مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید جی پلاس در کرج

تعمیر ساید بای ساید جی پلاس در کرج - تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ساید بای ساید جی پلاس در کرج میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ساید بای ساید جی پلاس در کرج

ایرادات رایجی که امکان دارد یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس با آن روبرو شود شامل:

  • ایجاد صدای غیر طبیعی در موتور و فن ها
  •  ایجاد نکردن دمای مناسب (سرمایش ضعیف می باشد)
  • ایراد در صفحه نمایشگر ساید بای ساید جی پلاس
  • عدم عملکرد صحیح کمپرسور
  • قطع شدن سیم های برق
  • اتصال برق به بدنه ساید بای ساید جی پلاس
  • به وجود آمدن یخ زدگی در یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس
  • شکستن قفسه ها و قاب های درونی
  • عدم عملکرد یخساز ساید بای ساید جی پلاس
  • پارگی واشر درب ساید بای ساید
  • و …

به محض بروز هر کدام از این ایرادات در ساید بای ساید جی پلاس  باید سریعا مراتب را برای تعمیر ساید بای ساید جی پلاس به یک تعمیرکار باتجربه بسپارید که دارای توانایی موردنیاز در این زمینه می باشد.

اشکالات یخچال فریزرهای ساید بای ساید جی پلاس

بیشتر بخوانید: تعمیرات ساید بای ساید ال جی

خراب شدن فیلتر ساید بای ساید جی پلاس

به طور معمول فیلترهای داخلی یخچال فریزر عمر 6 ماهه دارند و فیلترهای خارجی نیز در 2 نوع 6 ماهه و یا 1 ساله می باشند. حتما فیلترها را در مدت مقرر شده عوض کنید زیرا مواد درونی آنها اشباع شده و عملا دیگر کار تصفیه را به طور صحیح انجام نخواهند داد و همینطور با گذشتن زمان طولانی از زمان عوض کردن آن ها، مواد موجود در ساید بای ساید فاسد شده و سبب رشد باکتری ها خواهند شد. که برای سلامتی مواد غذایی که در یخچال فریزر نگهداری می گردد خیلی خطرناک می باشد.

خراب شدن کمپرسور یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس

عدم انجام اتومات کمپرسور ساید بای ساید یکی از مهم ترین و اصلی ترین ایرادات این قطعه به شمار می آید. در این صورت کمپرسور به شکل مستمر و بدون توقف کار نموده و هیچ نوع سرمایی تولید نمی کند. یکی دیگر از اختلالات متداول این قطعه، غیر عادی بودن صدای کمپرسور می باشد که گاهی برای کاربران هم آزار دهنده می باشد. برای همین در صورتی که از خراب شدن کمپرسور یخچال فریزر خود مطمئن هستید برای یافتن ایرادات دقیق تر و یا تعمیر ساید بای ساید جی پلاس می توانید با تعمیرکاران مجرب تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

خراب شدن فن کندانسور یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس

کندانسور یخچال فریزر همان رادیاتور خنک کننده گاز (مبرد) یخچال فریزر است. در پروسه‌ی سردسازی یخچال فریزر، هوای اتاق از میان لوله‌های مبرد که به آنها ( کویل ) یا ( کنداسور ) گفته می‌شود، جریان می یابد تا گرمای گاز یا همان مبرد به خارج منتقل شود.

در طول مدت، گرد و غبار هوای اتاق در کندانسور تجمع کرده. هنگامی که گرد و غبار زیاد شود، کندانسور دیگر قادر نیست به صورت موثر وظیفه‌ی خود را برای خنک نمودن گاز ساید بای ساید به انجام رساند، از همین رو عملیات خنک سازی یخچال فریزر درست انجام نمی شود و به کمپرسور فشار زیادی وارد می آید و حتی امکان دارد سبب صدمه جدی و یا سوختگی کمپرسور یخچال فریزر هم شود.

خراب شدن فن اوپراتور یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس

نخستین علت برای عوض کردن فن اواپراتور یخچال فریزر، ایراد و صدای بسیار زیاد و آزار دهنده آن است. هنگامی که فن اواپراتور دچار ایراد باشد، سرمای تولید شده به وسیله اواپراتور در یخچال فریزر منتقل و جابجا نمی شود. به همین علت با گذشت زمان و به طور تدریجی یخچال فریزر سرمای کمی خواهد داشت تا جایی که اواپراتور به علت سرمای زیاد، کاملا یخ بزند یا برفک ایجاد کند. در این حالت یخچال فریزر ساید بای ساید به هیچ عنوان سرما نخواهد داشت و دمای داخل آن گرم خواهد بود. برای همین در صورتی که دمای داخل یخچال فریزر شما گرم شده است و مایل هستید که به شکل تخصصی به یافتن ایرادات و یا تعمیر ساید بای ساید جی پلاس خود بپردازید به اشخاص متخصص مراجعه نمائید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیمالیا

خراب شدن یخساز یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس

عوامل عدم ساختن یخ یخچال فریزر ساید بای ساید به طور معمول عبارتند از: تازه نصب نمودن یخچال فریزر، عدم تنظیم دمای درون یخچال فریزر، وصل بودن لوله آب پشت یخچال فریزر به لوله آب خانگی، عدم روشن بودن یخ ساز در درون یخچال و یا خرابی یا وجود ایراد دیگری که از فرآیند یخسازی توسط یخساز یخچال فریزر ممانعت می کند.

خراب شدن حسگر یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس

حسگر قطعه ای می باشد که با تبدیل دما، سردی و گرمی فضا به پالس های الکتریکی و فرستادن آن به برد الکتریکی اصلی یخچال فریزر، سبب میشود ما دمای فعلی یخچال فریزر را ببینیم. حسگر برای یخچال فریزر یک قطعه حیاطی حساب می شود. از همین رو حسگر در همه ی یخچال فریزرها وجود دارد. در صورتی که حسگر معیوب شود ساید بای ساید خطا می دهد. و می بایست حسگر معیوب حتما عوض شود.

لازم به ذکر می باشد که امکان تعمیر حسگر وجود ندارد و می بایست حتما عوض شود. محل قرار گرفتن حسگر در برندهای گوناگون یخچال فریزر تفاوت دارد. ولی تقریبا 70 درصد برندها از یک نوع حسگر برای دما استفاده می نمایند. در نتیجه یافتن حسگر دمای یخچال فریزر کار سختی نیست.

خراب شدن ترموفیوز یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس

ترموفیوز در یخچال فریزرهای ساید بای سایدی که از سیستم بدون برفک ( نوفراست ) استفاده می کنند از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد و نقش کنترل نمودن دمای هیتر المنت نوفراست را بر عهده دارد. پایه کار ترموفیوزها در یخچال فریزر ساید بای ساید بدون برفک به این صورت میباشد که در دمای معینی میسوزد تا برای قسمت هیتر المنت دستگاه اشکالی به وجود نیاید.

خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *