مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید ال جی در کرج

تعمیر ساید بای ساید ال جی در کرج - نمایندگی تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ساید بای ساید ال جی در کرج میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ساید بای ساید ال جی در کرج

  • ساید بای ساید ال جی دچار برفک زدگی شده است

برای پیشگیری از برفک زدن ساید بای ساید، اول اطمینان حاصل کنید که دستگاه در مکان گرمی قرار نگرفته باشد. بعد از آن، اطمینان حاصل کنید که لاستیک اطراف درب به طور صحیح چسبانده شده است. کار اصلی این لاستیک پیشگیری از وارد شدن هوای گرم به درون یخچال و فریزر می باشد.
ترموستات یکی از قطعه های مهم دستگاه ساید بای ساید می باشد که فرمان روشن یا خاموش شدن کمپرسور را می دهد. اگر کمپرسور در موقع مناسب، دستوری مبنی بر خاموش شدن کمپرسور صادر نکند، این عمل به برفک زدگی یخچال فریزر ساید بای ساید می انجامد.
جهت تعمیر ساید بای ساید ال جی در چنین موقعیت هایی، بهتر می باشد از یک تعمیرکار متخصص بخواهید تا دستگاه شما را چک نموده و دلیل اصلی برفک زدن آن را بیابید.

  •  ساید بای ساید به صورت یکسره کار کرده و خاموش نمی‌شود

در مواقعی که یک دستگاه الکترونیکی به شکل یکسره کارکرد دارد و هیچ موقع خاموش نمی‌شود، می توان گفت دستگاه اتومات نمی‌کند. یکی از مهم‌ترین علل این ایراد، خرابی ترموستات و حسگرها می باشد. برای تعمیر ساید بای ساید ال جی خود در این موضوع، سلامت این قطعات را مورد بررسی قرار دهید.
همینطور، از این موضوع مطمئن باشید که دستگاه شما دچار نشتی گاز نشده باشد؛ زیرا این ایراد هم می تواند از اتومات کردن دستگاه پیشگیری نماید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ساید بای ساید ال جی

  •  موتور پشت ساید بای ساید داغ شده است

قبل از هر چیزی می بایست بدانید که داغ کردن موتور هر دستگاه برقی و الکتریکی، تا اندازه ای عادی می باشد و علامت خرابی و وجود ایراد در دستگاه نمی باشد. با این وجود، در اغلب مواقع، دستگاه به اندازه ای داغ می شود که سابقه نداشته باشد و می بایست هرچه زودتر فکری برای آن نمائید و از خرابی سایر قطعات دستگاه و یا نیم سوز شدن موتور یخچال پیشگیری نمائید.
احتمالا از این موضوع خبر دارید که میان دیوار پشت دستگاه و ساید بای ساید می بایست یک فاصله‌ی معین باشد. این موضوع سبب می‌شود تا هوا پشت دستگاه بپیچد و به آن در خنک نمودن موتور و بهبود کارکرد یخچال کمک نماید.

بر همین اساس در مواقعی که موتور دستگاه بیشتر از اندازه داغ می شود، بهترین راه این می باشد که اول از فاصله‌ی مناسب میان یخچال و دیوار اطمینان حاصل کنید.
اگر یخچال به دیوار نچسبیده باشد و محیط درون یخچال هم بیشتر از اندازه پر نشده باشد، ایراد از فن یا لوله‌های کندانسور می باشد که پر بودن یا کثیف بودن آن‌ها فشار بسیاری به موتور وارد خواهد آورد و سبب داغ کردن آن خواهد شد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیمالیا

  •  بدنه ی یخچال نشتی آب دارد

شیلنگ تخلیه‌ی آب یکی از مهم‌ترین قطعه های یخچال فریزرها به شمار می آید. خراب شدن، فرسوده شدن و پاره شدن این شیلنگ‌ها سبب می‌شود تا آب به جای اینکه در راه درست خودش حرکت نماید، از مسیر خود منحرف شده و نشتی آب ایجاد کند.
به طور معمول تکنسین در موقع تعمیر ساید بای ساید ال جی، افزون بر بررسی شیلنگ تخلیه‌ی آب، سایر شیلنگ‌ها و اتصال آن‌ها را هم مشاهده خواهد نمود تا از سلامت شیلنگ‌ها و سفتی اتصالات اطمینان داشته باشد.

  •  آب سردکن ساید بای ساید از کار افتاده است

اگر آب سردکن کار کند، ولی فشار آب با ایراد مواجه شده باشد، امکان دارد که شیر ورودی مشکل داشته باشد یا ممکن است شیلنگ‌های دستگاه دچار انسداد شده باشند.
اگر دمای آب به میزان کافی خنک نمی باشد، می بایست ترموستات را چک نمائید تا مشاهده کنید سالم می باشد یا خیر. همینطور، در صورتی که مشکل این می باشد که به هیچ عنوان آبی از آبسردکن خروج پیدا نمی کند، بنابراین این احتمال هست که دیسپنسر یخچال دچار خرابی شده باشد. دیسپنسر قطعه‌ای می باشد که اهرم آب سرد کن را به مخزن آب وصل می نماید، به طوری که هنگامی که شما لیوان خود را به اهرم مخصوص آب سردکن می فشارید، آب سرد بیرون می آید.

  •  هشدار باز بودن درب دچار خرابی می باشد

ممکن است برای شما نیز این مشکل ایجاد شده باشد که درب یخچال خود را به صورت کامل ببندید، ولی با این حال، همچنان صدای بوق دستگاه قطع نشده است. این بوق به عنوان اخطاری برای یخچال فریزر طراحی شده تا اگر درب یخچال باز ماند به شما هشدار دهد. باز ماندن بیشتر از اندازه درب دستگاه افزون بر این که هوای گرم را به درون یخچال منتقل می کند، به موتور آن هم فشار خواهد آورد.

آسان ترین راه برای رفع این ایراد، این می باشد که یک مرتبه دیگر درب یخچال را باز و بسته نمائید. راه دیگر این می باشد که اطمینان حاصل کنید نوار لاستیکی اطراف درب به شکل صحیح چسبیده باشد و چیزی از بسته شدن درب ممانعت نکند.
در صورتی که این دو راه حل نتوانستند اشکال شما را رفع نمایند، می بایست برای تعمیر ساید بای ساید ال جی خود از یک تعمیرکار متخصص کمک بخواهید. زیرا امکان دارد برد الکترونیکی دستگاه که از حساسیت زیادی برخوردار می باشد دچار ایراد شده باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید بوش

  •  نمایشگر ساید بای ساید خطای خاصی را نمایش می‌دهد

یکی از نکته های مثبتی که در مدل‌های جدید لوازم خانگی موجود است این می باشد که خطاهای خاصی برای هر دستگاه تعریف شده است. تعریف خطا برای لوازم برقی، باعث این می‌شود که هر عیب و ایرادی، کد مخصوص خودش را داشته باشد. به این شکل، که هر کد، ایراد معینی را بیان خواهد کرد. در ادامه، نمونه‌هایی از خطاهای دستگاه که به شما در تعمیر ساید بای ساید ال جی کمک می نماید را مشاهده خواهید کرد.

  • ارور E RS و یا E R2: حسگر یخچال دچار ایراد شده است.
  • ارور ER CF: فن کندانسور دچار خرابی شده است.
  • ارور E HS: حسگر رطوبت مشکل پیدا کرده است.

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *