مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر خطاهای یخچال فریزر ویرپول

تعمیر یخچال فریزر ویرپول - نمایندگی تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - مارلیک - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای یخچال فریزر ویرپول میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

کد ارورهای یخچال فریزر ویرپول و راه حل های برطرف کردن آن

خطای یخچال فریزر ویرپول، به عنوان یک راهنما برای آگاهی از وجود نقص و ایراد قطعات دستگاه به کار می رود. بر همین اساس شناخت و چک کردن این کد ارورهای یخچال ویرپول می‌تواند تا اندازه بسیار زیادی در برطرف کردن اشکال و صدمه وارد شده به دستگاه به شما کمک کند تا بتوانید با تعمیر کردن قطعه دچار مشکل شده، خیلی زودتر به رفع ایرادات آن بپردازید و یخچال فریزرتان مثل روز اول سالم شود.

در حقیقت چنانچه برای هر کدام از قطعات یخچال فریزر ویرپول اشکال و ایرادی ایجاد شود، برد الکترونیکی دستگاه که کار کنترل عملکرد همه ی قطعات را انجام می دهد، ایراد موجود را به شکل یک کد ارور مشخص بر روی صفحه نمایش یخچال فریزر نشان خواهد داد تا تعمیرکاران با دیدن این خطای یخچال فریزر ویرپول، خیلی سریع تعمیر یخچال فریزر و برطرف کردن ایرادات آن را انجام دهند.

در این مقاله تصمیم داریم همه ی خطاهای یخچال فریزر ویرپول را مورد بررسی قرار دهیم و در انتها روش برطرف کردن هر کدام از کد ارورها را بیان کنیم.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر کنوود

انواع کد ارورهای یخچال فریزر ویرپول

کد ارور 01 یخچال فریزر ویرپول

این خطای یخچال فریزر ویرپول نشانگر وجود مشکل و ایراد در مخزن آب و یا برد کنترل اصلی دستگاه است. بهتر می باشد که اول اتصالات مخزن آب را بررسی کنید تا اگر ایرادی وجود داشت آن را تعمیر کنید. در صورتی که ایراد در این قطعه وجود نداشت، می بایست برد الکترونیکی دستگاه به وسیله تعمیرکار مورد بررسی قرار گیرد.

کد ارور 02 یخچال فریزر ویرپول

کد ارور 02 یخچال فریزر ویرپول، نشانگر خرابی و عدم کارکرد عایق هوا دستگاه است. در بعضی از موقعیت ها گرفتگی مسیر جریان هوا یخچال فریزر سبب نشان دادن این خطا خواهد شد. از همین رو می بایست اتصالات قسمت عایق هوا را مورد بررسی قرار دهید تا اگر مشکلی وجود داشت آن را برطرف نمائید.

کد ارورهای 03 و 04 یخچال فریزر ویرپول

دلیل نشان دادن این کد ارورهای یخچال فریزر ویرپول، خراب بودن فن کندانسور است. به طور معمول این مشکل و ایراد در یخچال فریزر به دلیل گذشت طول عمر دستگاه و استفاده بالا اتفاق می افتد. بر همین اساس می بایست فن کندانسور یخچال مورد بررسی قرار گرفته و اگر لازم بود عوض شود تا ایرادات یخچال فریزر ویرپول برطرف شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر یخساران

کد ارورهای 05 و 06 یخچال فریزر ویرپول

این کد ارورهای یخچال فریزر ویرپول، نشانگر خراب شدن حسگر دمایی دستگاه است. از همین رو می بایست این قطعه مورد بررسی قرار گیرد و اگر نیاز بود عوض شود.

کد ارور 07 یخچال فریزر ویرپول

این خطای یخچال فریزر ویرپول به معنی وجود اشکال و ایراد در قطعه هیتر سیستم یخ‌زدایی یخچال فریزر و همینطور برد اصلی است. از همین رو میبایست همه ی قسمت های قطعه هیتر و اتصالات آن را بررسی نموده تا اگر در هر قسمتی ایرادی وجود داشت به تعمیر یا عوض کردن آن اقدام نموده و آن را برطرف کنید. اگر این قطعه سالم بود، برد اصلی دستگاه می بایست مورد بررسی قرار گیرد و در صورت لزوم عوض شود، این کار را باید تعمیرکار انجام دهد.

کد ارور 08 یخچال فریزر ویرپول

خطرناک‌ترین و مهمترین خطای یخچال فریزر ویرپول، کد ارور 08 است. این کد ارور به معنی وجود اشکال و ایراد در برد کنترل اصلی یخچال است. اگر این کد خطا را مشاهده نمودید فورا دستگاه را خاموش نموده و با تعمیرکاران تعمیرات سرویس برای تعمیر این قطعه اصلی و برطرف کردن ایراد تماس حاصل نمائید.

کد ارور E0 یخچال فریزر ویرپول

کد ارور E0 یخچال فریزر ویرپول، نشانگر وجود ایراد یا خرابی یخساز دستگاه است. از همین رو می بایست قطعات داخلی یخساز یخچال فریزر را مورد بررسی قرار دهید و اگر هر کدام از آن ها معیوب بودند، آن را تعمیر کرده و یا تعویض نمائید.

کد ارور E1 یخچال فریزر ویرپول

این خطای یخچال فریزر ویرپول نشانگر وجود اشکال و خرابی حسگر دستگاه است. برای رفع نمودن این کد ارور می بایست سیم‌کشی‌ها را بررسی نمائید و اگر ایراد وجود داشت حسگر را تعویض نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر الکترولوکس

کد ارورهای E3, E4 و E5 یخچال فریزر ویرپول

این کد ارورهای یخچال فریزر ویرپول به معنی خراب شدن و ایراد داشتن سیستم دیفراست دستگاه می باشد که سبب عدم خنکی یخچال فریزر خواهد شد. برای برطرف کردن این ایرادات یخچال فریزر ویرپول می بایست قطعات دچار ایراد این بخش را مانند سنسور دیفراست، المنت، ترموفیوز و برد را مورد بررسی قرار داده و اگر ایراد یا خرابی در هر کدام از آن ها وجود داشت، به تعمیر یا عوض کردن آن ها اقدام نمائید.

کد ارور E6 یخچال فریزر ویرپول

کد ارور E6 یخچال فریزر ویرپول نشانگر وجود اشکال و ایراد در برد الکترونیکی دستگاه است. به علت حساسیت این قطعه و احتیاج به دانش و تجربه فنی برای انجام این کار، پیشنهاد می‌کنیم که یک تعمیرکار دستگاه را بررسی کند تا ایرادات یخچال فریزر ویرپول را هرچه سریعتر برطرف کند.

کد ارورهای E7 و E8 یخچال فریزر ویرپول

این کد ارورها به معنی وجود اشکال در حسگر محیطی دستگاه و یا برد الکترونیکی است. برای برطرف کردن این ایرادات یخچال فریزر ویرپول، میبایست قطعات حسگر محیطی، ترمودیسک، ترموفیوز و برد الکترونیکی را مورد بررسی قرار دهید تا اگر ایرادی وجود داشت به تعمیر و یا تعویض هر کدام از آن ها اقدام نمائید.

کد ارور 7 یخچال فریزر ویرپول

این خطای یخچال فریزر ویرپول، نشانگر وجود ایراد در ولتاژ برق ورودی دستگاه است. پیشنهاد می‌کنیم که حتما محافظ برق را برای دستگاه خود مورد استفاده قرار دهید تا از وارد شدن صدمه به یخچال پیشگیری نماید. برای برطرف کردن این کد ارور دستگاه هم تنها نیاز می باشد که کلید آلارم یخچال فریزر را برای مدت ۴ تا ۵ ثانیه بفشارید تا دستگاه ریست شود و خطا پاک شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *