مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک - تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

یکی از دستگاه های جنرال الکتریک که مورد توجه قرار گرفته، ساید بای ساید آن است. از جمله خطاهای رایجی که کاربران با آن مواجه می شوند، خطای hrs است. این خطا در ساید بای ساید جنرال الکتریک نشان دهنده چه نوع مشکلی است؟ با تعمیرکار تعمیرات سرویس همراه باشید تا بتوانیم این مشکل را به طور کامل بررسی کنیم. در صورت نیاز تعمیر یخچال جنرال الکتریک می توانید از خدمات تعمیرات سرویس استفاده کنید.

خطا و شکست در کنار هم

مانند سایر لوازم خانگی، یخچال به دلیل استفاده زیاد یا آسیب فیزیکی یا نگهداری نادرست و نامناسب از کار می افتد. گاهی اوقات این خرابی ها با علائمی مانند صدای بلند و خنک نشدن محفظه داخلی و یخ زدگی خود را نشان می دهند. اما گاهی اوقات با دیدن خطاهای نمایش داده شده در کنار هم متوجه مشکل خواهید شد.

error hrs چیست؟

یکی از کدهای خطای ساید بای ساید جنرال الکتریک همان کد hrs Is است. هنگامی که این خطا رخ می دهد، دستگاه شما خاموش می شود. پس ابتدا بدانید که به محض روشن شدن این ارور، تمام مواد غذایی را از محفظه داخلی خارج کنید تا خراب نشود.

خرابی برد دستگاه جنرال الکتریک

سوختن یا داشتن مشکل در برد ممکن است باعث خطای ساعت شود برد در یخچال در واقع مانند مغز بدن انسان است. یعنی به قسمت های مختلف دستگاه دستور می فرستد. با ارسال این دستورات است که ساید بای ساید شما خنک می شود و عمل می کند و غذای شما تازه می ماند. حال تصور کنید این قسمت بسوزد یا بشکند. به این ترتیب کل سیستم دستگاه دچار اختلال می شود و عملاً کار نمی کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات انواع یخچال ساید بای ساید در برندهای مختلف

برد ساید بای ساید شما به دو دلیل مشکل دارد:

  • اولین دلیل نوسانات شدید برق است. این نوسانات می تواند آسیب جدی به دستگاه شما وارد کند. بنابراین به یاد داشته باشید که همیشه از محافظ برق یخچال برای کنترل و تعادل جریان ضعیف یا قوی استفاده کنید. بنابراین، طول عمر برد ساید بای ساید جنرال الکتریک شما بیشتر خواهد بود.
  • دلیل دوم مرتبط با طول عمر خود برد می باشد و فرسودگی این قطعه امکان دارد باعث ارور شود که همه قطعات الکتریکی عمر محدودی خواهند داشت. یعنی حتما بعد از چند سال آنها را عوض کنید. این همچنین در مورد قطعه تخته صدق می کند. یعنی بعد از چند سال حتما صفحه قدیمی را با صفحه جدید و سالم عوض کنید. برای این کار باید با متخصص تعویض و تعمیر قطعات جنرال الکتریک یعنی با تعمیرات سرویس تماس بگیرید تا مشکل را برطرف کرده و ارور ساعت حضور در محل شما را برطرف کند.

برنامه برد دستگاه جامپینگ

وقتی خطای ساعت را می‌بینید، احتمال سالم بودن موتور و تمام اتصالات الکتریکی زیاد است. اما می توان از برنامه برد یخچال جنرال الکتریک صرف نظر کرد. در این شرایط حتما با تعمیرکار تماس بگیرید تا به منزل شما آمده و برنامه جدیدی را روی صفحه سیستم نصب کند.

کندانسور فریزر سوخته است

این قسمت یکی از قسمت های خنک کننده دستگاه شما می باشد. هنگامی که کندانسور ساید بای ساید جنرال الکتریک از کار می افتد، دمای محفظه دستگاه افزایش می یابد و این باعث می شود که برد الکتریکی دستگاه شما تحت فشار قرار گیرد و آسیب ببیند. فشار وارد شده به برد و گرما باعث سوختن برد برق می شود و در نمایشگر ساید بای ساید خود خطا می بینید.

صدای تیک تیک

یکی دیگر از علائم کد خطا hrs مانند صدای تیک است. این بدان معناست که به غیر از مشاهده این خطا در مانیتور یخچال، ممکن است صدای تیک تیک از دستگاه خود بشنوید.

جلوگیری از خطا

اکنون که همه چیز را در مورد این کد خطا در جنرال الکتریک در کنار هم می دانید، ممکن است تعجب کنید که چگونه می توانیم از بروز این خطا جلوگیری کنیم. فورا بعد از شنیدن صدای غیرعادی از موتور یخچال با تعمیرکار تماس بگیرید. تکنسین های ساید بای ساید جنرال الکتریک و کارشناسان مربوطه در مدت زمان کوتاهی در محل شما حاضر می شوند تا یخچال شما را سرویس کنند و از بروز مشکل بزرگتر جلوگیری کنند.

کد خطای ساید بای ساید جنرال الکتریک = 88 یا 89

وضعیت یخچال/فریزر = احتمال افزایش برق/مشکل برق.
تعمیر یا بررسی = صفحه نمایش را با جدا کردن یخچال به مدت 5 دقیقه و سپس وصل کردن مجدد آن به برق پاک کنید. برد کنترل ممکن است با افزایش برق مواجه شده باشد.
تعویض قطعات = برای بازنشانی از دوشاخه جدا کنید یا برد کنترل خراب است

کد خطای ساید بای ساید جنرال الکتریک = وضعیت یخچال/فریزر CC

دمای فریزر خیلی گرم است
تعمیر یا بررسی کنید = دمای فریزر برای بیش از 120 دقیقه بالاتر از دمای معمولی بوده است. کنترل ها را مطابق دستورالعمل های کتابچه راهنمای GE خود تنظیم کنید. درب یخچال و فریزر را کاملا ببندید. در صورت نیاز واشر درب را تعویض کنید. برای پاک کردن کد خطا، دکمه System Check را فشار دهید.
تعویض قطعات = واشر درب

کد خطای ساید بای ساید جنرال الکتریک = وضعیت یخچال/فریزر CI

یخ ساز درست کار نمی کند
تعمیر یا بررسی کنید = تکه های یخ گیر کرده را از قالب یخ پاک کنید. اگر قالب یخ با آب پر نمی شود، منبع آب یخ ساز را دوباره روشن کنید. اگر عمداً آب را خاموش کردید، یخ را نیز خاموش کنید. برای پاک کردن کد خطا و بررسی سایر خرابی های سیستم، دکمه System Check را فشار دهید. اگر کد CI دوباره ظاهر شد، مجموعه کامل یخ ساز را تعویض کنید.
تعویض قطعات = مجموعه یخ ساز

کد خطا ساید بای ساید جنرال الکتریک = وضعیت یخچال/فریزر DF

حرکت نکردن جریان از مدار یخ زدایی به مدت 48 ساعت
تعمیر یا بررسی = بخاری یخ زدایی، ترموستات یخ زدایی و تایمر یخ زدایی را بررسی کنید. برای پاک کردن کد خطا، دکمه System Check را فشار دهید.
تعویض قطعات = بخاری یخ زدایی، ترموستات یخ زدایی یا تایمر یخ زدایی

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید ویرپول

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *