مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر خطاهای یخچال فریزر هیوندای

تعمیر خطاهای یخچال فریزر هیوندای- تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - مارلیک - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای یخچال فریزر هیوندای میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر خطاهای یخچال فریزر هیوندای

هیوندای یک مارک درجه یک در صنعت لوازم خانگی می باشد. ولی اخیراً خریداران آنها با ایرادات گوناگونی مواجه هستند. بر همین اساس، پیش از اینکه این برند را تهیه نمائید، می بایست ایرادات یخچال فریزر هیوندای را بررسی نمائید تا از ایجاد مشکلات پیشگیری نمائید.

فهرست 4 ایراد یخچال فریزر هیوندای

برای آشنا شدن با همه ی ایرادات یخچال فریزرهای هیوندای و روش یافتن ایرادات آن ها به مطالعه ادامه دهید.

1. یخ ساز یخچال فریزر هیوندای از کار افتاده است.

هیوندای اینطور که معلوم است درگیر یک نبرد حقوقی بر سر یخ سازهای بی کیفیت خودش می باشد. بیشتر صاحبان خانه ها با کیفیت یخ سازهای هیوندای در جدال می باشند و در انجمن های مصرف کنندگان و نظرسنجی های رسانه های اجتماعی از این برند شکایت نموده اند.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر کنوود

در اینجا ایرادات یخ ساز هیوندای توسط مالکان گزارش داده شده است.

  • نشت کردن آب از زیر سینی های یخچال فریزر هیوندای
  • کریستال‌های یخ، در اثر چکه کردن قطرات آب در زیر یخساز به وجود می آیند.
  • یخ ها در یخساز گیر کرده اند و با دشواری جدا می‌شوند، احتمال دارد در نتیجه گرفتگی لوله های یخساز که بیشتر از اندازه یخ زده است باشد. این در حالی می باشد که در بعضی موارد به هیچ عنوان یخ نمی زند و صاحبان خانه می بایست خودشان یخ اضافی را در یخچال بگذارند.
  • یخچال فریزر هیوندای به هیچ عنوان یخ زدایی انجام نمی دهد. یخ سازها یخ های منجمد را در قالب های خیلی بزرگ می سازند. بعضی از صاحبان خانه ها بخارشوی یا سشوار را جهت آب نمودن یخ ساز یخچال فریزر هیوندای مورد استفاده قرار می دهند.

2. فاسد شدن مواد غذایی به دلیل عدم یکنواختی دما

در کنار بقیه ایرادات معمول یخچال فریزر هیوندای، می توان از یخچال فریزرهای هیوندای عدم یکنواختی و سردی دما نام برد که سبب بد شدن نام این برند شده اند. ترموستات یخچال فریزر هیوندای که کار کنترل دما را انجام می دهد زود به زود دچار خرابی می شود.

بر همین اساس، متغییر بودن دما در یخچال فریزر هیوندای می تواند باعث خراب شدن غذای شما در داخل دستگاه شود. نگهداری کردن از مواد غذایی در دمای بالاتر از 40 درجه فارنهایت خطر آلوده شدن مواد غذایی را در پی خواهد داشت.

چطور می توانید بررسی نمائید که یخچال فریزر شما دما و خنکی موردنیاز را دارد؟

در صورتی که از خنکی یخچال اطمینان ندارید، می بایست کارهای زیر را انجام داده تا از مواد غذایی خود در مقابل رشد باکتری های خطرناک که توسط چشم غیر مسلح دیده نمی شوند، حفظ نمائید.

  • کنترل دمپر هوا را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که دمپر یخچال شکسته باشد آن را عوض نمائید چون هوای گرم بسیار زیادی به یخچال وارد می شود و سبب به وجود آمدن رطوبت و در انتها یخ زدن بیشتر از اندازه یخچال می شود.
  • ترمیستور را با استفاده کردن از مولتی متر مورد بررسی قرار دهید. مقاومت ترمیستور می بایست همراه با دمای یخچال تغییر یابد. در صورتی که اینطور نبود، ترمیستور را عوض نمائید، چون فن و کمپرسور را فرا گرفته و سبب می‌شود یخچال خیلی سرد بشود تا مواد غذایی درون یخچال فریزر منجمد بشوند.
  • برد کنترل دما را از لحاظ نقطه های لحیم کاری صدمه دیده مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که برد صدمه دیده یا سوخته باشد، می بایست آن را عوض نمائید.
  • ترموستات کنترل دما را از پایین تا بالای تمام نقاط آن را مورد بررسی قرار دهید و منتظر شنیدن صدایی مانند کلیک باشید. در صورتی که صدای کلیک به گوش نمی رسد، یک مولتی متر را جهت تست ثبات ترموستات مورد استفاده قرار دهید. اگر دما ثبات نداشت آن را عوض نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر یخساران

3. یخچال فریزر هیوندای یخ زدایی انجام نمی دهد.

عدم یخ زدایی دستگاه سبب ناراحتی و ایجاد اشکالات بسیاری در میان خریداران یخچال هیوندای شده است. اغلب کاربران ادعا نموده اند که یخچال فریزر آنها اصلا عمل یخ زدایی را انجام نمی دهد.

آنها مجبور هستند گرما را برای ذوب نمودن یخ منجمد ساخته شده روی کویل های اواپراتور مور استفاده قرار دهند، که وظیفه گردش هوای سرد در یخچال فریزر هیوندای را بر عهده دارند.

در صورتی که مجموعه یخ زدایی یخچال فریزر هیوندای به طور صحیح کار نکند، یخ زدگی بیشتر از اندازه روی سیم پیچ های به وجود می آید و جریان هوا را محدود کرده که سبب می شود یخچال فریزر هیوندای خنک نشود.

علت عدم یخ زدایی یخچال فریزر هیوندای چیست؟

هیتر المنت یخچال فریزر را توسط یک مولتی متر چک نمائید تا مشاهده کنید آیا گرما به مقدار کافی به کویل های اواپراتور جهت ذوب شدن یخ جمع شده داده می شود یا نه.

4. یخچال فریزر هیوندای خنک نمی کند.

این یکی دیگر از ایرادات یخچال فریزر هیوندای می باشد. اغلب مصرف کنندگان از خراب شدن فن اواپراتور و خراب شدن کمپرسور شکایت دارند که در انتها به دلیل سرد نکردن یخچال فریزر هیوندای منجر خواهد شد.

علت سرد نشدن یخچال فریزر هیوندای به شرح زیر می باشد:

  • یخ زدگی بر روی سیم پیچ های اواپراتور به وجود می آید.
  • فن اواپراتور یخ زده است.
  • هیتر یخ زدایی از کار افتاده است.
  • حسگر دما یا ترمیستور ایراد دارد.
  •  ترموستات یخ زدایی خراب شده است.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر الکترولوکس

موارد زیر معمول ترین ایرادات یخچال فریزر درب فرانسوی هیوندای می باشند:

  • نشت کردن آب یخچال فریزر
  • خرابی یخ ساز
  • دما نوسان دارد
  • درب ها نامناسب اند
  • یخچال فریزر سروصدای بلندی دارد
  • برای طول عمر طولانی نمی توان به آن اعتماد کرد

نتیجه:

در این مطلب از تعمیرات سرویس، ما معمول ترین ایرادات یخچال فریزر هیوندای را مورد بررسی قرار داده ایم تا به شما در برطرف کردن آن ها یاری رسانیم.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *