مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر خطاهای یخچال فریزر هایسنس

تعمیر یخچال فریزر هایسنس - نمایندگی تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - مارلیک - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای یخچال فریزر هایسنس میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر خطاهای یخچال فریزر هایسنس

آیا از اشکالاتی که امکان دارد برای یخچال فریزر به وجود بیاید اطلاعاتی دارید؟ آیا می توانید اگر یک ایراد جزئی برای یخچالتان ایجاد شد آن را در منزل رفع نمائید؟ یخچال فریزر یکی از مهمترین وسایل مصرفی آشپزخانه است که به شکل دائم کار می کند. اگر از آن به شکل درستی استفاده نشود امکان دارد در قطعات آن ایراداتی به وجود بیاید. از آنجا که امکان دارد کوچکترین ایراد جزئی نیز سبب شود که کارکرد یخچال فریزر به اختلال دچار شود پس لازم می باشد که در ارتباط با این اشکالات و راه رفع کردن آنها آگاهی داشته باشید. در این مطلب از تعمیرات سرویس تعمیر یخچال فریزر هایسنس و راه برطرف کردن ایرادات آن را بررسی می کنیم.

علت نشتی آب یخچال هایسنس چیست؟

یکی از موضوعاتی که کاربران به طور معمول با تعمیرکاران تماس می‌گیرند و به آنها اعلام می کنند این است که یخچال هایسنس دچار نشتی آب شده است. موضوعات زیر می تواند از علل به وجود آمدن نشتی در یخچال فریزر باشد.

  • امکان دارد لوله زه کش یخچال به علت ضربه و یا جابجا شدن جدا شده باشد و به طور صحیح درون سینی آبریز یخچال فریزر قرار نگرفته باشد.
  • بعضی اوقات امکان دارد شکستن سینی تخلیه آب یخچال فریزر سبب به وجود آمدن نشتی شده باشد.
  • اگر فرآیند دیفراست به شکل درست انجام نشود و همینطور اگر برفک ها ذوب شوند می تواند سبب به وجود آمدن نشتی در یخچال فریزر هایسنس بشود.
  • در صورتی که لوله تخلیه یخچال فریزر هایسنس مسدود شده باشد متوجه نشتی خواهید شد.
  • در صورتی که در لوله متصل به آبسردکن یا یخساز ایرادی ایجاد شده باشد در یخچال فریزر هایسنس نشتی ایجاد خواهد شد.
  • امکان دارد نشتی آب از بخش شیر آب ورودی باشد، نیاز می باشد که آن را بررسی کنید.
  • هر از گاهی امکان دارد برای فیلتر آب یخچال فریزر هایسنس نشتی ایجاد شده باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر کنوود

دلیل استشمام بوی نامطبوع در یخچال فریزر هایسنس چه می باشد؟

چنانچه مواد غذایی به مدت طولانی درون یخچال فریزر بماند دچار فساد شده و سبب منتشر شدن بوی نامطبوع در یخچال خواهد شد. همینطور در صورتی که ظروفی که مواد غذایی درون آنها گذاشته شده است درپوش نداشته باشد می تواند سبب منتشر شدن بوی بد در یخچال فریزر شود. برای پیشگیری از ایجاد این اشکال می توانید موارد زیر را مورد توجه قرار دهید.

  • می توانید از محلول آب و مایع ظرفشویی استفاده نموده و یخچال فریزر را به طور منظم تمیز نمائید.
  • می توانید بوگیر درون یخچال را مورد استفاده قرار دهید.
  • همینطور قهوه هم می تواند از از ایجاد بوی بد در یخچال پیشگیری نماید.
  • از گذاشتن غذاها درون یخچال در ظرف بدون درپوش پرهیز نمائید.
  • به مدت زمان بگه داشتن مواد غذایی درون یخچال و فاسد نشدن آنها دقت نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر یخساران

علت کار نکردن یخساز یخچال فریزر هایسنس چیست؟

امکان دارد یکی از قطعات موتور یخساز کار نکند و احتیاج باشد که آن را عوض کنید. از سایر موارد احتمالی در ایجاد این اشکال مسدود شدن دریچه ورودی آب می باشد. می بایست لوله آب را چک نمائید و ببینید چیزی درون آن گیر افتاده است یا خیر. ولی پیش از آن حتماً باید شیر منبع آب را ببندید.

فیلتر را هم بررسی نمائید و در صورتی که مسدود شده بود گرفتگی را رفع نمائید. همینطور این ایراد می‌تواند در ارتباط با مکانیزم یخساز یخچال باشد. اغلب یخچال فریزرها برای ساختن قالب یخ گرما را مورد استفاده قرار می دهند. به جهت اینکه بدانید آیا ایرادی در مکانیزم یخساز ایجاد شده یا خیر می بایست از یک تعمیرکار کمک بخواهید تا آزمایش های الکتریکی موردنیاز را بر روی یخساز انجام بدهد.

دلیل برفک زدن یخچال هایسنس چه می باشد؟

دلیل برفک زدن در یخچال فریزر هایسنس خیلی ساده است و رفع آن هم ساده می باشد. هوای خنکی که درون یخچال فریزر هایسنس وجود دارد باید درون قطعات گوناگون دستگاه به گردش درآمده و جریان یابد. در صورتی که این هوای خنک با رطوبتی که بیرون از یخچال هست و یا هوای گرم برخورد نماید در نقطه ای که آنها برخورد کرده اند برفک به وجود می آید. در صورتی که برفک ها ذوب نشوند و یا به بیان دیگر آب نشوند به مرور زمان یخ بسته و سخت می شوند و سبب برفک زدن درون یخچال می شود.

  • برفک های درون یخچال می تواند نازک بوده و مثل یک پوسته بر روی بدنه یخچال ایجاد شده باشد که توسط یک دستمال خواهید توانست آن را از بین ببرید.
  • د صورتی که مواد غذایی که درون یخچال قرار داده اید به برفک دچار شده باشد این نوع برفک به دلیل رطوبت مواد غذایی است و اشکال خاصی ندارد.
  • در صورتی که برفک به صورت قطرات آب منجمد شده است طبیعی می باشد و می توان به سادگی آن را رفع نمود.
  • اگر یخ زدگی به صورت لایه‌ای با قطر بیشتر از یک سانتی متر باشد برای رفع نمودن آن حتماً می بایست به تشخیص صحیح ایراد پرداخته و اشکال یخچال را رفع نمائید.
  • همینطور خرابی لاستیک های اطراف درب یخچال هم می‌تواند سبب برفک زدن درون یخچال بشود.
  • امکان دارد لاستیک دچار ساییدگی و یا پارگی شده باشد در این حالت باید آن را عوض کنید.
  • همینطور در صورتی که مدت زمان طولانی درب یخچال باز مانده باشد سبب به وجود آمدن یخ زدگی و برفک درون دستگاه می شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر الکترولوکس

در نهایت

هر یک از قطعاتی که درون یخچال موجود می باشند کارکرد خاص خودشان را دارند و در صورتی که نتوانند به شکل صحیحی کار خودشان را انجام دهند اشکالاتی در یخچال ایجاد می شود. در این مطل باز تعمیرات سرویس راه های عیب یابی یخچال هایسنس را بررسی کردیم. در صورت وجود ایرادی که قادر به رفع آن نمی باشید می توانید با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس بگیرید تا ایرادات را برایتان رفع نمایند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *