مقالات, تعمیرات ساید بای ساید

تعمیر ساید بای ساید زانوسی

تعمیر ساید بای ساید زانوسی- تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02636627316–02636627941

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ساید بای ساید زانوسی میپردازیم. برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

کدهای خطای ساید بای ساید زانوسی – نحوه رفع آن

در اینجا کدهای خطا در ساید بای ساید زانوسی آمده است:

E0

این کد به این معنی است که هیچ خطایی وجود ندارد.

E1

وقتی این کد خطا را مشاهده کردید، توجه داشته باشید که سنسور اواپراتور آسیب دیده است. هیچ راه حل دیگری جز تعویض سنسور وجود ندارد.

E2

سنسور هوای دمای اتاق که معمولا روی برد نمایشگر نصب می شود در صورت نمایش این کد خطا خراب می شود. جایگزینش کن.

همچنین ممکن است فلپ دیسپنسر دیگر کار نکند. یک تکنسین ساید بای ساید تست شده و مورد اعتماد را برای رفع این عیب پیدا کنید.

E3

در صورت نمایش این کد خطا، کابل دستگاه یخ ساز آسیب دیده یا کوتاه شده است. با تماس با نمایندگی تعمیر و نگهداری ساید بای ساید برای بررسی عیب آن را برطرف کنید.

E4

اگر این کد خطا روی نمایشگر ظاهر شود، سنسور هوای برد سیستم قدرت معیوب شده یا از کار افتاده است. شما باید سنسور را تعویض کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید ارج

E5

اگر این کد خطا در صفحه نمایش ظاهر شود، سنسور محفظه 0 درجه آسیب دیده است. از آنجایی که آسیب دیده است، هیچ راه حل دیگری جز تعویض آن وجود ندارد.

t3

این کد خطا به این معنی است که سنسور یخ ساز کوتاه یا باز است. برای یافتن سنسور و تعویض آن باید یک بررسی تعمیر و نگهداری روی یخ ساز انجام دهید. اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، با تعمیرات سرویس تماس بگیرید و درخواست خدمات کنید یا یک تکنسین ساید بای ساید خوب برای کمک پیدا کنید.

SY EF

اگر این کد خطا را مشاهده کردید، فن اواپراتور از کار افتاده است. مهم است که موتور فن را بررسی کنید تا ببینید آیا هنوز کار می کند یا خیر. تداوم را با یک مولتی متر بین سیم پیچ های موتور تست کنید. همچنین تیغه ها را بررسی کنید تا ببینید آیا هنوز کار می کنند یا خیر. اگر هیچ چیز کار نمی کند، فن یا موتور را تعویض کنید.

عادی – SH

اگر این کد خطا در صفحه نمایش ظاهر شود، سنسور محفظه غذای تازه کوتاه می شود. سنسور را تعویض کنید.

CE

ارتباط IM قطع شده است بنابراین این کد خطا نمایش داده می شود. ساید بای ساید را در حالت سرویس قرار دهید تا مطمئن شوید که این عیب است. سپس یک نمایندگی حرفه ای تعمیر یخچال را پیدا کنید تا عیب را نیز بررسی و رفع کند.

OP – عادی

با مشاهده این کد خطا، متوجه می شوید که سنسور فریزر باز است. اتصالات سیم و دسته سیم را بررسی کنید. هر گونه لباس گشاد را دوباره وصل کنید و در صورت معیوب بودن دسته آن را تعویض کنید. اما اگر همه اینها خوب کار می کنند، سنسور فریزر را تعویض کنید.

SY CF

در صورت مشاهده این کد خطا احتمالاً بین برد کنترل اصلی و صفحه نمایش در ساید بای ساید مشکلی در ارتباط وجود دارد. برای یافتن عیب و رفع آن با تعمیرات سرویس یخچال مجرب تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید حایر

SH – عادی

اگر این کد خطا به طور ناگهانی روی صفحه کنترل ساید بای ساید ظاهر شود، سنسور فریزر کوتاه می شود. لازم است سنسور را تعویض کنید تا بتواند دمای فریزر را به دقت بخواند.

SY CE

اگر این کد خطا را روی صفحه نمایش مشاهده کردید، می‌دانید که در ارتباط خطایی وجود دارد. این خطا در ارتباط می تواند بین برد کنترل اصلی و نمایشگر الکترونیکی باشد. اما برای تایید این موضوع با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید حرفه ای تماس بگیرید.

SF

این کد حالت Super Freeze Mode را نشان می دهد. این یک کد خطا نیست مگر اینکه به اشتباه ساید بای ساید را در حالت قرار دهید.

P

این کد به شما هشدار می دهد که PCB معیوب شده است.

r1

در صورت مشاهده این کد خطا، سنسور اواپراتور اتصال کوتاه یا قطع می شود. برای رفع این مشکل، سنسور را پیدا کرده و هر سیم شل شده را دوباره وصل کنید. دسته سیم را برای ایراد بررسی کنید. اما اگر سیم ها وصل هستند و کار می کنند و هارنس کار می کند، سنسور را تعویض کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیتاچی

rt

با مشاهده این کد خطا، سنسور هوا اتصال کوتاه یا قطع می شود. برای رفع این مشکل، سنسور را پیدا کرده و هر سیم شل شده را دوباره وصل کنید. دسته سیم را برای ایراد بررسی کنید. اما اگر سیم ها وصل هستند و کار می کنند و هارنس کار می کند، سنسور را تعویض کنید.

Eu

با مشاهده این کد خطا بدانید که سنسور سطل یخ معیوب شده است. شما باید آن را جایگزین کنید.

L

در صورت نمایش این کد خطا، سنسور یخ اتصال کوتاه یا قطع می شود. اگر نمی توانید این را تأیید کنید و خودتان آن را تعمیر کنید، یک مهندس ساید بای ساید میتواند این کار را برای شما انجام دهد.

F

این نشان می دهد که فن اواپراتور ایراد دارد. موتور فن را در طول عمر بررسی کنید و در صورت معیوب بودن موتور آن را تعویض کنید. اگر تمام فن کار نمی کند، آن را تعویض کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ساید بای ساید ال جی

F1

با مشاهده این کد خطا، متوجه می شوید که انتخابگر دمای یخچال خراب شده است. همچنین ممکن است سنسور فریزر قطع شده یا اتصال کوتاه داشته باشد.

F2

این کد خطا نشان می دهد که انتخابگر دمای فریزر خراب شده است. این بر توانایی انتخاب صحیح تنظیمات دما برای فریزر تأثیر می گذارد.

F3

این کد خطا به معنی معیوب بودن سنسور یخچال است. یخ زدایی حدود 80 دقیقه متوقف می شود و هیچ مقاومتی در سنسور وجود ندارد. این به این مفهوم است که شما حتما آن را عوض کنید.

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) : 0263662731602636627941

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

نماینده تعمیرات

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *