مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید ایندزیت در کرج

تعمیر ساید بای ساید ایندزیت در کرج - تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ساید بای ساید ایندزیت در کرج میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

یافتن ایرادات ساید بای ساید ایندزیت

در صورتی که شما هم از ساید بای ساید ایندزیت در خانه استفاده می نمائید و این دستگاه با ایراد مواجه شده است ما برخی از رایج ترین ایرادات ساید بای ساید ایندزیت را در ادامه این مطلب جمع‌آوری نموده ایم که روش عیب یابی و تعمیر این ایرادات توسط تکنسین ها توضیح داده می شود و شما با خواندن این مطلب اطلاعات خود را افزایش می دهید.

علت روشن نشدن ساید بای ساید ایندزیت

در صفحه نمایش ساید بای ساید ایندزیت به دنبال علامتی از حالت نمایشگاهی یا دمو بگردید. در این حالت چراغ ها و صفحه نمایش روشن می باشد اما ساید بای ساید ایندزیت شما کار نمی کند، در بعضی موقعیت ها ساید بای سایدها به اشتباه در حالت نمایشگاهی(دمو) برای مشتری فرستاده می شوند و یا در زمان تمیز نمودن حالت نمایشگاهی ساید بای ساید سهوا فعال می گردد.

اطمینان حاصل کنید که سیم برق به پریز برق وصل باشد. چک نمائید که برق وارد ساید بای ساید می شود، در صورتی که چراغ درون ساید بای ساید هنگام باز شدن درب روشن نشد فیوز را بررسی نمائید. در صورتی که ایراد از فیوز نبود پریز برق را چک نمائید، برای چک کردن پریز برق می توانید یک وسیله برقی دیگر را به آن متصل نمائید تا از برق رسانی پریز اطمینان حاصل کنید.

در صورتی که ایراد رفع نشد با تعمیرات سرویس تماس بگیرید تا تعمیرکار متخصص را برای تعمیر ساید بای ساید ایندزیت برای شما اعزام نمائیم.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ساید بای ساید ال جی

علت نساختن یخ در ساید بای ساید ایندزیت

مطمئن شوید که یخ ساز فعال می باشد، با توجه به مدل ساید بای ساید ایندزیت تنظیمات فعال سازی تفاوت داشته که برای بررسی بیشتر می بایست به دفترچه راهنما مراجعه نمائید.

شیر آبی که به ساید بای ساید ایندزیت وصل شده است را چک نمائید تا از آبرسانی به یخ ساز اطمینان حاصل کنید، همینطور چک نمائید که آیا یخی در یخساز گیر کرده یا نه و اگر نتوانستید یخ گیر کرده را جدا نمائید تلاش نمائید توسط آب گرم و یا سشوار آن را ذوب نمائید.

با مشاهده صفحه نمایش اطمینان حاصل کنید که حالت قفل فعال نباشد زیرا فعال بودن حالت قفل سبب غیرفعال شدن یخ ساز می گردد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیمالیا

علت خاموش بودن ساید بای ساید ایندزیت

در صورتی که با باز نمودن درب ساید بای ساید متوجه خاموشی آن شده اید ساید بای ساید ایندزیت شما به صورت کلی خاموش می باشد، برای رفع نمودن این ایراد در مرحله اول می بایست سیم برقی ورودی ساید بای ساید و همینطور پریز برق متصل به آن را چک نمائید و مشاهده کنید که جریان برق در آن باشد.

بعد از چک کردن این موارد و سالم بودن آن ها می بایست سیم کشی ساید بای ساید را بررسی کنید تا دچار سوختگی و یا اتصالی نشده باشد و در انتها با چک کردن این موارد و رفع نشدن ایراد ساید بای ساید ایندزیت به سراغ برد اصلی آن بروید در صورتی که بخش تغذیه در برد اصلی ساید بای ساید ایندزیت صدمه دیده باشد این دستگاه روشن نمی گردد.

علت گرم شدن ساید بای ساید ایندزیت

در صورتی که متوجه شدید که ساید بای ساید ایندزیت در حال گرم شدن می باشد و مواد غذایی در درون آن فاسد شده اند می بایست موارد زیر را چک نمائید.

  •  در مرحله اول چک کنید که برق درون ساید بای ساید جریان داشته باشد.
    • بعد به سراغ کمپرسور رفته و دقت کنید که این موتور فعالیت خود را به طور صحیح انجام می دهد، چک کردن کمپرسور کار خیلی تخصصی می باشد که می بایست توسط تکنسین انجام گردد.
    • بعد به سراغ سیستم دیفراست بروید، در صورتی که این سیستم دچار صدمه شده باشد بر روی اواپراتور تولید یخ می نماید و همینطور سرما به درستی گردش ندارد که برای رفع نمودن این ایراد المنت و حسگرهای آن می بایست چک شود که در این مواقع احتمال صدمه دیدن برد نیز افزایش می یابد.
    • بعد فن موجود در درون فریزر و یخچال را چک نمائید این فن ها وظیفه گردش هوا را دارند که با صدمه دیدن آن ها سرما به درستی در درون یخچال و فریزر گردش ندارد.
    دقت کنید که در این مواقع کمک گرفتن از یک تعمیرکار بهترین گزینه برای تعمیر ساید بای ساید ایندزیت است.

نکته های مهم در محافظت و نگهداری از ساید بای ساید ایندزیت

به این خاطر که عمر ساید بای ساید شما افزایش یابد و دیگر احتیاجی به تعمیر ساید بای ساید ایندزیت خود نداشته باشید کافیست این موارد را رعایت نمائید.

  • ساید بای ساید ایندزیت را در معرض تابش نور خورشید نگذارید، این کار سبب فشار زیاد برای سرما سازی می گردد.
  •  ساید بای ساید ایندزیت را در کنار لوازم گرما ساز نگذارید چون  این کار سبب گرم شدن فضا شده و سیکل کاری ساید بای ساید را افزایش می دهد.
  •  درب ساید بای ساید را در مدت زمان طولانی باز نگه ندارید زیرا این کار سبب هدر رفتن انرژی درون و افزایش دادن فرایند کاری کمپرسور می گردد.
  •  مواد غذایی گرم را درون ساید بای ساید ایندزیت نگذارید.
  •  نوار اطراف درب ساید بای ساید را هر چند وقت یک مرتبه تمیز نمائید و دقت کنید که این لاستیک صدمه نبیند.
  • در سال حداقل یک دفعه بخش پشت ساید بای ساید ایندزیت که کمپرسور و کندانسور در آن جا هستند را تمیز نمائید تا گردش هوا به درستی انجام گیرد.
  •  ساید بای ساید خود را از بخش پشت با 20 سانت فاصله و از کناره ها با 5 سانت فاصله بگذارید تا محلی برای گردش هوا به درستی وجود باشد.
  •  فیلتر های ساید بای ساید را هر 6 ماه عوض نمائید. در صورتی که مدت زمان استفاده از این فیلتر ها گذشته باشد سبب رسوب در درون لوله کشی ساید بای ساید و کاهش فشار آب شده و همینطور تولید بیماری می کند.
  •  در درون درب یخچال بیشتر از اندازه لوازم و مواد غذایی قرار ندهید این کار سبب افتادگی درب ساید بای ساید و صدمه دیدن آن می شود.

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *