تعمیرات یخچال, مقالات

تعمیر خطاهای یخچال فریزر هوور

تعمیر خطاهای یخچال فریزر هوور - نمایندگی یخچال فریزر در اندیشه - کرج - مارلیک - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای یخچال فریزر هوور میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

اشکالات متداول در تعمیرات یخچال فریزر هوور و راه حل های تعمیر و برطرف کردن ایرادات

قبل از آن که به معرفی خدمات و امکانات مرکز تعمیرات سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید هوور بپردازیم، نیاز می باشد این را یادآوری کنیم که یخچال فریزرها دستگاه های پیچیده ای می باشند؛ هر چه یک دستگاه پیچیده تر و با جزئیات زیادتری ساخته شود، ایرادات متنوع تری خواهد داشت. در نتیجه یافتن ایرادات و تعمیرات یخچال فریزرها کاری تخصصی می باشد که می بایست حتما توسط متخصصان این کار انجام شود. در ضمن، ایرادات و خرابی های یخچال میتوانند خیلی گسترده باشند ولی ما در اینجا به ذکر مهم ترین و کاربردی ترین نکته ها اکتفا خواهیم کرد. برای راهنمایی های بیشتر، متخصصان تعمیرات سرویس، نمایندگی تعمیرات و خدمات بعد از فروش هوور در کرج آماده پاسخگویی به شما می باشند. یخچال فریزرها می توانند دچار ایرادات و مشکلات متعددی شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر کنوود

ولی مهم ترین مواردی که در این حیطه می توان نام برد به شرح زیر می باشد:

  • از یخچال فریزر هوور صدای غیرعادی شنیده می شود:

یخچال فریزرهای هوور دارای صدای خاصی نمی باشند و در اغلب مواقع در سکوت کار خود را به انجام می رسانند. ولی در صورتی که از یخچال صداهای غیرعادی و نامتعارف شنیده شود، این نشانگر یک اختلال در کارکرد یخچال فریزر می باشد. به همین علت به احتمال خیلی زیاد یافتن ایرادات و تعمیر فنی دستگاه لازم می باشد.

از اصلی ترین علت های سر و صدای غیرطبیعی یخچال فریزر هوور می توان به اختلال در کارکرد موتور فن اوپراتور اشاره نمود. در چنین وضعیتی راه حل عوض کردن موتور فن اوپراتور توسط یک متخصص می باشد. از دیگر صداهایی که امکان دارد از یخچال فریزر هوور شنیده شود می توان به صدایی مثل شر شر اشاره داشت که مرتبط با ریختن آب در فرآیند یخ سازی می باشد. هم چنین تغییر سرعت چرخیدن فن و وارد شدن یخ به داخل مخزن یخچال فریزر هم سبب شنیده شدن صداهای غیرطبیعی از دستگاه می شوند. در تمام این موارد می بایست از راهنمایی و تخصص کارشناسان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هوور مانند تعمیرات سرویس استفاده نمود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر الکترولوکس

  • یخچال فریزر برفک زدگی دارد:

این آشناترین ایرادی می باشد که می توان در ارتباط با یخچال فریزر و ساید بای ساید یافت. متداول ترین علت مراجعه به مراکز تعمیر یخچال فریزر هوور هم همین مشکل می باشد: برفک زدن یخچال فریزر؛ برفک ها جدا از آن که دارای جلوه جالبی نمیباشند و علامت کارکرد دچار اختلال دستگاه می باشند، برای خود یخچال ضرر دارند. زیرا برفک زدن و تشکیل یخ در دستگاه کارکرد دستگاه را دچار ایراد نموده و بازدهی آن را به صورت چشمگیری کم می کند.

برفک ها انواع گوناگونی دارند و هر کدام از انواع برفک از علت های خاصی ناشی می شود. برای مثال برفک اطراف فریزر نشانگر آن می باشد که درب فریزر به درستی بسته نشده و یا بست درب ایراد دارد. همینطور تشکیل برفک نزدیک فریزر میتواند به علت ایراد از واشر پلاستیکی اطراف درب باشد. در چنین وضعیتی می بایست واشر پلاستیکی را عوض نمود.

باز ماندن درب یخچال فریزر برای مدت طولانی می تواند سبب تشکیل برفک های پراکنده و ضخیم در درون دستگاه شود. همینطور اختلال در کارکرد حسگر یخ زدایی، هیتر یخچال فریزر، برد کنترل کننده و یا تایمر یخ زدایی هم سبب تشکیل برفک می شوند. این نوع ایرادات جدی تر و فنی تر از مواردی می باشند که در بالا بیان شد و باید به صورت دقیق توسط کارشناسان مجرب تعمیرات سرویس عیب یابی، تعمیر و برطرف شوند.

  • یخچال فریزر هوور روشن نمی شود / اتومات نمی کند:

در صورتی که یخچال فریزر هوور روشن نشود یا نتواند اتومات کند، مصرف کننده شدیدا حس نگرانی خواهد داشت. زیرا عمر مواد غذایی به خصوص گوشت و پروتیین ها پایین می باشد و با این ایراد احتمال فاسد شدن آن ها نیز هست.

علت های گوناگونی برای روشن نشدن یخچال فریزر هوور می توان پیدا کرد. از علت های جزئی و کوچک مثل ایراد در اتصال به برق؛ که با چک کردن فیوز و پریز به سادگی قابل رفع می باشد تا ایراد در برد الکترونیکی دستگاه و ایراد در رله اورلود؛ که ایرادات جدی و خیلی تخصصی می باشند و حتما می بایست توسط تعمیرکار کاربلد و باتجربه تعمیرگاه مجاز تعمیرات سرویس به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر هوور در کرج چک شود بررسی گردند.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر یخساران

نکته هایی در افزایش عمر و کارایی یخچال فریزر و ساید بای ساید هوور

  1. از گذاشتن هر نوع غذا و خوراکی های داغ و گرم داخل یخچال ها پرهیز نمائید.
  2. طبقات درونی یخچال فریزر را عایق نکنید و اجازه دهید که جریان هوای درون آن به سادگی به همه ی نقاط یخچال فریزر منتقل گردد.
  3. بیشتر از ظرفیت یخچال فریزر از آن استفاده ننمائید و حجم مواد غذایی داخل آن را در نظر داشته باشید.
  4. لاستیک های عایقی که برای اطراف درب یخچال فریزر استفاده می شوند را به طور مرتب بررسی و تمیز نمائید و از سلامت آنها مطمئن شوید.
  5. در هنگامی که برای مدتی طولانی از خانه خارج می شوید و به مسافرت می روید تلاش نمائید دمای یخچال فریزر را به حداقل برسانید.
  6. برفک فریزر را به شکل کامل از بین ببرید زیرا برفک بیشتر سبب کارکردن بیشتر و ایجاد فشار بیشتر در یخچال فریزر میشود.
  7. در زمان تمیز نمودن و شستن یخچال فریزر حتما آن را از برق خارج نمائید و اگر آن را جا به جا کرده اید تلاش کنید پس از یک الی دو ساعت به برق متصل نمائید.
  8. تلاش نمائید یخچال فریزر را با فاصله از دیوار قرار دهید که فن یخچال فریزر برای خنک نمودن آن تحت فشار قرار نگیرد.
  9. همه ی خطاهای نمایش داده شده در صفحه نمایشگر یخچال فریزرهای هوور را جدی بگیرید و برای برطرف نمودن آنها اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *