مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید برانت

تعمیر ساید بای ساید برانت - تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ساید بای ساید برانت میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ساید بای ساید برانت

تنظیم نشدن صحیح درجه دما ساید بای ساید برانت

  • ساید بای ساید را در دمای درست قرار نداده اید.
  • ساید بای ساید برانت در محیط زمستانی و تابستانی نیاز دارد تا دمای مختلفی برای آن در نظر بگیریم.
  • معمولا در زمستان دما را بر روی 5 یا 6 و در تابستان دما ساید بای ساید را بر روی 1 یا 2 درجه تنظیم نمایید.

وجود مواد غذایی بسیار زیاد درون ساید بای ساید برانت

این مورد موارد زیادی را برای ساید بای ساید به وجود می آورد:

  • در مرحله اول اندازه هوای بسیار کمی در ساید بای ساید ایجاد می شود و هر دفعه با باز و بسته شدن یخچال این اندازه هم بیرون می رود.
  • و در مرحله بعد بعضی از مواد غذایی ممکن است سرما سازهای ساید بای ساید را مسدود نمایند.
  • بسته های بزرگ را نباید در آخر ساید بای ساید و هوا سازهای آن قرار داد.

خراب شدن لاستیک درب ساید بای ساید برانت

  • اگر درب ساید بای ساید شما به درستی بسته نمی شود، پس در مدت طولانی سرما از بین میرود و به همین غلت سرمای مطلوبی نخواهد داشت
  • اگر ایرادی در لاستیک درب ساید بای ساید به وجود بیاید، درب به خوبی بسته نمی شود.
  • به همین دلیل اگر با مشکل سرد نشدن ساید بای ساید روبه رو شدید؛ حتما لاستیک درب ساید بای ساید برانت می باشد و باید درب ساید بای ساید برانت خود را چک کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال ساید بای ساید در برندهای مختلف

ایراد داشتن کمپرسور و رله

  • کمپرسور یخچال با تبدیل گاز به مایع و پمپاژ آن ها به اواپراتور باعث سرد شدن یخچال می شود.
  • اگر کمپرسور یا رله آن به هر علتی دچار آسیب شود، فرآیند سرد شدن ساید بای ساید انجام نخواهد گرفت.
  • همین طور اگر رله کمپرسور یخچال ایرادی داشته باشد، موتور ساید بای ساید قدرت شروع به کار را نخواهد داشت و به همین دلیل با مشکل عدم سرمای ساید بای ساید رو به رو می شوید.

از کار افتادن فن اواپراتور ساید بای ساید

کار اصلی موتور فن اواپراتور همگن کردن هوای موجود درون دستگاه و به گردش در آوردن سرمای تولید شده به وسیله اواپراتور به فضای داخلی دستگاه است. در صورت از کار افتادن این قطعه سرمای تولید شده در اواپراتور به فضا منتقل نمی شود و باعث گرم شدن دستگاه خواهد شد.

کمبود گاز ساید بای ساید

  • اگر گاز ساید بای ساید برانت شما کم شود؛ باعث برودت کم در یخچال خواهد شد.
  • همینطور در نظر داشته باشید که گاز پایین باعث به طور مداوم کار کردن کمپرسور ساید بای ساید خواهد شد.
  • به همین دلیل به مرور زمان باعت سوختن کمپرسور خواهد شد.

تعمیر و عوض کردن موتور ساید بای ساید

تعمیر و عوض کردن موتور باید بعد از شستشوی کامل لوله های وسیله که شامل روغن و ذرات معلق دور از سوختن کمپرسور است انجام بگیرد، اول گاز درون وسیله با رعایت اصول ایمنی و تخصصی خارج کرده و همه لوله ها را با مواد بخصوص شستشو بدهید و بعد موتور جدید را جایگزین کنید و لوله ها را با دقت جوشکارینمایید و سپس دستگاه را وکیوم و شارژ گاز می نماییم.

وکیوم و شارژ گاز

شارژ گاز باید بعد از وکیوم به طور کامل که علت ایجاد خلا در سیستم خواهد شد انجام بدهید، به علت این که اگر هوای لازم در لوهای داخلی و بیرونی یخچال تخلیه نشد این هوا با گاز مبرد ترکیب خواهد شد و باعث جلوگیری از تولید برودت خواهد شد. به همین علت جهت شارژ گاز به طور حرفه ای حتما باید در مرحله اول دستگاه را وکیوم کامل کرده و بعد از این مرحله اندازه دقیق گاز معین شده به وسیله کارخانه را به دستگاه بدهید.

سوختن و همچنین از فشار افتادن موتور ساید بای ساید

وظیفه کمپرس به این معناست که، فشرده کردن گاز مبرد به دلیل تولید برودت را دارد که اندازه این عمل به قدرت کمپرسور بستگی دارد؛ در زمان از فشار افتادن موتور از اندازه قدرت آن کم شده و در صورتی دیگر امکان دارد سیم پیچ الکتریکی آن باعث آسیب باشد که در هر دو صورت باعث گرم شدن یخچال شده و تنها راه اقدام ، تعویض موتور است.

موجود بودن روغن در لوله های ساید بای ساید

گاز مبرد فقط زمانی می تواند باعث عملیات تبرید و سرد شدن یخچال شود که همه ی لوله های داخلی و خارجی یخچال خارج از هرگونه روغن و چربی باشند، به دلیل اینکه گاز مبرد به روی دیواره درونی لوله های اواپراتور تولید برودت خواهد کرد که وجود روغن به روی دیواره درونی در لوله ها باعث جلوگیری این عمل می شود.

نشت گاز از لوله های یخچال

علت های متفاوتی مانند:اکسید شدن یا پوسیدگی لوله ها، ضربه دیدن یا شکستگی لوله ها بر اثر جابه جا شدن یخچال وجود دارد که باعث از میان رفتن وکیوم و خالی شدن گاز می شود که بعد از بررسی و پیدا شدن مکان نشت گاز باید اول نشتی آن بخش را برطرف کرد و بعد از آن اقدام به وکیوم و شارژ گاز مجدد نمود.

خرابی فیلتر درایر گاز ساید بای ساید

داخل فیلتر درایر گاز دانه های ریزی وجود دارد که ظرفیت جذب رطوبت و ریز گردها را خواهد داشت، به دلیل اینکه در جایی که رطوبت وجود دارد گاز مبرد خواص شیمیایی خود را از دست خواهد داد و دیگر توانایی به تولید برودت نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ساید بای ساید ال جی

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *