مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر خطاهای یخچال فریزر میله

تعمیر خطاهای یخچال فریزر میله - نمایندگی تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای یخچال فریزر میله میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر خطاهای یخچال فریزر میله

دلیل داغ شدن دیواره‌های یخچال میله چه می باشد؟

  • یکی از اشکالاتی که در ارتباط با این یخچال امکان دارد با آن روبررو شوید، داغ کردن دیواره‌ های آن می باشد. نیاز است بدانید این یک فرآیند کاملا طبیعی می باشد. یعنی در بیشتر مواقع نشانگر بروز اشکالی خاص نمی باشد.
  • ولی بعضی مواقع امکان دارد داغ شدن دیواره‌ ها به علت نشتی گاز از یخچال باشد. به این علت نیاز است از تکنسین تعمیرات سرویس بخواهید تا آن را یک بار به صورت کلی چک کند.
  • همینطور از گذاشتن یخچال در کنار لوازم گرمایشی بپرهیزید.
  • میان یخچال با دیواره‌های اطراف فاصله بگذارید.

دلیل نشتی آب از یخچال میله چه می باشد؟

  • به طور معمول اگر نشتی اتفاق بیفتد متوجه می‌شوید نشتی آب از قسمت زیرین یخچال می باشد. بهتر است بدانید در بخش کف یک خروجی هست. در حقیقت این خروجی وظیفه ی هدایت آب به قسمت خارجی را بر عهده دارد.
  • اگر خروجی به هر علتی دچار انسداد شده باشد،در نتیجه باعث هدایت آب از راه غلط شده و آب به خارج نشت می‌کند.
  • برای برطرف کردن این اشکال دریچه باید چک شده و انسداد آن برطرف شود. اگر نیاز به کمک بیشتری دارید، با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس حاصل فرمایید.

دلیل نوسانات دما در یخچال میله چه می تواند باشد؟

  • اگر دمای یخچال میله یکسان نمی باشد و دمای خیلی پایین یا خیلی بالا را نمایش می‌دهد، بهتر است بدانید برای ترموستات یخچال شما اشکالی پیش آمده است. به طور معمول بهم خوردن تعادل دمایی در یخچال در اکثر موقعیت ها مرتبط با خرابی ترموستات می باشد. به همین دلیل نیاز است ترموستات یخچال را چک کنید و ایراد آن را بیابید.
  • اگر با تعمیر ترموستات مشکل حل نشد لازم است یک ترموستات نو بخرید.
  • البته در بعضی موقعیت ها اشکال مرتبط با نشتی گاز می باشد. در این حالت حتما از تکنسین کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر کنوود

دلیل یکسره شدن کار کمپرسور یخچال چه می تواند باشد؟

  • یکسره کار کردن کمپرسور یخچال میله، در ابتدا به علت خرابی موتور یخچال می باشد. موتور باید چک شود و تعمیر گردد.
  • همینطور کم شدن گاز یخچال از علل دیگر می باشد. در این حالت یخچال سرمای لازم را ندارد و در نتیجه کمپرسور به اجبار به جهت رساندن دما به دمای مطلوب باید یه صورت یکسره کار کند.
  • برای برطرف کردن این ایراد بعضی مواقع نیاز است لوله‌ های کندانسور را از وجود گرد و غبار تمیز کنید. این موضوع در پیشگیری از بروز این ایراد اهمیت بالایی دارد. به طور منظم لوله‌های کندانسور را پاک کنید.

دلیل کم شدن سرما در یخچال میله چه می تواند باشد؟

  • کم شدن سرمای یخچال یکی از ایرادات معمول و اصلی در یخچال می باشد. اگر این مشکل به وجود آمد اول نیاز است دمای یخچال چک شود.
  • خرابی ترموستات در به وجود آمدن این ایراد بی تاثیر نیست. در صورتی که ترموستات یخچال دچار خرابی شده باشد نیاز است آن را عوض کنید.
  • کاهش گاز یخچال هم باعث کم شدن سرمای یخچال می‌شود. به طور معمول در صورت به وجود آمدن این اشکال و یا نشت کردن گاز، یخچال بوی بدی ایجاد می‌کند. تعمیرکار می بایست یخچال را چک کرده و اگر نیاز بود یخچال را شارژ کند.
  • همینطور به شما پیشنهاد می‌کنیم درب یخچال را برای زمان طولانی باز نگذارید و مواد غذایی را به شکل داغ داخل یخچال نگذارید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر یخساران

ارورها و خطای یخچال میله

خطای (Error Code) در یخچال های میله (Miele) بخشی از سیستم تشخیص ایراد است. هر کد ارور نشانگر وجود ایراد در یک قطعه یا بخشی از یخچال است.

برای برطرف کردن اشکالات و ایرادات یخچال نیاز است که حتما این کد های ارور را بدانید تا بتوانید بدون احتیاج به تعمیرکار یخچال میله ایرادات یخچال را رفع کنید.

خطای F0

نشانگر خراب شدن حسگر هوای تازه یا BioFresh می باشد. نیاز است حسگر هوای تازه عوض شود تا خطا حذف شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر الکترولوکس

خطای F1

به خرابی حسگر محفظه یخچال اشاره می کند. یخچال امکان دارد سرما داشته باشد اما خطای F1 همچنان بر روی صفحه ی نمایش نشان داده شود.

خطای F2

به خرابی سنسور اواپراتور اشاره می کند. هنگامی که حسگر اواپراتور اشکال داشته باشد بر روی فرآیند دیفراست هم تاثیر می گذارد و سبب می شود در سرما سازی یخچال ایرادی به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال دوقلو هیمالیا

خطای F3

نشانگر وجود ایراد در حسگر هوا در قسمت فریزر است. نیاز است نسبت به عوض کردن حسگر اقدام کنید.

خطای F4

نشانگر این است که دستگاه یا برد الکترونیکی در دریافت سیگنال از حسگر اواپراتور یخچال میله به مشکل برخورده است. نیاز است تا حسگر اواپراتور چک شود. همینطور اگر برد الکترونیکی به مشکل برخورده باشد باید با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس حاصل فرمایید.

خطای F5

اشاره به خراب شدن و وجود ایراد در کارت میکروپروسسور یخچال دارد. نیاز است که حتما تعمیرکار یخچال میله یخچال را چک کند و اشکال را برطرف سازد.

همه ی خطاهای ۰۱ , F_ و ۲۱

به وجود اشکالی در یخساز یخچال اشاره دارد. امکان دارد هر دلیلی سبب شود تا یخساز به طور صحیحی کار نکند. برای رفع ایراد نیاز است تعمیرکار یخساز یخچال اشکال را چک کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال امرسان

خطای nA

موقعی نشان داده می شود که دمای فریزر به مقدار زیادی افزایش یافته باشد. یعنی دما به جهت مثبت ها رفته باشد. دمای مناسب فریزر ۱۸- می باشد. در صورتی که دما به صفر نزدیک بشود بر روی دیسپلی یا صفحه ی نمایش خطای nA نشان داده می شود.

خطای F120

به پایین بودن بیش از حد ولتاژ برق ورودی به یخچال اشاره دارد.

خطای F141

یک خطای اخطار دهنده است و نشان می دهد که درب یخچال به اندازه ی بیشتر از ۱۵ دقیقه باز مانده است و از اینکه درب یخچال به درستی بسته شده است مطمئن شوید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *