مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر خطاهای یخچال فریزر دوو مدل FRS – 3315

تعمیر خطاهای یخچال فریزر دوو مدل FRS – 3315 - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای یخچال فریزر دوو مدل FRS – 3315 میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر خطاهای یخچال فریزر دوو مدل FRS – 3315

بعضی از این ارورها نمایشگر مشکلات موقتی یخچال می باشد و با اقدامات جزئی رفع می شود و دیگر نیازی به تعمیر کار هم ندارد. برخی دیگر مربوط به مشکلات اساسی تر هستند که شما نمی توانید آن ها را برطرف کنید. باید از تعمیرکار ماهر و یا نمایندگی های مجاز برای تعمیر یخچال خود کمک گرفت. به همین علت باید با انواع مختلف از خطاها آگاهی داشته باشید تا در صورت مشاهده آن ها روی نمایشگر بتوانید روش مناسب برای رفع آن ها را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل

ارور یخچال دوو

امروزه بسیاری از یخچال ها از جمله یخچال های دوو و فریزرهای دوو دارای نمایشگری هستند که کد خطاها روی آن نمایش داده می شود. هر کد خطا مشکلات در قطعه یا بخشی از یخچال را نمایش می دهد به همین علت آگاهی از این کد خطاها به عیب یابی آسان یخچال کمک می کند تا بتوانید آن ها را سریع برطرف کنید و در صورت لزوم قطعه معیوب را تعویض یا تعمیر کنید.

ارور یخچال دوو مدل FRS – 3315

  • ارور E2 یخچال دوو مدل frs-3315

هنگامی که سنسور فریزر دچار مشکل شود و یا اتصال کوتاه در مدار ایجاد شود این کد خطا روی صفحه نمایشگر به نمایش گذاشته می شود. باید سنسور فریزر و اتصالات آن را چک شود. اگر ایراد برطرف نشد با متخصص تماس بگیرید.

  • کد خطا E4 یخچال دوو frs-3315

این کد خطا نمایشگر عیب در سنسور اپراتور دستگاه می باشد و همچنان در صورت قطعی جریان برق و یا اتصال کوتاه این کد خطا روی صفحه نمایشگر ظاهر می شود. سنسور اپراتور و اتصالات مربوط به آن را بررسی کنید تا بتوانید ایراد را برطرف کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر بکو

  • کد خطا E6 یخچال دوو frs-3315

هنگامی که فن یخچال فریزر دوو خراب شود این کد خطا روی نمایشگر ظاهر می شود. ابتدا اتصالات برق مربوط به فن را بررسی کنید تا سیم های برق فن دچارخطا نشده باشد، باید فن را از نظر مکانیکی چک کنید و در صورت لزوم تعویض گردد.

  • کد خطا E7 یخچال دوو frs-3315

درصورتی که سرمایش یخچال دچار مشکل شود یعنی با بیشتر شدن عملکرد کمپرسور یخچال، باز هم دما به حد مجاز نمی رسد در این هنگام این کد خطا می آید. امکان دارد عیب مربوط به سطح گاز یخچال باشد.

  • کد خطا E9 یخچال دوو frs-3315

اگر اختلالی در هیتر یا المنت اپراتور پدیدار شود این کد خطای یخچال دوو نمایش می دهد. هیتر اپراتور و اتصالات آن را بررسی کنید تا به کمک آن ایراد یابی و برطرف کردن ایراد را به درستی انجام دهید.

  • کد خطا E10 یخچال دوو frs-3315

در صورتی که سنسور محیط بیرونی یخچال دوو دچار بروز خطا شود و یا اتصال کوتاه روی دهد این کد خطا روی صفحه نمایشگر پدیدار می شود.لذا سنسور بیرونی و اتصالات مربوط به آن را چک کنید و با وصل کردن جریان برق و رفع اتصال کوتاه مشکل رخ داده را برطرف کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر کیچن اید

  • ارور E11 یخچال دوو frs-3315

هنگامی که برای فن کندانسور ایرادی ایجاد شود و یا سیم کشی های متصل به آن قطع شود نمایشگر این کد خطای یخچال دوو را نمایش می دهد. فن و سیم های متصل به آن را چک کنید و ایراد موجود را رفع کنید. در صورت لزوم فن کندانسور را تعویض کنید.

  • ارور E12 یخچال دوو frs-3315

اگر خرابی دمپر این کد خطا روی صفحه نمایشگر نمایش داده شد. دریچه دمپر موظف است هوای سرد را از فریزر به درون یخچال انتقال دهد. برای برطرف کردن این کد خطا دمپر را چک کنید.

  • کد خطا E13 یخچال دوو frs-3315

اتصالات برق یا خرابی کمپرسور همچنین اتصال کوتاه در یخچال های دوو دچار پدیدار شدن این کد خطا می شود. کمپرسور و اتصالات آن مورد بررسی قرار گیرد. در صورت لزوم آن را باز کرده و در صورت وجود اتصال کوتاه بررسی کنید. در صورت لزوم قطعه را تعمیر یا تعویض کنید.

  • ارور Ef یخچال دوو frs-3315

در هنگام ایجاد هرگونه عیب در سنسور Flow این کد خطا نمایان می شود. در این صورت نیاز نسبت به تعویض این سنسور اقدام کنید. جایگاه قرار گیری آن در قسمت بالای و داخل یخچال می باشد.

  • ارور Et یخچال دوو frs-3315

هنگام خرابی سنسور تشخیص حالت تراز بودن نمایشگر این کد ایراد را نمایش می دهد. به ندرت این کدخطا نمایان می شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر حایر

کد خطا E7 یخچال دوو

گاهی برای شما ممکن است این سوال پیش آید که ارور E7 یخچال دوو مربوط به امکان چه ایرادی است و چطور می شود این ارور یا کد خطا را برطرف کرد. گفته می شود که ارور E7 هنگامی بر روی دیسپلی نمایان می شود که در سرمایش و خنک شدن فضای داخلی یخچال ایرادی پیدا کند. سرمایش یخچال معمولا به علت دلایل متفاوتی دچار مشکل می شود.

هنگامی که در یخچال سرمای کافی وجود نداشته باشد، کمپرسور یا موتور یخچال به ناچار در تلاش است زیاد و مدام کار کند تا سرمای از بین رفته را به یخچال برگرداند و دما به درجه دلخواه رسد. هنگامی که با فعالیت بیشتر کمپرسور دما به درجه مطلوب تغییر پیدا نکند ارور E7 بر روی نمایشگر دیجیتالی نمایان می شود. البته لازم به ذکر است که این ایراد امکان دارد از کمبود و یا نشتی گاز باشد.گاهی در برخی از موارد کثیف بودن لوله های کندانسور باعث از بین رفتن سرمای یخچال می شود.

رفع کد خطا E7 یخچال دوو

برای رفع ارور E7 یخچال دوو اول باید ایراد یابی یخچال را اقدام کنید تا ببینید که مشکل اصلی از کجا نشات می گیرد. دلیل اصلی سرما نداشتن یخچال به شرح زیر می باشد:

  • کمبود گاز یخچال
  • نشتی گاز
  • خراب شدن قطعات دیفراست
  • تنظیم نبودن دما یخچال به صورت درست
  • معیوب شدن فن های یخچال
  • ایراد داشتن موتور یا کمپرسور
  • معیوب بودن برد الکترونیکی

مواردی که در قسمت بالا ذکر شد، از مهم ترین دلایلی می باشند که باعث سرما نداشتن یخچال و همینطور به وجود آمدن ارور E7 می شوند. برای برطرف کردن ارور به وجود آمده باید موارد نام برده شده را به طور کامل بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در کرج

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *