مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر خطاهای یخچال فریزر کنوود

تعمیر خطاهای یخچال فریزر کنوود - نمایندگی تعمیر یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای یخچال فریزر کنوود میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر خطاهای یخچال فریزر کنوود

ارور یخچال فریزر کنوود در کل دارای شش کد خطا است که هر کدام نمایش دهنده وجود عیب و ایرادی در قسمتی از این دستگاه می باشند. شناختن کدهای ارور یخچال فریزر کنوود می تواند یاری و راهنمای خوبی برای شناختن ایرادهای موجود در دستگاه و مقدار اهمیت آنها باشد. تعمیرات سرویس در ادامه نگاه کاملی به همه ی کدهای ارور و خطای یخچال فریزر کنوود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: تعمیر خطاهای یخچال فریزر هیمالیا مدل بتا

مهم ترین موارد در شناختن کدهای ارور و خطای یخچال فریزر کنوود

از بزرگترین اشتباهاتی که اکثر آدم ها پس از مطالعه و شناختن خطاهای یخچال فریزر کنوود و بقیه ی مارک ها انجام می دهند، تعمیر یخچال فریزر بدون دارا بودن مهارت مورد نیاز می باشد. سیستم یخچال فریزرها بر اساس مارک ها تفاوت ها و پیچیدگی های زیادی دارند و نمی توان بدون داشتن مهارت و شناختن  سیستم و ساختار قطعات آن را تعمیر یا تعویض کرد.

به علاوه، تعمیر یخچال فریزر فقط به دلیل شناختن کدهای یخچال فریزر کنوود در انتها امکان دارد سبب خرابی زیادتر دستگاه بشود. همان طور که در جریانید یخچال فریزر از گران ترین لوازم مخصوص آشپزخانه میباشد و با کمترین خرابی هزینه خیلی زیادی را پرداخت خواهید کرد.

پس بهتر است کدهای ارور را بشناسید و بعضی از خرابی های کوچک را رفع و برای ارورهای مهم تر با تعمیرکاران متخصص در این زمینه تماس حاصل فرمایید.

مهم ترین کدهای ارور و خطای یخچال فریزر کنوود

معنی کد ارور E0

  • با خراب شدن سنسور فریزر کد ارور E0 نشان داده می شود

راهکار کد ارور E0

  • در مرحله ابتدایی باید به صورت کامل سنسور و اتصالات را چک کنید و اگر نیاز بود تعمیر کنید و یا با قطعه جدید تعویض کنید. البته هر از گاهی مشکل در مدار برد اصلی دستگاه می تواند این دسته از ارورهای یخچال فریزر کنوود را ایجاد کند که تعمیر آن به تخصص و مهارت نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیر خطاهای یخچال فریزر دوو مدل FR – 660P

کدهای ارور و خطای E1 خچال فریزر کنوود

معنی کد ارور E1

  • در صورت خرابی و به وجود آمدن عیب و ایراد در سنسور دیفراست این کد ارور نشان داده می شود. علاوه بر نشان دادن کد ارور E1 روی صفحه نمایشگر، همچنین می توانید برفک و یخ را در یخچال ببینید که همه ی آنها نشانگر خرابی و ایراد سنسور دیفراست می باشد.

راهکار کد ارور E1

  • برای رفع شدن این گروه از کدهای ارور و خطای یخچال فریزر کنوود نیاز داریم سنسور دیفراست را کاملا چک کنیم و اگر لازم بود تعمیر یا عوض کنیم.

کد ارور E3 یخچال فریزر کنوود

معنی کد ارور E3

  • از دیگر کدهای یخچال فریزر کنوود که با گذشت زمان امکان دارد با آن روبرو شوید، کد ارور E3 است. این کد ارور به معنی خرابی سنسور میان یخچال و فریزرمی باشد. میان یخچال و فریزر نوع سنسور وجود دارد که در حقیقت کانال ارتباطی این دو قسمت می باشد.

راهکار کد ارور E3

  • چک کردن سالم بودن و یا عیب و ایراد داشتن این سنسور خیلی تخصصی است و بهتر است از تعمیرکاران متخصص در تعمیرات یخچال فریزر کنوود کمک و راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیر خطاهای یخچال فریزر اسنوا

کد ارور E4 یخچال فریزر کنوود

معنی کد ارور E4

  • با سوختگی هیتر المنت در سیستم دیفراست این کد ارور نشان داده می شود.

راهکار کد ارور E4

  • هیتر المنت خراب را باید با قطعه ی نو تعویض کنید.

کد ارور E8 یخچال فریزر کنوود

معنی کد ارور E8

  • با خراب شدن سنسور یخساز یخچال فریزر کنوود کد ارور E8 نشان داده می شود.

راهکار کد ارور E8

  • در اکثر موقعیت ها به دلیل بروز مشکل در مدار سنسور این کد خطا نشان داده می شود. مدار سنسور یخساز باید کاملا چک و بررسی شود و ایراداتی که در آن وجود دارد بر طرف شود. البته رفع شدن این کدهای ارور یخچال فریزر کنوود احتیاج به داشتن تجربه و مهارت دارد. زیرا در بعضی از موقعیت ها حتی امکان دارد احتیاج به عوض کردن سیستم یخساز باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر خطاهای یخچال فریزر سامسونگ

کد ارور E9 یخچال فریزر کنوود

معنی کد ارور E9

  • در بعضی از موقعیت ها امکان دارد یخی که در یخساز وجود دارد کاملا تخلیه نشود. در این وضعیت خطای E9 بر روی صفحه نمایشگر یخچال فریزر نشان داده می شود.

راهکار کد ارور E9

  • سیستم یخساز را کاملا چک کنید و مدار و اتصالاتی که در آن وجود دارد را نیز بررسی کنید. اگر مشکلی وجود داشت سیستم را تعمیر و قطعاتی که ایراد دارند را با قطعات سالم تعویض کنید. برای تعمیر کردن این سیستم بهتر است به تعمیرکاران مجرب تعمیرات سرویس در زمینه یخچال فریزر های کنوود مراجعه کنید.

کدهای ارور و خطای یخچال فریزر کنوود نسبت به بقیه ی مارک ها کمتر است و اکثرا نشانگر خرابی در سنسورهای سیستم می باشد.به دلیل اینکه تعمیر سنسور اهمیت خیلی زیادی دارند، در نتیجه بهتر است از تعمیرکاران حرفه ای در زمینه ی تعمیرات یخچال فریزر راهنمایی بخواهید.

خطاهای دستگاه یخچال فریزر کنوود

کد ارور شرح ارور
E1 سنسور دیفراست – این ارور در مواقعی نشان داده می شود که درون یخچال فریزردچار یخ زدگی شده باشد.
E0 سنسور فریزر – اتصالی کردن مدار ها یا خراب شدن سنسور
E4 هیتر المنت دچار سوختگی شده است – موقعی این ارور نمایش داده می شود که زمان دیفراست بالا رفته باشد و چندین مرتبه عمل دیفراست انجام شده باشد.
E8 سنسور یخساز – اتصالی کردن مدار ها یا خراب شدن سنسور
E3 ارور سنسور کانال میان یخچال و فریزر
E9 یخساز یخچال – موتور دستگاه یخساز نمی تواند کاملا کار تخلیه یخ را به درستی انجام دهد – موقعی این ارور نشان داده می شود که کار تخلیه چندین مرتبه به صورت مداوم و پشت سر هم انجام شده باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر هیمالیا ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر هیمالیا ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر هیمالیا ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *