به همین علت امکان دارد دلیل بروز خطای HRS در یخچال جنرال الکتریک استفاده شده و قدیمی، فرسوده شدن برد دستگاه باشد. برای حل این مشکل پیشنهاد می‌شود از متخصصان تعمیرات سرویس کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر امرسان

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *