مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید امرسان

تعمیر ساید بای ساید امرسان - تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

عددهای ارورهای یخچال و فریزر و ساید امرسان را می توان در دو دسته کلی تقسیم نمود؛ دسته اول تنها در یخچال و فریزرها مشاهده شده و دسته دوم در یخچال ساید نشان داده میشود. این خطاها در برندهای متفاوت یخچال و فریزر امرسان ممکن است کمی متفاوت باشد و به همین خاطر لیست جامعی از آنها را در ادامه ارائه می دهیم. با شناخت دلیل هر یک از عددهای ارور ساید بای ساید امرسان در حالت مناسب می توانید برترین اقدام را برای حل آنها انجام دهید. برای شناخت بیشتر با آموزش تعمیرات ساید بای ساید با ما همراه باشید. ما در این مطلب به مبحث تعمیر ساید بای ساید امرسان میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

عددهای ارور و خطاهای ساید بای ساید امرسان

در ساید بای ساید امرسان برند های متفاوتی بعضی از خطاها در نظر گرفته شده تا موقعیت دستگاه درونی و قطعات آن را نشان دهد. با اطلاع از این عددهای ارور و علت رخ دادن آنها می فهمیم که بعضی از ایرادها به راحتی و بدون نیاز به کارشناس در تعمیرات ساید بای ساید قابل رفع کردن می باشد. و تعدادی تعمیر خاص نیاز دارند. از اصلی ترین خطاهای یخچال و فریزر امرسان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

عدد ارور CO ساید بای ساید امرسان

یکی از اصلی ترین عددهای ارور ساید بای ساید امرسان که نباید نسبت به آن بی توجه بود، خطا CO است. این خطا بیانگر اشکال در فن یا کمپرسور می باشد. اول فن را چک کرده و در صورت وجود ایراد آن را تعویض یا تعمیر کنید. در غیر این صورت نیاز است کارشناس کمپسور و صفحه الکتریکی را بررسی کند.

خطا DA یخچال و فریزر امرسان

دو دلیل مهم برای خطا DA سیستم امرسان وجود دارد؛ ایراد دمپر و مشکل در صفحه الکتریکی است. اول هیتر دمپر را چک و در صورت ایراد داشتن آنرا با قطعه سالم عوض کنید. اگر دمپر سالم است، نیاز است صفحه مشکل نیز پیدا شود. با توجه به تخصصی بودن ایراد صفحه نمایش می توانید با ما در نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید امرسان تماس حاصل فرمایید.

عدد ارور HE ساید بای ساید امرسان

از دیگر خطاهای یخچال و فریزر امرسان می توان به خطا HE اشاره نمود. این خطا بیانگر ایراد هیتر المنت می باشد. برای حل کردن خطا لازم است هیتر المنت را چک کرده و در صورت لزوم آن را تعویض یا تعمیر کنید. اگر هیتر المنت سالم بود و این خطا روی برد نشان داده شد، مشکل از صفحه نمایش الکتریکی می باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال ساید بای ساید در برندهای مختلف

خطا DS یا D5 ساید بای ساید امرسان

دلیل خطا DS در ساید بای ساید امرسان ایراد حسگر دیفراست است که در بعضی از برندها امکان دارد با خطا D5 نیز نشان داده شود. برای حل کردن این خطا نیاز است اتصالات حسگر و مقاومت آن چک کردن و در صورت لازم قطعه عوض شود.

عددهای خطا RD ساید بای ساید امرسان

از اصلی ترین عدهای ارور یخچال و فریزر امرسان می توان به خطا RD اشاره نمود. توجه داشته باشید که در صورت مواجه این خطا، دو قطعه بسیار اساسی باید چک شود که عبارتند از: دمپر و سوئیچ مگنت. هر کدام از این دو قطعه به شکل جدا حتما عیب یابی شود و اگر خطا حل نشد، تنها راه حل چک کردن صفحه نمایش الکتریکی خواهد بود.

خطا RS ساید بای ساید امرسان

یکی دیگر از عددهای ارور یخچال و فریزر امرسان که امکان دارد با آن مواجه شوید، خطا RS است. این خطا در حالتی بروز می دهد که حسگر صفحه نمایش دچار ایراد شده یا اتصالات آن با ایراد روبرو شده باشد. برای حل کردن خطا RS چند کار اساسی باید انجام دهیم ازجمله:

  • مقاومت حسگر سیستم را اندازه گیری و در حالت طبیعی نبودن آن باید قطعه عوض کنید.
  • امکان دارد اتصال حسگر با صفحه نمایش دچار مشکل شده باشد. برای این منظور دو سیم قهوه ای و زرد را باید چک کرده و در صورت لازم آنها را عوض کنید.
  • اتصال حسگر به برق را بررسی کنید.
  • در آخر اگر هنوز خطا حل نشده بود، صفحه نمایش نیز باید چک شود. در بعضی از مواقع اختلال در صفحه نمیش موجب میشود ارتباط آن با حسگر برقرار نشود و خطا RS روی برد داده شود.

عدد ارور F ساید امرسان

خطا F یخچال ساید امرسان بیانگر ایراد در حسگر دمای فریزر می باشد. علاوه بر چک کردن حسگر، در بعضی از موارد لازم به تعمیر صفحه نمایش توسط متخصص ماهر در تعمیرات ساید بای ساید نیز وجود دارد.

خطا D یخچال ساید امرسان

یکی از برترین عدد ارورهای سیستم ساید امرسان، خطا D می باشد. این خطا بیانگر ایراد در حسگر دیفراست است و موجب میشود برفک زدایی به طور صحیح انجام نشود. اگر حسگر دیفراست سالم باشد و این خطا نشان داده شود، امکان دارد ترمودیسک و صفحه نمایش نیز دچار ایراد شده باشد. اول ترمودیسک و المنت و ترموفیوز را چک کرده و عیب یابی کنید. اگر تمام این قطعات سالم بودند، در آخر صفحه نمایش نیاز به چک کردن و تعویض است.

خطا I ساید بای ساید امرسان

اگر متوجه شدید که یخساز ساید امرسان به طور صحیح کار نمی کند و خطا I نیز روی برد داده میشود، نیاز است حسگر یخساز چک شود. در صورت ایراد داشتن این حسگر یا قطع شدن ارتباط آن با صفحه نمایش خطا I نشان داده می شود. در بعضی از موارد امکان دارد صفحه نمایش دچار ایراد شده و نمی تواند با حسگر به درستی ارتباط داشته باشد.

عدد ارور R ساید امرسان

خطا R سیستم ساید امرسان بیان گر ایراد در حسگر سیستم است. حسگر و مقاومت و اتصالات آن را چک کرده و در صورت نیاز قطعه را عوض کنید. در صورت سالم بودن قطعه صفحه الکتریکی را چک کنید.

خطا B یخچال ساید بای ساید امرسان

یکی دیگر ازعددهای ارور سیستم ساید امرسان، خطا B است که به مفهوم ایراد حسگر دمای محیط است. حسگر را چک کرده و در صورت نیاز آن را عوض کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ساید بای ساید ال جی

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *