مقالات, تعمیرات یخچال

تعمیر خطاهای یخچال فریزر یوتکس

تعمیر خطاهای یخچال فریزر یوتکس -نمایندگی یخچال فریزر در اندیشه - کرج - ملارد - مارلیک - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر خطاهای یخچال فریزر یوتکس میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر یوتکس در زمان عدم کارکرد و خاموشی چراغ دستگاه

زمانی که فریزر یوتکس شما از کار افتاده است و چراغ آن هم روشن نمی شود می بایست موارد زیر را چک نمائید و در صورت لزوم برای تعمیر یخچال فریزر یوتکس خود اقدام نمائید.

  • متصل بودن دوشاخه فریزر یوتکس به پریز را چک نمائید زیرا امکان دارد که شل شده و یا جدا شده باشد.
  • فیوز و مدارشکن را چک نمائید که مختل نباشند.
  • ولتاژ خروجی برق فریزر یوتکس را مورد بررسی قرار دهید.
  • سیم های برق فریزر یوتکس را مورد بررسی قرار دهید و از سلامت آن ها مطمئن شوید.
  • در صورتی که سیم سیار و محافظ را مورد استفاده قرار می دهید، آن را جدا نمائید چون امکان دارد که ایراد آن سبب روشن نشدن فریزر یوتکس شود.
  • در صورتی که برق به خروجی برق می رسد سیم کشی فریزر یوتکس را چک نمائید.
  • ایراد در برد الکتریکی، موتور، فلوسوئیچ و سایر قطعات فریزر یوتکس از علت های روشن نشدن آن هستند و اگر این قطعات خراب شوند برای تعمیر یخچال فریزر یوتکس می بایست از یک تعمیرکار متخصص کمک بخواهید.

یافتن ایرادات و تعمیر یخچال فریزر یوتکس زمان ایجاد سروصدای بسیار زیاد

به طور معمول یکی از شایع ترین ایراداتی که در فریزر های یوتکس ایجاد می شود سروصدای بسیار زیاد دستگاه زمان کار است، در صورتی که شما هم دچار چنین ایرادی در دستگاه شدید موارد زیر را چک نمائید.

  • تراز بودن دستگاه را چک نمائید چون در صورتی که فریزر یوتکس، روی سطح صاف قرار نگرفته باشد زمان کار صدای بسیاری از خود ایجاد مینماید.
  • ظرف های تخلیه فریزر یوتکس را چک نمائید و اگر مشکلی وجود داشت آن را رفع نمائید.
  • فن کندانسور و فن تبخیر کننده فریزر یوتکس را مورد بررسی قرار دهید و اگر خراب بودند آن ها را با قطعه جدید عوض نمائید.
  • پایه های کمپرسور فریزر یوتکس را مورد بررسی قرار دهید و در صورتی که پایه ها تراز نبودند آن ها را تعمیر نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر کنوود

یافتن ایرادات یخچال فریزر یوتکس زمان برفک زدن در نوع یخ زدا آن

برفک زدن فریز یوتکس در نوع یخ زدای آن به طور معمول به علت های زیر ایجاد می شود:

  • خراب شدن درزگیر لاستیک در فریزر یوتکس
  • سوختگی فن اوپراتور فریزر یوتکس
  • خراب شدن ترموستات فریزر یوتکس
  • خراب شدن هیتر فریزر یوتکس
  • ایراد در بخش تایمر یخ زدا

درزگیر لاستیک درب فریزر یوتکس را به سادگی می توانید عوض نمائید، ولی رفع نمودن بقیه موارد احتیاج به تخصص دارند و در این وضعیت برای تعمیر فریزر یوتکس می بایست از یک تعمیرکار متخصص کمک بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر یخساران

یافتن ایرادات و تعمیر فریزر یوتکس، در زمان اتومات نکردن

در صورتی که فریزر یوتکس شما به طور مداوم در حال کار کردن می باشد ولی دستگاه اتومات نمی کند، در این وضعیت ممکن است که دستگاه با عدم وجود گاز مواجه شده باشد، در این مواقع می بایست اطراف کندانسور و اوپراتور را چک نمائید، که در بخش مسیر گردش گاز نشتی ایجاد نشده باشد، ولی در صورتی که فریزر یوتکس شما دچار نشتی شده باشد می بایست برای جوش دادن آن از یک تعمیرکار باتجربه و متخصص کمک بخواهید.

گاهی هم ممکن است که موتور الکتریکی فریزر یوتکس در سلامت کامل باشد ولی کمپرسور دستگاه ایراد و اختلال داشته باشد، در این حالت کمپرسور را در حالت جدا از دستگاه به برق وصل نمائید و چک نمائید که قدرتی برای کمپرس دارد و لوله رفت آن فشار انگشت را دفع می کند و به سادگی دچار انسداد نمی شود یا خیر، در صورتی که این موارد اتفاق نیفتد، کمپرسور فریزر یوتکس شما، خراب می باشد و می بایست آن را عوض نمائید.

تازه بودن یخچال، دمای بالای محیط اطراف، قرار گرفتن فریزر یوتکس در معرض آفتاب، گذاشتن غذای گرم در فریزر، باز و بسته نمودن بیشتر از حد درب فریزر یوتکس هم از علت های دیگر اتومات نکردن فریزر یوتکس هستند، که با رعایت چند نکته راحت می توانید از این اتفاق پیشگیری نمائید.

یافتن ایرادات و تعمیر فریزر یوتکس، در زمان داغ بودن بیشتر از اندازه بدنه

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که زمانی که به بدنه فریزر خود دست می زنید خیلی داغ باشد، به طور معمول  این ایراد در فریزر یوتکس به سه علت ایجاد می شود که عبارتند از:

  • هیتر: در انواع قدیمی تر فریزر های یوتکس، به طور معمول هیتر در نزدیکی بدنه و دستگیره ها قرار داده می شد و زمان کار سبب گرم شدن بیشتر از اندازه بدنه می شود.
  • کثیف شدن سیم پیچ کندانسور: کثیف بودن کویل و سیم پیچ کندانسور در فریزر یوتکس سبب  گرمای بدنه دستگاه خواهد شد.
  • کثیف شدن لوله های کندانسور: در انواع جدید یخچال های یوتکس، به جای هیتر، کندانسور مورد استفاده قرار می گیرد، کندانسور کار حفظ رطوبت را انجام می دهد. در صورتی که لوله های کندانسور فریزر یوتکس آلوده شوند، درجه حرارت کندانسور بالا رفته و به همین علت بدنه دستگاه خیلی گرم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال فریزر الکترولوکس

سرویس یخچال فریزر یوتکس زمانی که درب سخت باز می شود

سخت باز شدن درب فریزر یوتکس به طور معمول به چند علت ایجاد می شود و آنگاه احتیاج به تعمیر یخچال فریزر یوتکس خواهید داشت . که برخی از تعمیرات آن ها عبارتند از:

  • اول لولای درب فریزر یوتکس را بررسی نمائید، خراب شدن لولا از مهم ترین اشکالاتی است که سبب می شود درب فریزر یوتکس از مسیر خود خارج شده و سخت باز شود.
  • در آمدن لاستیک اطراف درب یخچال از جای خود از سایر مواردی است که سبب می شود درب فریزر یوتکس سخت باز شود.
  • تجمع هوا درون فریزر هم سبب می شود که درب آن سخت باز شود، به طور معمول در صورتی که چند مرتبه درب فریزر را باز و بسته نمائید این ایراد برطرف می شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال و فریزر در برندهای مختلف

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *