مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر خطاهای یخچال فریزر وست پوینت

تعمیر یخچال فریزر وست پوینت - نمایندگی تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - مارلیک - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای یخچال فریزر وست پوینت میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر خطاهای یخچال فریزر وست پوینت

در حال حاضر در هر آشپزخانه‌ای از یخچال فریزر استفاده می گردد. یکی از یخچال‌ فریزرهایی که خیلی از آن استفاده میشود، یخچال فریزر وست پوینت است. این یخچال فریزر امکان دارد در طول استفاده مثل سایر لوازم برقی با اشکالات و ایراداتی رو به رو شود، که هر یک از این خرابی ها و ایرادات علت های گوناگونی می‌تواند داشته باشد. تشخیص علت اصلی مشکلاتی که ایجاد شده است را افراد متخصص می بایست انجام بدهند. در ادامه ایرادات معمول و رایج یخچال فریزر وست پوینت را بررسی خواهیم کرد.

یخچال فریزر وست پوینت از کار افتاده است.

هنگامی که یخچال فریزر وست پوینت از کار می افتد علت های زیر را چک کنید:

  • ممکن است که یخچال فریزر وست پوینت در حال انجام دیفراست باشد.
  • ممکن است که برق دستگاه شما دچار اشکال شده باشد.
  • پریزی که یخچال فریزر وست پوینت را به آن متصل کرده اید، ایراد دارد.
  • ترموستات یخچال فریزر وست پوینت دچار مشکل شده است.
  • رله استارت یخچال فریزر وست پوینت دچار اشکال می باشد.
  • موتور یخچال فریزر وست پوینت یا نیم سوز شده است و یا سوخته است.

همان گونه که اشاره کردیم، علت های بسیاری برای عدم کارکرد یخچال فریزر وجود دارد، که در مرحله ابتدایی باید مطمئن شوید، که دستگاه شما در حال انجام عمل دیفراست نباشد. همینطور می بایست از پریز برق و داشتن جریان برق یخچال مطمئن شوید و بعد از اینکه این موارد را چک کردید و اشکالی وجود نداشت، بهتر می باشد که با متخصصان تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر کنوود

موتور یخچال فریزر وست پوینت در حال کار کردن است ولی چراغ آن روشن نمی شود.

در موقعیت هایی که موتور یخچال شما در حال کار کردن است، اما چراغ یخچال فریزر وست پوینت روشن نمی شود، می توانید اطمینان داشته باشید که موتور دستگاه شما ایرادی نداشته و سالم می باشد، ولی علت هایی که باعث می شود لامپ داخل یخچال شما روشن نشود، این موارد است:

  • ممکن است که لامپ یخچال فریزر وست پوینت سوخته باشد.
  • ممکن است که اشکالی در سیم کشی روشنایی یخچال فریزر وست پوینت ایجاد شده باشد.
  • امکان دارد که ایرادی در کنتاکت های سرپیچ لامپ به وجود آمده باشد.

عدم اتومات یخچال فریزر وست پوینت

اگر یخچال فریزر وست پوینت ایرادی نداشته باشد، می بایست اتومات کند و به شکل مداوم کار نکند. یخچال فریزرهای سالم بعد از مدت زمانی کار کردن خاموش می‌شوند و مجددا روشن می شوند، اما اگر یخچال فریزر وست پوینت شما اتومات نمیکند، ممکن است که در آن ایرادات زیر ایجاد شده باشد:

  • ترموستات یخچال فریزر وست پوینت به درستی تنظیم نشده است و یا اشکالی در آن ایجاد شده است.
  • امکان دارد که گاز یخچال فریزر وست پوینت به مقدار کافی نبوده و به شارژ احتیاج داشته باشد.
  • احتمال اینکه برفک زیاد در اواپراتور یخچال فریزر هم وجود داشته باشد هست.
  •  از دیگر موارد بسیار اثرگذار در اتومات کردن یخچال فریزر و سالم بودن لاستیک اطراف درب آن است. اگر این لاستیک ایرادی داشته و صدمه دیده باشد، یخچال فریزر اتومات نکرده و یکسره کار می کند.

سرمای بیشتر از حد یخچال فریزر وست پوینت

یکی دیگر از ایرادات معمول در یخچال فریزرهای وست وینت این می باشد که در بعضی موقعیت ها ممکن است، که سرمای داخل محفظه یخچال فریزر بیش از حد زیاد باشد و در نتیجه مواد غذایی که داخل یخچال گذاشته شده است، یخ بزنند. در این حالت امکان دارد، که یکی از علت های زیر باعث سرمای بیش از حد یخچال فریزر وست پوینت شده باشند:

  • امکان دارد که ترموستات دستگاه به شکل درستی تنظیم نشده و یا ترموستات با اشکال و خرابی رو به رو شده باشد.
  • امکان دارد که سیم های ترموستات به شکل غلطی به یکدیگر متصل شده باشند.
  • این نیز ممکن است که لوله ای که به اواپراتور متصل می باشد، از جای خودش خارج شده باشد.
  • امکان دارد که دمای یخچال فریزر در دماهای خیلی پایین قرار داده شده باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر یخساران

برق داشتن بدنه یخچال فریزر وست پوینت

یکی از ایراداتی که خیلی خطرناک است این می باشد، که بدنه یخچال در بعضی مواقع ممکن است که برق داشته باشد. در این شرایط ممکن است که سیم های رابط دچار اشکال شده باشند.

امکان دارد که سرپیچ لامپ یخچال دچار اتصالی شده باشد. در این حالت باید سرپیچ لامپ یخچال فریزر را تعویض نمائید. دقت کنید که یافتن ایرادات و برطرف کردن این اشکال به علت وجود خطر برق گرفتگی خیلی خطرناک است و حتماً اشخاصی که در زمینه تعمیرات یخچال فریزر تجربه دارند، باید آن را انجام دهند.

برفک داشتن اواپراتور یخچال فریزر وست پوینت

در موقعیت هایی که بخشی از لوله اواپراتور یا همه جای آن به شکل کامل برفک زده باشد، می بایست این موارد را بررسی کنید:

  • مکان قرار گرفتن یخچال فریزر باید مناسب باشد. اگر یخچال فریزر در کنار لوازم گرمازا مثل اجاق گاز قرار گرفته باشد، با این ایراد رو به رو خواهد شد.
  • توجه کنید که درب یخچال خود را نباید خیلی باز و بسته کنید، زیرا باعث یخ زدن و به وجود آمدن برفک در اوپراتور یخچال فریزر وست پوینت می شود.
  • اگر گاز یخچال کاهش یافته باشد این اشکال ایجاد می شود.
  • اگر برفک در اواپراتور زود به زود ایجاد می شود و میزان برفک ایجاد شده زیاد است، حتماً اشکال باید به شکل دقیق بررسی شده و رفع گردد.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر الکترولوکس

سخن تکمیلی

در این مقاله اشکالات و ایرادات معمول و رایج یخچال فریزر وست پوینت را به شکل کامل بررسی کردیم و روش رفع نمودن هر یک از این خرابی ها را ارائه دادیم. در خاطر داشته باشید که استفاده درست و اصولی تا اندازه زیادی در پیشگیری از به وجود آمدن اشکالات تاثیر خواهد داشت و شما در این صورت کمتر احتیاج به عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر وست پوینت پیدا خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *