مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید بوش در کرج

تعمیر ساید بای ساید بوش در کرج - تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ساید بای ساید بوش در کرج میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ساید بای ساید بوش در کرج

1. ساید بای ساید یخ زدایی نمی کند.

چنانچه ساید بای ساید بوش دارید، امکان دارد اخیرا متوجه یخ زدگی بسیاری در قسمت فریزر شده باشید. این اتفاق هنگامی رخ می دهد که پنل کنترل یخ زدایی دچار خرابی شده باشد و سبب ایجاد یخ اضافه در محفظه فریزر خواهد شد. در صورتی که این مورد در یخچال فریزر بوش شما ایجاد شده است، می توانید برای تعمیر ساید بای ساید بوش با یک تعمیرکار مجرب در تماس باشید.

از قبیل قطعاتی که می تواند دچار صدمه شود شامل موارد ذیل می باشد:

برد کنترل یخ زدایی

برد کنترل یخ زدایی، جزء قطعات ضروری هر یخچالی می باشد. وظیفه اصلی این برد ،تامین انرژی چرخه یخ زدایی ساید بای ساید می باشد که در این مدت مواد غذایی موجود در یخچال شما یخ زدایی خواهد شد. در صورتی که متوجه شدید که یخچال شما ذوب یخ را انجام نمی دهد، سطح دمای یخچال، بسیار زیاد بالا رفته و گرما به وجود می آورد، امکان دارد به علت ایراد داشتن برد کنترل یخ زدایی باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ساید بای ساید ال جی

تایمر یخ زدایی

تایمر یخ زدایی ساید بای سایدهای بوش، یک قطعه الکترونیکی می باشد که وظیفه آن پیشبرد چرخه یخ زدایی یخچال میباشد. چرخه یخ زدایی، چندین مرتبه در روز برای از میان بردن تجمع یخ زدگی بر روی کویل های اواپراتور انجام می گیرد. در صورتی که تایمر یخ زدایی، بر اساس چرخه پیش نرود، یا در طول چرخه یخ زدایی برق به قسمت یخ زدایی نفرستد، میبایست آن را در هنگام تعمیر ساید بای ساید بوش با یک قطعه تایمر جدید تعویض نمائید.

2. یخ ساز بوش از کار افتاده است.

بعضی اوقات، ساید بای ساید بوش یخ نمی‌سازد. در صورتی که دمای فریزر به طور صحیح تنظیم نشده باشد، یخ ساز به طور صحیح یخ تولید نمی نماید. درجه حرارت می بایست میان ۰ تا ۵ درجه فارنهایت تنظیم گردد تا مطمئن شوید که یخ ساز به طور صحیح کار می کند. برای پیشگیری از این ایراد، به تنظیمات دمای ساید بای ساید خود نگاهی کنید. همینطور، نیاز می باشد که قطعاتی را در این خصوص، کنترل کنید که بشرح ذیل می باشند:

شیر ورودی آب

شیر ورودی آب قسمتی از مجموعه یخ ساز می باشد و وظیفه رساندن آب به درون دستگاه را دارد. در صورتی که فشار منبع آب ناکافی باشد، یخ‌ ساز یخ نخواهد ساخت. همینطور، سرعت جریان به وسیله یک شیر برقی کنترل می گردد که برای کارکرد درست به ۲۰ psi احتیاج دارد. اطمینان حاصل کنید که فشار آب شیر ۲۰ psi باشد.

در صورتی که فشار آب کافی می باشد، از یک مولتی متر جهت چک کردن برق دریچه ورودی آب استفاده نمائید. در صورتی که اطمینان دارید که دریچه ورودی آب انرژی کافی دارد و فیلتر اخیراً عوض شده یا به طور صحیح نگهداری شده، ولی یخ ساز همچنان به درستی کار نمی کند، نیاز می باشد که شیر ورودی آب را عوض نمائید.

مجموعه یخ ساز

در صورتی که مجموعه یخ ساز به طور صحیح کار نمی کند، عوض کردن آن با یک قطعه از برند بوش، شما را مطمئن می سازد که هر نوع ایرادی رفع می شود. با این حال، در صورتی که برخی از قطعات موجود در مجموعه صدمه دیده باشند، می بایست به شکل جداگانه در مراحل تعمیر ساید بای ساید بوش، عوض شوند. از آنجایی که اغلب اجزای یخ ساز به شکل جداگانه در دسترس نمی باشند، امکان دارد نیاز باشد به جای قطعات جداگانه، همه ی مجموعه را عوض نمائید.

سوئیچ درب معیوب

سوئیچ درب یک ویژگی ایمنی می باشد. از عملکرد یخچال و فریزر در زمان هایی که شما به آن احتیاج ندارید، پیشگیری میکند. زمانی که درب باز می باشد، سوئیچ می بایست در جای خودش نگه داشته شود. سلامت آن را توسط یک مولتی متر چک نمائید تا اطمینان حاصل کنید که به طور صحیح کار می کند. در صورتی که سوئیچ زمان فعال نمودن عملکردی ندارد، آن را عوض نمائید.

3. ساید بای ساید بوش بیشتر از اندازه نویز دارد

صدای بلند ساید بای ساید، می تواند ایرادی آزاردهنده باشد. حتی امکان دارد آنقدر بلند شود که از صدای زمزمه ساید بای ساید احساس ناراحتی شدید داشته باشید. تعمیر ساید بای ساید بوش، تنها راه ممکن می باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیمالیا

در اینجا بعضی از مواردی که می تواند علت این صداهای بلند باشد بیان شده است:

تیغه فن

اغلب مدل های یخچال بوش، مجهز به سیستم های خنک کننده می باشند که از فن هایی جهت گردش هوای سرد در همه جای دستگاه استفاده می نمایند. زمانی که یکی از این فن ها کارکرد ندارد، یخچال دیگر نمی تواند مواد غذایی را به صورت کامل خنک کند. زمانی که این اتفاق رخ می دهد، امکان دارد متوجه شوید که صدای یخچال، بیش از اندازه معمول می باشد، چون برای حفظ دمای ثابت، می بایست سخت تر کار کند.

زمان تعمیر ساید بای ساید بوش، اگر متوجه شدید که ایراد از تیغه فن می باشد، به احتمال بالا، دستگاه زنگ زده و یا گرد و غبار روی آن، انباشته شده است. برای برطرف کردن این ایراد، پنل پشتی را از محفظه فریزر خارج نموده و پره های فن را چک نمائید. در صورتی که آزادانه نمی چرخند، تلاش نمائید آنها را توسط دست تمیز نمائید.

کدهای ارور و خطاهای ساید بای ساید بوش

این توضیحات کد ارور می تواند به شما در تشخیص ایراد دستگاه و تعمیر ساید بای ساید بوش کمک برساند.

E01 :ارور در حسگر دمای یخچال
E02 : ارور در حسگر دمای فریزر
E03 : ارور در حسگر دمای کشوی کنترل شده با دما
E15 : ارور حسگر دمای محیط اطراف
E10 : ارور درماژول برد کنترل اصلی
E11 : ارور در ماژول کنترل صفحه نمایشگر
E20 : ارور ارتباط میان ماژول برد کنترل اصلی و ماژول کنترل صفحه نمایش
E21 : ارور ارتباط میان ماژول کنترل صفحه نمایش و ماژول کنترل یخ و آب پخش کننده

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *