مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر خطاهای یخچال فریزر وستل

تعمیر خطاهای یخچال فریزر وستل - تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - مارلیک - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

یخچال فریزر ها جزو وسایل برقی هستند که خراب شدن آن ها خسارات بسیاری را به همراه دارد، کوچکترین ایراد و خرابی در فریزر ها سبب خراب شدن مواد غذایی داخل آن می شود. بر همین اساس بعد از دیدن کوچکترین ایراد و خرابی برای تعمیر یخچال فریزر خود اقدام نمائید. ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای یخچال فریزر وستل میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

خطاها و کدهای ارور رایج یخچال فریزر وستل

در زیر فهرستی از مهم ترین کدهای ارور یا خطاهای یخچال فریزر وستل که گاهی تماس با تعمیرکاران تعمیرات سرویس ضروری می کند بیان شده‌اند:

  • خطای E1: این ارور نشانگر خراب شدن حسگر یا سنسور فریزر است.
  • خطای E2: این کد ارور نشانگر ایراد و خرابی در اواپراتور سنسور است.
  • خطای LF: قسمت فریزر به میزان کافی سرد نمی باشد.
  • خطای LC: قسمت یخچال به میزان کافی سرد نمی باشد.
  • خطای HC: یخچال فریزر ما در محفظه خنک کننده در خطر انجماد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر کنوود

یافتن ایرادات و تعمیر کردن یخچال فریزر وستل در زمان ایجاد سروصدای زیاد دستگاه

به طور معمول یکی از شایع ترین ایراداتی که در فریزر های وستل ایجاد می شود سروصدای زیاد دستگاه در زمان کار است، در صورتی که شما هم دچار چنین ایرادی در دستگاه شده اید موارد زیر را چک نمائید.

  • تراز بودن دستگاه را چک نمائید چون در صورتی که فریزر وستل، روی سطح صاف قرار نگرفته باشد زمان کار صدای بسیاری از خود ایجاد می کند.
  • ظرف های تخلیه فریزر وستل را چک نمائید و اگر ایرادی وجود داشت آن را رفع نمائید.
  • فن کندانسور و فن تبخیر کننده فریزر وستل را مورد بررسی قرار دهید و اگر خراب بودند آن ها را با قطعه جدید عوض نمائید.
  • پایه های کمپرسور فریزر وستل را چک نمائید و در صورت تراز نبودن پایه ها آن ها را تنظیم نمائید.

یافتن ایرادات یخچال فریزر وستل زمان برفک زدن در نوع یخ زدا آن

برفک زدن فریز وستل در نوع یخ زدای آن به طور معمول به علت های زیر ایجاد می شود.

  • خراب شدن درزگیر لاستیک در فریزر وستل
  • سوختگی فن اپراتور فریزر وستل
  • خراب شدن ترموستات فریزر وستل
  • خراب شدن هیتر فریزر وستل
  • ایراد در بخش تایمر یخ زدا

درزگیر لاستیک درب فریزر وستل را به سادگی می توانید عوض نمائید، ولی رفع نمودن بقیه موارد احتیاج به تخصص دارند و در این وضعیت برای تعمیر فریزر وستل می بایست از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بخواهید.

یافتن ایرادات و تعمیر فریزر وستل، در زمان اتومات نکردن

در صورتی که فریزر وستل شما به شکل دائم در حال کار کردن می باشد ولی دستگاه اتومات نمی کند، در این وضعیت ممکن است که دستگاه گاز نداشته باشد، در این مواقع می بایست اطراف کندانسور و اوپراتور را چک نمائید، که در بخش مسیر گردش گاز نشتی ایجاد نشده باشد، ولی در صورتی که فریزر وستل شما نشتی داشته باشد می بایست برای جوش دادن آن از یک تعمیرکار باتجربه و متخصص کمک بخواهید.

گاهی هم ممکن است که موتور الکتریکی فریزر وستل در سلامت کامل باشد ولی کمپرسور دستگاه به ایراد یا اختلال دچار شده باشد، در این حالت کمپرسور را در حالت جدا از دستگاه به برق وصل نمائید و چک کنید که قدرتی برای کمپرس دارد و لوله رفت آن فشار انگشت را دفع می کند و به سادگی دچار انسداد می شود یا خیر، در صورتی که این موارد اتفاق نیفتد، کمپرسور فریزر وستل شما خراب است و می بایست آن را عوض نمائید.

جدید بودن یخچال، دمای بالای اطراف، قرار گرفتن فریزر وستل در معرض نور آفتاب، گذاشتن غذای گرم در فریزر، باز و بسته نمودن بیشتر از حد درب فریزر وستل هم از سایر علت های اتومات نکردن فریزر وستل هستند، که با رعایت چند نکته ساده می توانید از ایجاد این اتفاق پیشگیری نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر یخساران

یافتن ایرادات و تعمیر یخچال فریزر وستل، زمان داغ بودن بیشتر از اندازه بدنه

ممکن است برای شما هم اتفاق افتاده باشد که زمانی که به بدنه فریزر خود دست می زنید خیلی داغ شده باشد، به طور معمول این ایراد در فریزر وستل به سه علت ایجاد می شود که عبارتند از:

  • هیتر: در انواع قدیمی تر فریزر های وستل، به طور معمول هیتر در نزدیکی بدنه و دستگیره ها قرار می گرفت و زمان کار سبب گرم شدن بیشتر از اندازه بدنه می شد.
  • کثیف شدن، سیم پیچ کندانسور: کثیف بودن کویل و سیم پیچ کندانسور در فریزر وستل سبب گرم شدن بدنه دستگاه خواهد شد.
  • کثیف شدن لوله های کندانسور: در انواع جدید یخچال های وستل، به جای هیتر کندانسور مورد استفاده قرار می گیرد، کندانسور کار حفظ رطوبت را انجام می دهد. در صورتی که لوله های کندانسور فریزر وستل آلوده شده باشند، درجه حرارت کندانسور افزایش یافته و به همین علت بدنه دستگاه خیلی گرم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر الکترولوکس

سرویس یخچال فریزر وستل در زمانی که درب سخت باز می شود

سخت باز شدن درب فریزر وستل به طور معمول به چند علت اتفاق می افتد و آنگاه احتیاج به تعمیر یخچال فریزر وستل خواهید داشت. این تعمیرات عبارتند از:

  • اول لولای درب فریزر وستل را بررسی نمائید، خراب شدن لولا از مهم ترین اشکالاتی است که سبب می شود درب فریزر وستل از مسیر خود خارج شده و به سختی باز شود.
  • در آمدن لاستیک اطراف درب یخچال فریزر از جای خود از سایر مواردی است که سبب می شود درب یخچال فریزر وستل به سختی باز شود.
  • تجمع هوا درون فریزر هم سبب می شود که درب آن به سختی باز شود، به طور معمول در صورتی که چندین بار درب فریزر را باز و بسته نمائید این ایراد برطرف می شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *