مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر خطاهای یخچال فریزر هیتاچی

تعمیر خطاهای یخچال فریزر هیتاچی - نمایندگی تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای یخچال فریزر هیتاچی میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر خطاهای یخچال فریزر هیتاچی

از جمله رایج ترین ایرادات یخچال فریزر و ساید بای ساید ژاپنی هیتاچی موارد زیر هستند. با استفاده از مقاله زیر اطلاعات خود را افزایش دهید تا استفاده ی بهتری از یخچال هیتاچی خودتان داشته باشید.

آیا نیاز است فیلتر Titanium Nano را تغییر دهیم؟

نه، هیچ اجباری نیست فیلتر را تغییر بدهید زیرا باکتری را با کاتالیزور خودش حذف می‌کند. و احتیاجی به تعمیر و یا تعویض ندارد.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال الکترواستیل

آیا نیاز است لوله آب خود را مستقیما به شیر آب وصل کنیم؟

برای یخچال هیتاچی که دیسپنسر آب دارد، یک تانک آب به طور مستقیم به دیسپنسر آب وصل می باشد. به همین دلیل، هیچ لوله‌ کشی مزاحمی لازم نیست و می‌توانید یخچال خود را در هر مکانی قرار دهید.

آیا می‌توانیم چای یا آب‌ میوه را به جای آب در مخزن آب بریزیم؟

تنها آب آشامیدنی را در مخزن بریزید. در غیر این حالت، لوله آب امکان دارد با ریزه های آبمیوه یا برگ‌ های چای مسدود بشود.

دلیل یخ زدن غذا در یخچال چیست؟

صفحه کنترل دما و تنظیم درجه‌ حرارت چک شود. لطفا مطمئن شوید که در دمای خیلی پایین تنظیم نشده. همینطور لطفا چک کنید که آیا غذا در حال لمس کردن می باشد یا درست جلوی دریچه کولر قرار گرفته است؟ اگر اینطور می باشد، لطفا غذا را جا به جا کنید.

دلیل وجود آب در جعبه سبزیجات چیست؟

تجمع آب درون جا میوه ای یا جعبه سبزیجات به علت رطوبت بالای درون محفظه سبزیجات می باشد که تازگی و طراوت سبزیجات را حفظ می‌کند. این مورد هم یکی از ایرادات یخچال هیتاچی است.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال جنرال الکتریک

چرا هنگامی که یک درب بسته می شود درب دیگر باز می شود؟

این قسمت ها با راه هوای سرد به هم متصل هستند که در آن فشار هوا باعث باز شدن درب دیگر می‌شود که سبب می شود یک درب سخت بسته شود. این موضوعی مشکلی برای یخچال به وجود نمی آورد.

علت وجود قطرات آب در خارج از یخچال چیست؟

قطرات آبی که در خارج از یخچال تشکیل شده اند بیشتر در زمان فصل بارندگی و یا در هوای مرطوب و زمانی که دمای محیط بالا است، ایجاد می شوند. این یک نقص اشتباه نیست و قطرات آب را می توان به وسیله یک پارچه خشک پاک کرد و قسمت خیس شده باید به طور صحیح تهویه شود.

چرا بغل های یخچال هیتاچی گرم می شود؟

برای پیشگیری از خیس شدن یخچال و همینطور تهویه هوای گرم، به خصوص برای یخچال جدید، در طول عملیات سریع کمپرسور و یا زمانی که درب ها باز می‌شوند، دمای زیادی به وجود می آید و سبب به وجود آمدن مشکلات ایمنی یا عملکرد نخواهد شد، ولی لطفا از لمس کردن آن خودداری کنید.

دلیل عدم برودت یخچال یا فریزر هیتاچی چیست ؟

صفحه کنترل دما و تنظیم درجه‌ حرارت چک شود. در صورتی که ایرادی وجود داشته باشد باید با تکنیسین های تعمیرات سرویس تماس حاصل فرمایید.

  • چک کنید که یخچال شما به طور مستقیم با نور خورشید ارتباط نداشته باشد.
  • چک کنید که مواد غذایی درون یخچال شلوغ نباشد. نگهداری مواد غذای خیلی زیاد می‌تواند جریان هوای خنک را دچار انسداد کند. دقت داشته باشید که خروجی‌ های تهویه انسداد نداشته باشند. همیشه مواد غذایی را با فاصله 2 سانتی متری از درون یخچال نگهاری کنید . یعنی فاصله مواد غذایی با دیواره آن بایدبه اندازه 2 سانتی متر باشد.
  • از باز کردن بیش از اندازه درب یخچال بپرهیزید.
  • امکان دارد موتور یا کمپرسور یخچال اشکال داشته باشد. بهتر است با تعمیرکاران تعمیرات سرویس تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال و فریزر هایسنس

دلیل نساختن یخ توسط یخ ساز یخچال هیتاچی چیست؟

  • لطفا چک کنید و اطمینان حاصل کنید که کلید یخ سازی بر روی دیسپلی یا صفحه ی نمایش فعال شده و چراغ LED روشن باشد.
  • لطفا چک کنید که مخزن آب یا تانک آب از آب پر شده یاخیر.
  • لطفا مطمئن شوید که مخزن آب به صورت کامل وارد شکاف شده و پشت خط قرار می‌گیرد.
  • لطفا توجه کنید که برای بار اول از یخ زدن، مدت‌ زمان بیشتری به طول می انجامد (حتی ۲۴ ساعت). پس از آن به طور معمول ۲ تا ۳ ساعت به طول می انجامد تا ۸ عدد مکعب یخ بسازد.
  • لطفا چک کنید که آیا محفظه یخ الان پر از یخ است یاخیر. هنگامی که سنسور مشخص می‌کند که مخزن یخ پر شده است، فرآیند ساخت یخ به صورت خودکار متوقف خواهد شد.

لطفا مایع هایی مثل آب‌ میوه، نوشیدنی‌ های گرم، چای و …. را درون مخزن آب نریزید چون امکان دارد به Ice Maker یا یخ ساز صدمه بزند. این مورد هم یکی از ایرادات یخچال هیتاچی است.

خطای یخچال هیتاچی

یکی از مهمترین موارد در یخچال Hitachi کد ارور یا خطاهای آن است. چندین مورد از معمول ترین کدهای ارور یخچال هیتاچی در زیر نمایش داده شده است که می تواند در برطرف کردن ایرادات شما خیلی کمک کننده باشد.

فهرست خطاهای رایج یخچال هیتاچی

  • خطای OP F
  • خطای OP R
  • خطای F3 01
  • خطای FO 12

خطای OP F یخچال هیتاچی

خطای OP F یخچال هیتاچی نشانگر این است که درب فریزر باز می باشد یا سنسور فریزر دچار مشکل شده است . همینطور امکان دارد سیم کشی درب و حتی برد الکترونیکی هم اشکال داشته باشد.

خطای OP R یخچال هیتاچی

خطای OP R یخچال هیتاچی به باز بودن درب یخچال اشاره می کند. همینطور برد الکترونیکی و سویئچ درب یا سنسور درب امکان دارد دچار مشکل شده باشد که نیاز است تعمیرکار یخچال، یخچال را چک و سرویس کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال دوو

خطای F3 01 یخچال هیتاچی

خطای F3 01 یا F3 02 یخچال هیتاچی به ایراد یا مشکلی در بخش فریزر اشاره می کند. امکان دارد سرمای فریزر کاهش داشته باشد یا امکان دارد درب فریزر به طور صحیح بسته نشده باشد.

خطای F0 12 یخچال هیتاچی

خطای FO 12 یا F0 12 نشانگر خنک نبودن فریزر است. هنگامی که فریزر به دمای تنظیم شده نرسیده باشد سنسور دما با نمایش دادن این خطا ایراد را نمایش می دهد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *