مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر خطاهای یخچال فریزر دوو مدل FR – 660P

خطاهای یخچال فریزر دوو مدل FR – 660P - نمایندگی تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای یخچال فریزر دوو مدل FR – 660P میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر خطاهای یخچال فریزر دوو مدل FR – 660P

کد ارور ها و خطای یخچال فریزر دوو از مشکلاتی می باشد که اشخاص با آن روبرو می شوند. اغلب مردم تصور می کنند این کد ارورهایی که روی صفحه ی نمایش نمایان می شوند معنی و مفهوم و اهمیتی ندارند و پس از مدتی خودشان از بین می روند. پس نیاز نیست برای برطرف کردن آن کاری انجام داد. اما این کد ارورها نشانگر اشکالاتی هستند که اگر برطرف نشوند مشکلات زیادتر و پر هزینه تری ایجاد خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر پارس

بعضی از این خطاها نشانگر ایرادات موقتی یخچال است و با کارهای جزئی برطرف می شود و احتیاج به تعمیرکار نیز ندارد. بعضی دیگر مرتبط با ایرادات پیچیده تری هستند که شما از پس برطرف کردن آنها برنمی آیید. باید از تعمیرکار ماهر و یا نمایندگی های مجاز برای تعمیرات یخچالتان کمک بگیرید. به همین علت باید با خطاها اشنا باشید تا وقتی آنها را روی صفحه ی نمایش مشاهده کردید بتوانید راه مناسب برای برطرف کردن آن ها را انتخاب کنید.

خطای یخچال دوو نوع FR – 660P

جدیدا اغلب یخچال ها خصوصا یخچال های دوو و فریزر های دوو نمایشگر دارند که کد ارورها روی آن نمایش داده می شود. هر کد ارور عیب و اشکال در قطعه یا قسمتی از یخچال را نمایش می دهد به همین علت دانستن این کد ارورها به عیب یابی فوری یخچال کمک می کند تا بتوانید آنها را برطرف کنید و در صورت لزوم قطعات معیوب را تعمیر یا عوض کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال دوو

  • خطای F1 یخچال فریزر دوو fr-660p

این کد ارور نمایش می دهد که سنسور فریزر مختل شده است، جریان برق قطع و یا به اتصال کوتاه دچار شده است. کمپرسور یا فن فریزر را چک کنید اگر به طور مداوم 25 دقیقه روشن و 25 دقیقه خاموش باشد سنسور در سلامت کامل است و ایراد خود به خود برطرف می شود در غیر این حالت باید با تعمیرکار یخچال تماس حاصل فرمایید.

  • خطای r1 یخچال دوو fr-660p

این کد ارور نمایش می دهد در سنسور یخچال ایرادی وجود دارد، جریان برق قطع است و یا به اتصال کوتاه مدت در مدار دچار شده است. شرایط دمای اطراف را چک کنید اگر سنسور در سلامت کامل باشد ایراد خود به خود برطرف می شود در غیر این حالت نیاز است توسط تعمیرکار چک شود.

  • کد ارور rt یخچال دوو fr-660p

این کد ارور نمایش می دهد در سنسور rt یا سنسور دمایی ایرادی وجود دارد، سیم آن قطع است یا به اتصال کوتاه مدت دچار شده است. کار این سنسور کنترل کردن کارکرد معمولی دستگاه است یعنی دمای اطراف را تشخیص می دهد و دمای درون یخچال را متناسب با دمای اطراف تنظیم می کند. باید سنسور و اتصالات مرتبط با آن را بررسی کنید اگر سنسور در سلامت کامل باشد ایراد موقتی است در غیر این حالت با تعمیرکار یخچال دوو تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال و فریزر هایسنس

  • کد ارور d1 یخچال دوو fr-660p

این کد ارور نشانگر اشکال در سنسور d1 است همینطور امکان دارد به اتصال کوتاه مدت در مدار دچار شده باشد. سنسور محدودیت زمانی ۳۰ دقیقه ای دیفراست را تحت کنترل خود در می آورد. سنسور دیفراست و اتصالات را بررسی کنید اگر سنسور در سلامت کامل باشد ارور برطرف می شود ولی اگر عیب داشته باشد احتیاج به عیب یابی بیشتر توسط تعمیرکار دارد.

  • کد ارور dr یخچال دوو fr-660p

این کد ارور اشکال در میکروسوئیچ درب یخچال دوو را نمایش می دهد. یعنی زمانی که سنسور درب یخچال دچار اشکال شود صفحه ی نمایش این کد ارور را نمایش می دهد. با باز و بسته کردن دوباره ی درب اگر اشکال برطرف شود ارور ظاهر شده روی صفحه نمایش هم حذف می شود ولی اگر برطرف نشود باید نسبت به عوض کردن میکروسوئیچ اقدام کرد. اگر میکروسوئیچ را عوض کردید باید یخچال را برای 5 دقیقه از برق جدا کنید.

  • کد ارور dF یخچال دوو fr-660p

این کد ارور اشکال در میکروسوئیچ درب یخچال فریزر دوو را اطلاع می دهد. هنگامی که سنسور درب فریزر یخچال دچار اشکال شود این کد ارور روی صفحه ی نمایش دیده می شود. مثل ارور قبلی باید درب فریزر را دوباره باز و بسته کنید تا ارور برطرف شود اما اگر برطرف نشد نیاز است میکروسوئیچ درب فریزر عوض شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال جنرال الکتریک

  • کد ارور dH یخچال دوو fr-660p

این کد ارور اشکال در میکروسوئیچ هوم بار را اطلاع می دهد. مانند دو خطای قبلی درب هوم بار را مجدد باز و بسته کنید تا ارور برطرف شود. ولی اگر همچنان این کد ارور روی صفحه ی نمایش وجود داشت باید میکروسوئیچ هوم بار را تعویض کنید. بعضی اوقات امکان دارد خطای dh خود به خود روی صفحه ی نمایش دیده شود در این حالت باید با تعمیرکار تماس حاصل فرمایید.

  • کد ارور C1 یخچال دوو fr-660p

زمانی که یخچال کارکرد غلطی داشته باشد این کد ارور دیده می شود. به عبارت دیگر اگر کمپرسور یخچال بیش از 3 ساعت کارکرد داشته باشد دمای سنسور d به کمتر از 5 درجه سانتی گراد می رسد. حالا  اگر از کار موتور و کمپرسور پیشگیری شود در این حالت دمای سنسور d به وضعیت طبیعی بر میگردد و ایراد برطرف می شود.

  • خطای F3 یخچال دوو fr-660p

این ارور مرتبط با جریان برگشتی از دیفراست است. اگر درب یخچال بیش از 1 دقیقه باز بماند در این حالت سنسور یخچال از عملکرد دیفراست جلوگیری می کند. در نتیجه این کد ارور نشان داده می شود. در حالتی که این باز ماندن درب به علت خطای انسانی نباشد شاید دیفراست دچار اشکالاتی شده و باید عوض شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال الکترواستیل

  • کد ارور d2 یخچال دوو fr-660p

زمانی که اپراتور یخچال بیشتر از اندازه یخ بزند در این حالت نیاز است یخچال را به صورت دستی روی کارکرد دیفراست بگذارید تا عملیات یخ زدایی را شروع کند. در نتیجه این کد ارور روی صفحه نمایش دیده می شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *