مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر خطاهای یخچال فریزر مای تگ

تعمیر یخچال فریزر مای تگ - نمایندگی تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - مارلیک - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

یکی از ویژگی های یخچال فریزر مای تگ قدرت تشخیص ارور ایجاد شده در دستگاه است که در این حالت با نمایش ارورهایی به صورت کد در صفحه نمایش، مشکل را به کاربر اطلاع می دهد. در این مقاله از خطاهای یخچال فریزر مای تگ و همچنین نحوه عیب یابی مشکلات این دستگاه مطلع خواهیم شد. ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای یخچال فریزر مای تگ میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

لیست کدهای ارور یخچال فریزر مای تگ

کدهای خطا یخچال فریزر مای تگ معمولا دلایل و راه حل های ساده ای دارند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم و برای رفع آن ها راهکارهایی را ارائه خواهیم داد تا بتوانید مشکل دستگاه را رفع کنید. اما توجه داشته باشید که در بیشتر موارد با یک بار قطع و وصل برق یخچال فریزر مای تگ به مدت یک دقیقه، خطا و کد ارور پاک می شود. با این حال مواردی وجود دارد که ممکن است نیاز به اقدام توسط یک فرد متخصص داشته باشد که در این حالت نباید از تماس با یک تعمیرکار کوتاهی کنید.

1. ارور F یخچال فریزر مای تگ

علت: چشمک زدن کد خطا F در یخچال فریزر مای تگ نشان دهنده این است که دستگاه دچار مشکل شده و نیاز به ریست دارد.

راه حل: برای رفع کد خطا F در یخچال فریزر مای تگ می بایست آن را ریست کنید. به این صورت که دستگاه را خاموش کرده و از برق بکشید، سپس بعد از گذشت 2 دقیقه دوباره آن را به برق وصل کنید و عملکرد خنک کردن را فعال کنید. در این حالت بعد از گذشت یک دقیقه اگر دوباره کد ارور F روی نمایشگر نمایش داده شد، با یک کارشناس متخصص در مورد نحوه تعمیر یخچال فریزر مای تگ خود مشورت نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر کنوود

2. ارور PO یخچال فریزر مای تک

علت: کد خطای PO در یخچال فریزر مای تگ به معنی قطعی برق و بالا رفتن دمای فریزر بیشتر از 8- درجه سانتی گراد است که در این حالت دستگاه با سه دفعه بوق زدن اخطار می دهد.

راه حل: وقتی کد خطا PO در یخچال فریزر مای تگ نمایان می شود، نوشته “Confirm” به حالت چشمک زن در می آید و تا زمانی که عبارت “Measured Fill” که در زیر “Confirm” نوشته شده است را فشار ندهید، چشمک زدن آن ادامه خواهد یافت. هنگامی که “Measured Fill” را فشار دهید، کد ارور PO از صفحه نمایش محو می شود و صفحه به حالت عادی باز می گردد. برای رفع مشکل یخچال فریزر مای تگ باید مشکل قطعی برق را بررسی نمایید.

عیب یابی یخچال فریزر مای تگ

هر یخچال فریزر مای تگ مدرنی یک سیستم پیچیده است که در آن قطعات مختلف با یکدیگر در تعامل هستند. در صورت آسیب دیدن یک قطعه، اگر خرابی به موقع تعمیر و رفع نشود، ممکن است کل سیستم یخچال فریزر دچار مشکل شود. در این حالت عیب یابی، تشخیص به موقع خرابی و تعمیر یخچال فریزر مای تگ بسیار حائز اهمیت است، به همین دلیل در ادامه لیستی از ایرادات رایج این دستگاه به شما ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر یخساران

1. یخچال فریزر مای تگ کار نمی کند.

علت احتمالی: کار نکردن یخچال فریزر مای تگ می تواند به دلایل زیر باشد:

  • ایراد منبع برق
  • نصب تازه یخچال فریز مای تگ
  • یخچال فریزر مای تگ در حالت Showroom است. در این حالت معمول خنک کنندگی غیر فعال می شود و کلمه “Showroom” روی صفحه نمایش نشان داده می شود.
  • غیر فعال بودن تنظیم دما
  • یخچال فریزر مای تگ در حالت یخ زدایی خودکار است.

راه حل: در صورتی که یخچال فریزر مای تگ کار نمی کند اقدامات زیر را انجام دهید:

  • منبع برق را چک کنید و در صورت وجود مشکل، آن را برطرف کنید
  • در صورت نصب تازه یخچال فریزر مای تگ حدود 24 ساعت فرصت دهید تا دستگاه خنک شود.
  • در صورتی که یخچال فریزر مای تگ در حالت Showroom است، آن را غیر فعال کنید.
  • تنظیم دما را روشن کنید
  • صبر کنید تا عملکرد یخ زدایی خودکار یخچال فریزر به اتمام برسد.

2. موتور یخچال فریزر مای تگ مدام در حال کار کردن است.

علت احتمالی: کار کردن یکسره موتور یخچال فریزر مای تگ می تواند به دلایل زیر باشد:

  • کمپرسور و فن یخچال فریز مای تگ دارای راندمان بالایی می باشد. در این حالت دستگاه با سرعت پایینتر و مصرف انرژی کمتر کار می کند که طبیعی است.
  • دمای فضا زیاد است یا رطوبت بالایی دارد.
  • گذاشتن مقدار زیادی غذای گرم در داخل یخچال فریزر مای تگ. غذای گرم باعث می شود موتور بیشتر فعالیت کند تا زمانی که دما به درجه ی مطلوب برسد.
  • درب مداوم باز و بسته شده یا برای مدت طولانی باز مانده است. در این حالت هوای گرم وارد یخچال فریز مای تگ شده و موجب می شود موتور دستگاه برای مدت بیشتری کار کند.
  • یخچال فریزر مای تگ روی دمای بسیار پایینی قرار گرفته است.
  • نوار درزگیر دور درب ممکن است کثیف، فرسوده یا پاره شده باشد.
  • کویل های کندانسور کثیف هستند.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر الکترولوکس

راه حل: در صورت روشن بودن موتور یخچال فریز مای تگ به صورت دائم، به موارد زیر عمل کنید:

  • بیشتر کار کردن موتور یخچال فریزر در محیطی با دمای بالا طبیعی است، بنابراین برای کار کردن درست ، یخچال فریزر را در محیطی با دمای قابل کنترل بگذارید.
  • سعی کنید دما و رطوبت محیط را در سطح مناسبی قرار دهید.
  • از قرار دادن غذای گرم در داخل یخچال فریزر مای تگ خودداری کنید.
  • از مدام باز و بسته کردن درب ها بپرهیزید و آن ها را مدت زیاد باز نگه ندارید.
  • از تنظیم صحیح دما در یخچال فریزر مای تگ اطمینان حاصل کنید.
  • در صورت کثیفی، فرسودگی یا پارگی لاستیک درزگیر دور درب، آن را عوض کنید.
  • کویل های کندانسور را برق بیندازید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *