مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر خطاهای یخچال فریزر کلور

تعمیر خطاهای یخچال فریزر کلور - نمایندگی تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای یخچال فریزر کلور میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر خطاهای یخچال فریزر کلور

در بین برندهای ایرانی، ویژگی ها و کیفیت یخچال فریزر کلور قابل قبول می باشد و از امکانات با اهمیت این مارک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. یخچال فریزر کلور صفحه ال ای دی دارد، که می توانید از آن استفاده کرده و اندازه دمای یخچال را تنظیم کنید.
  2. یخچال کلور ویژگی انجماد فوری را دارد.
  3. این یخچال ویژگی سرد کن سریع را دارد.
  4. به منظور اینکه از روشن و خاموش شدن ناگهانی یخچال پیشگیری شود کمپرسور هوشمند مورد استفاده قرار گرفته است.
  5. در بعضی از مدل های یخچال کلور آبسردکن و یخساز موجود است.
  6. یخچال های مارک کلور موتور اینورتر دارند، که باعث می شود، صدا و مصرف یخچال کم باشد و دما در این دستگاه پایدار می ماند.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر الکترولوکس

با توجه به اینکه مصرف کنندگان سلیقه های مختلفی دارند، مارک کلور تلاش کرده است، که یخچال فریزر های گوناگونی را با انواع مدل و سایزهای مختلف تولید کرده و با تنوع در رنگ بندی روانه بازار مصرف کند:

  1. یخچال فریزر دوقلوی کلور
  2.  یخچال فریزر ساید کلور
  3. یخچال فریزر پایین و بالا یخچال
  4.  یخچال بالا یخچال و پایین فریزر

اشکالات یخچال فریزر کلور که باعث خطا می شوند:

یخچال به میزان کافی سرد نمی باشد:

در این صورت احتمالا آب زیر طبقات جا میوه ای دچار یخ زدگی شده و یا زیر کشو های فریزر یخ بسته.

یخچال فریزر به سرعت خاموش و روشن می شود:

تا زمانی که یخچال به دمای تنظیم شده خود برسد، کمپرسور دستگاه فعال می باشد و یخچال را خنک می سازد و زمانی که دمای دستگاه به دمای تنظیم شده اش برسد، موتور از کار افتاده. ولی در صورتی که این اتفاق به صورت مداوم و فوری انجام شود بیانگر ایجاد اختلال می باشد.

نوسان برق رسانی:

قطعا باید از محافظ برای یخچالتان استفاده نمائید و سلامت پریز و بقیه اتصالات را بررسی نمائید.

اشکالات کمپرسور:

اگر اشکال از کمپرسور باشد، تعمیر کردنی نیست. تنها باید آن را با یک کمپرسور نو عوض نمائید.

اختلال در کارکرد ترموستات:

اگر ترموستات دچار اشکال شده باشد، پیام ها به سادگی مخابره نشده و در نتیجه امکان دارد دمای یخچال به طور صحیحی تنظیم نشود و یا سرعت خاموش و روشن شدن یخچالتان بالاتر برود. در این صورت به تعمیرکار احتیاج دارید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر کنوود

اشکال در برد یخچال:

اگر برای برد یخچالتان مشکلی پیش بیاید، ایرادات کلی و اساسی در یخچالتان ایجاد می شود و از آنجایی که این قطعه مهمترین نقش را بر عهده دارد، فرمان روشن و یا خاموش شدن به طور صحیح داده نمی شود. در این هنگام به یک تعمیرکار حرفه ای احتیاج است تا برد را عوض کند.

عدم عملکرد فریزر و ذوب شدن مواد غذایی:

اگر با این مشکل روبرو شدید در ابتدا اتصال دستگاه به برق را بررسی نمائید. چنانچه برق به فریزرتان رسید، باید موقع باز شدن در چراغ آن روشن بشود. در صورتی که روشن نشد، باید یک تعمیرکار برق کشی آن را بررسی نماید. موارد زیر امکان دارد از سایر دلایل عدم عملکرد فریزر شما باشند:

  • چیدن مواد غذایی در یخچالتان نباید به شکلی باشد که از رسیدن هوای سرد به درون دستگاه جلوگیری کنند.
  • دمای اطراف باید به صورت استاندارد تامین شده باشد( ۱۳ تا ۴۳ درجه سانتی گراد )
  • امکان دارد فن اوپراتور دچار مشکلی شده باشد و مانع جریان هوای سرد شود.
  • خراب شدن کمپرسور می تواند از دلایل احتمالی باشد.
  • چنانچه درب یخچال به اندازه طولانی باز مانده باشد و یا به علت خراب شدن لاستیک ها هوای گرم درون خانه وارد فریزر شده باشد، این مشکل پیش می آید.
  • امکان دارد اشکال از برد دستگاه باشد.

داغ کردن موتور یخچال فریزر:

طبیعتا موتور یخچال در زمان فعالیت داغ می شود ولی گاهی موتور به صورت شدیدی داغ می شود به صورتی که اگر دستتان را روی بدنه یخچال قرار دهید، به سادگی داغی آن را حس می کنید. اگر این مورد را مشاهده می کنید، لازم است که دلیل آن را پیدا کنید و ایراد را فورا برطرف کنید.

بعضی از دلایل معمول داغ شدن موتور را با یکدیگر چک می کنیم:

  • عدم تنظیم درست ترموستات.
  • برای کندانسور اشکالی پیش آمده است.
  • فشار وارد بر کمپرسور افزایش یافته و مختل شده است.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر یخساران

چراغ های درون یخچال فریزر روشن نمی شوند:

در صورتی که چراغ های درون یخچال شما روشن نمی شوند، احتمالا دلیل این اشکال یکی از موارد زیر می باشد:

  • امکان دارد عمر لامپ ها به اتمام رسیده باشد و سوخته باشند، در این صورت نیاز است لامپ ها را عوض نمائید که تفاوتی با تعویض کردن لامپ های عادی ندارد و خودتان از پس انجام دادن آن بر می آیید.
  • در صورتی که ایراد از لامپ ها نبود، احتمال دارد خازن روی برد الکترونیکی سوخته باشد و یا برق رسانی به مدار انجام نشده باشد که این اشکال تخصصی می باشد و احتیاج است به وسیله تکنسین چک شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال دوقلو هیمالیا

یخ زدن لوله هایی که در پشت یخچال فریزر قرار دارند:

لوله های یخچال از اصلی ترین مهره های مخصوص خنک کردن یخچال می باشند. در صورتی که ایرادی برای این لوله ها به وجود بیاید خنک کنندگی یخچال با اشکال مواجه میشود. اگر لوله ها به یخ زدگی دچار شوند، ترموستات، تایمر دیفراست و هیتر ترموستات بررسی می شوند.

در این مقاله، اشکالات معمول یخچال، تعمیر یخچال و روش تعمیر یخچال فریزر کلور را بیان کردیم. اگر شما نیز برای تعمیرات یخچال فریزر کلور خودتان احتیاج به مشاوره و یا تعمیرکار حرفه ای دارید، با تعمیرکاران مجرب و متخصص تعمیرات سرویس تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *