مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر خطاهای یخچال فریزر هیمالیا مدل بتا

خطاهای یخچال فریزر هیمالیا مدل بتا - نمایندگی تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای یخچال فریزر هیمالیا مدل بتا میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر خطاهای یخچال فریزر هیمالیا مدل بتا

تعمیرات سرویس برای تعمیر خطاهای یخچال فریزر هیمالیا مدل بتا به همه ی مواردی که لازم است در مورد دلیل ایجاد شدن کد ارور تا آموزش برطرف کردن خطا نشان داده شده بر روی صفحه ی نمایش یخچال Himalia نوع بتا که دوقلو است می پردازد.همراه ما باشید.

دستگاه یخچال فریزر هیمالیا نوع بتا

یخچال و فریزر دوقلوی هیمالیا نوع بتا نقره ای نوفراست که هوم بار و یخ ساز سیلور دارد یکی از محصولات زیبا و مقاوم هیمالیا (یکی از معروف ترین و معتبرترین تولید کنندگان در زمینه یخچال و فریزر) می باشد.

این محصول دارای یک یخچال نوع R450h-b و یک فریزر نوع NF280i-b است که کاملا مجزا هستند و در زمان نصب توسط نصاب مجاز هیمالیا به همدیگر وصل می‌شوند. همینطور در حالتی که کاربر با مشکل کم بودن فضا روبرو باشد می‌تواند از یخچال و فریزر به طور جداگانه استفاده نماید و آنها را به همدیگر وصل نکند.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر یورو استار

خطا یا کد ارور یخچال فریزر هیمالیا نوع بتا

منظور ما از خطا یا کد ارور چیست؟ احتمالا این سوال برای شما پیش بیاید که اصلا خطا یا کد ارور به چه علتی بر روی صفحه نمایش یخچال نشان داده می شود؟

خوشبختانه به خاطر پیشرفت تکنولوژی یخچال ها به سیستم عیب یابی مجهز شده اند که با استفاده از برد الکترونیکی و برنامه ی با دقت و کاربردی که همه ی کارکردهای یخچال را تحت کنترل در می آورد می تواند کاملا راحت و فوری اشکالی که برای یخچال به وجود آمده است را به صورت کد ارور یا خطا بر روی صفحه ی نمایش نشان دهد.

در این حالت می توان به قطعه خرابی که دچار اشکال شده است و علت ایجاد شدن این کد ارور شده است را یافت و ایراد را رفع کرد.

بیشتر بخوانید:تعمیر یخچال فریزر هیمالیا

یخچال هیمالیا نوع بتا که دوقلو است و یخچال و فریزر آن به صورت جداگانه هستند و هر یک صفحه ی نمایش مخصوص خودشان را دارند. هر کد اروری که بر روی این صفحه ی نمایش نشان داده می شود به معنی این است که قطعه مرتبط با همان بخش که یا یخچال می باشد یا بخش فریزر، عیب دارد.

روش نمایش کد ارور بر روی دستگاه یخچال فریزر هیمالیا نوع بتا

بر روی درب، بخش یخچال و بخش فریزر یک صفحه ی نمایش LED موجود است که برای نشان دادن شرایط یخچال یا فریزر میباشد. اطلاعاتی که بر روی این صفحه ی نمایش نشان داده می شود شامل:

  • اندازه دما
  • حالت هایی که فعال هستند
  • خطا یا کد ارور
  • کارکرد قطعات
  • اخطار های درب

می باشد. که هر یک اطلاعات خاصی برای نشان دادن بر روی صفحه ی نمایش می فرستند.

روش نشان دادن کد ارور بر روی صفحه ی نمایش یخچال فریزر هیمالیا

کد های ارور با نشانه های اختصاری حروف انگلیسی بر روی صفحه ی نمایش نمایان می شوند. در فهرست پایین علائم اختصاری و عنوان ایراد گفته شده است.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر دوو

لیست کدهای ارور یا خطا یخچال فریزر هیمالیا نوع بتا

کد ارور توضیحات
F1 خراب شدن سنسور اواپراتور یخچال فریزر
F2 خراب شدن سنسور فریزر
F3 ایراد داشتن حسگر یا سنسور اواپراتور
F4 خراب شدن سنسور یخچال
E1 فن فریزر به طور صحیحی کار نمی کند.
E2 فن درون یخچال به طور صحیحی کار نمی کند.
E3 فن کندانسور که در پشت یخچال است ایراد دارد.
E6 انسداد دریچه دمپر هوا
H1 خراب شدن هیتر یا المنت اواپراتور فریزر
H2 خراب شدن قطعات دیفراست فریزر
H3 خراب شدن هیتر یا المنت اواپراتور یخچال
H4 خراب شدن قطعات دیفراست قسمت یخچال
C1 خراب شدن موتور یخچال
C2 ایراد داشتن سنسور تشخیص دهنده ی دمای اطراف دستگاه
L2 سیستم روشنایی یخچال به طور صحیحی کار نمی کند.
توجه کنید! دوستان امکان دارد در برخی موارد سنسور یا قطعه ای که کد ارور دارد در سلامت کامل باشد. در این حالت ایراد از برد الکترونیکی اصلی یخچال است.

تعمیر برد الکترونیکی دستگاه یخچال فریزر هیمالیا

استفاده کردن از برد الکترونیکی در یخچال های جدید هیمالیا یکی از برتری های این یخچال است. برد الکترونیکی سبب میشود یخچال امکانات مخصوص به خود و بسیاری نسبت به وضعیت معمولی خودش که فقط با ترموستات کار می کرد داشته باشد.

برد الکترونیکی در یخچال هیمالیا نوع بتا، همه ی فعالیت ها و کارکردهای یخچال را تحت کنترل خود در می آورد. اطلاعات از سنسورهای مرتبط با برد الکترونیکی انتقال می یابد و بعد از پردازش به عنوان اطلاعاتی مفید بر روی صفحه ی نمایشی که بر روی درب یخچال و فریزر وجود دارد نشان داده می شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر امرسان

در مواردی امکان دارد برد الکترونیکی عیب و ایرادی داشته باشد و سنسورها به طور صحیحی اطلاعات را به برد اصلی بفرستند ولی به دلیل خراب بودن برد اصلی امکان اینکه اطلاعات به طور صحیحی نمایش داده شوند وجود ندارد.

در این حالت بر روی صفحه ی نمایش یخچال کد ارور نمایش داده خواهد شد. بعد از چک کردن ایراد توسط تکنیسین تعمیرات یخچال هیمالیا و مطمئن شدن از سالم بودن قطعه ی مورد نظر حتما باید برد الکترونیکی تعمیر شود.

تعمیرکاران تعمیرات سرویس

تعمیرکاران تعمیرات سرویس به طور کاملا تضمینی برد الکترونیکی یخچال هیمالیا نوع بتا را تعمیر می کنند. لازم است به اطلاعتان برسانیم که تعمیرات برد الکترونیکی یخچال هیمالیا در تمامی مناطق کرج و تهران توسط تعمیرکاران تعمیرات سرویس انجام میشود.

تعمیر کد ارور یا خطاهای دستگاه یخچال فریزر هیمالیا نوع بتا

هر کد ارور مرتبط با خراب شدن یک قسمت یا قطعه ی خاص از یخچال می باشد. برای چک کردن کاملا دقیق نیاز است حتما تعمیرکار یخچال فریزر از نزدیک دستگاه را چک کند و بر اساس کد ارور نمایش داده شده، آن قطعه را عوض کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر هیمالیا ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر هیمالیا ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر هیمالیا ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *