مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید الکترولوکس در کرج

تعمیر ساید بای ساید الکترولوکس در کرج - تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ساید بای ساید الکترولوکس در کرج میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

فهرست مطالب

تعمیر ساید بای ساید الکترولوکس در کرج

با وجود بهرمند بودن ساید بای ساید الکترولوکس از برترین تکنولوژی روز دنیا و با کیفیت ترین دستگاه، امکان دارد برخی اوقات دچار ایراد شود و مصرف کننده را ناچار کند که با نمایندگی خدمات الکترولوکس تماس بگیرد. در این قسمت به برخی از ایرادات احتمالی که با آن مواجه می باشید اشاره می کنیم:

صدا و لرزش

عدم کارکرد ساید بای ساید الکترولوکس ولی روشن شدن چراغ های آن به علت ایراد در تنظیمات درجه حرارت یا کثیفی و آلودگی سیم پیچی ها می باشد.

کارکرد بدون وقفه دستگاه ساید بای ساید الکترولوکس

کارکرد بدون وقفه دستگاه ساید بای ساید به علت ایراد در سیم پیچی های کندانسور و یا چفت نشدن درب است.

خاموش و روشن شدن ساید بای ساید الکترولوکس

خاموش و روشن شدن ساید بای ساید در فواصل کوتاه تر از حد معمول به علت کثیفی سیم پیچی های پشت ساید بای ساید می باشد، ایراد در فن کندانسور یا اشکال در موتور کمپرسور نیز می تواند ابعث این ایراد شود.

عدم یخ زدایی اتوماتیک دستگاه ساید بای ساید الکترولوکس

عدم یخ زدایی اتوماتیک فریزر به علت ایراد در تایمر یخ زدایی می باشد و یا ایراد در ترموستات قسمت یخ زدایی می باشد.

نشت کردن آب از ساید بای ساید الکترولوکس

نشت کردن آب از دستگاه به علت ایراد در مخزن تخلیه آب و یا در شیلنگ انتقال دهنده آب به ساید بای ساید است.

عدم قطع شدگی حالت اتوماتیک دستگاه ساید بای ساید الکترولوکس

قطع نشدن اتوماتیک یا کارکرد یکسره ساید بای ساید به علت ایراد در ترموستات و کمپرسور می باشد.

عدم روشن شدن دستگاه ساید بای ساید الکترولوکس

عدم روشن شدن ساید بای ساید الکترولوکس به علت نبودن جریان برق و یا ایراد در کمپرسور می باشد.

خنک نبودن ساید بای ساید الکترولوکس

امکان دارد متوجه شوید که بخش فریزر و یخچال ساید بای ساید شما دچار افت برودت شده و مثل سابق خنک نمی باشد. یکی از مواردی که سبب بروز این ایراد می‌شود نشت گاز، خراب شدن ترموفیوز و حسگر می باشد. تکنسین‌های حرفه‌ای ما در تعمیرات سرویس با داشتن سابقه و تخصص کافی در زمینه عیب‌یابی و سرویس، در اسرع وقت ایراد دستگاه شما را رفع می نمایند.

صداهای غیر عادی در ساید بای ساید الکترولوکس

خراب شدن فن و کمپرسور از مواردی می باشد که سبب ایجاد صداهای غیرعادی و بلند از ساید بای ساید شما می‌شود. تعمیرکاران حرفه‌ای ما بعد از اعزام به نشانی شما، همه ی قطعات ساید بای ساید را بررسی می نمایند و با استفاده از روش‌های نوین و به‌روز دستگاه را تعمیر و تعویض می نمایند.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیمالیا

عدم اتومات شدن ساید بای ساید الکترولوکس

در صورتی که ساید بای ساید شما با اشکال نشت گاز مواجه شود دستگاه به شکل یکسره کار کرده و اتومات نمی کند. یکی از ایراداتی که با اتومات نشدن دستگاه ایجاد می شود افت سرما ساید بای ساید می باشد. گروه فنی تعمیرات سرویس با سابقه و مهارت فراوان، سریعا مشکل ساید بای ساید شما را پیدا می‌کند و در صورتی که احتیاج به عوض کردن قطعه‌ای داشته باشید، از لوازم یدکی اصل برای ساید بای ساید شما استفاده می نمایند.

خراب شدن درب ساید بای ساید الکترولوکس

خراب شدن درب و لاستیک ساید بای ساید الکترولوکس سبب اتلاف انرژی و در انتها کم شدن طول عمر کمپرسور دستگاه شما می گردد. متخصصان تیم ما بعد از اعزام به محل شما، به صورت کامل درب و لاستیک آن را چک می نمایند و در صورتی که احتیاج به عوض کردن قطعه یا سرویس باشد انجام می‌دهند.

عدم کارکرد یخساز ساید بای ساید الکترولوکس

تقریبا می توان گفت یکی از عمده ترین ایراداتی که احتمال دارد برای یخساز ساید بای ساید الکترولوکس شما ایجاد شود کار نکردن یخساز است، در صورتی که شما متوجه شدید که یخساز ساید بای ساید الکترولوکس شما کار نمی کند می بایست موارد زیر را چک نمائید:

  • اول یخساز را بررسی نمائید احتمال دارد که اصلا یخساز روشن نباشد.
  •  در صورتی که اطمینان حاصل کردید که یخساز ساید بای ساید الکترولوکس شما روشن می باشد بایستی مسیر ورودی آب ساید بای ساید را نیز چک کنید احتمال دارد که این مسیر دچار انسداد شده باشد.
  • علت دیگری که می تواند سبب روشن نشدن و کار نکردن یخساز ساید بای ساید الکترولوکس شود عدم وجود سرمای کافی برای یخساز می باشد و این سبب کار نکردن یخساز خواهد شد، برای این منظور دمای فریزر را مورد بررسی قرار دهید.

چسبیدن یخ ها به یکدیگر در ساید بای ساید الکترولوکس

در صورتی که در ساید بای ساید الکترولوکس شما یخ ها به همدیگر چسبیده اند نشانگر ایجاد ایراداتی در این بخش می باشد که شما می بایست آن را رفع نمائید. برای رفع نمودن این ایراد موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • در صورتی که شما برای مدت زمان طولانی یخساز ساید بای ساید الکترولوکس خود را مورد استفاده قرار ندهید سبب به هم چسبیدن یخ ها در ساید بای ساید می شود.
  • کاهش دمای فریزر سبب ایجاد این ایراد خواهد شد، در صورتی که دمای فریزر شما کاهش یافته باشد یخ ها آب شده و به یکدیگر می چسبند.
  • افزایش یافتن فشار آب در زمان آبگیری سبب می شود که یخ ها با کم بودن جا مواجه شوند و به یکدیگر بچسبند.

برای افزایش کارایی دستگاه و افزایش عمر ساید بای ساید الکترولوکس پیشنهاد می شود نکات زیر را رعایت نمائید:

ساید بای ساید را در فاصله حداقل ۲۰ سانتی متری از دیوار بگذارید که امکان رد و بدل شدن هوا وجود داشته باشد.
حداکثر هر ۶ ماه یک مرتبه ساید بای ساید برفک زا را تمیز نمائید.
ساید بای ساید را دور از لوازم گرما زا مثل اجاق گاز و فر بگذارید.
درب ساید بای ساید را برای مدت زمان طولانی باز نگذارید.

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *