تعمیرات ساید بای ساید, مقالات

تعمیر ساید بای ساید زیرووات در کرج

تعمیر ساید بای ساید زیرووات در کرج - تعمیر ساید بای ساید در اندیشه - کرج - ملارد - فردیس -تعمیرات سرویس: 02191692115 - 02191692114

ما در این مطلب به مبحث تعمیر ساید بای ساید زیرووات در کرج میپردازیم. برای انجام خدمات نمایندگی تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس) مانند:تعمیر انواع یخچال فریزر، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک میتوانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

تعمیر ساید بای ساید زیرووات در کرج

مشکلات متداول یخچال فریزر و ساید بای ساید شامل چه مواردی می باشد؟ برای این ایرادات چه راهکارهایی هست؟ چطور می توان عمر مفید یخچال را زیاد کرد؟ برای تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید های زیرووات می بایست به چه کسی مراجعه نمود؟ این پرسش ها امکان دارد در ذهن شما نیز جریان داشته باشد. به همین علت ما در این مقاله تصمیم داریم به توضیحاتی کوتاه و مفید در ارتباط با تعمیر ساید بای ساید زیرووات بپردازیم؛ در همین راستا، تعمیرگاه مجاز تعمیرات سرویس، نمایندگی تعمیر ساید بای ساید زیرووات در کرج و استان البرز همیشه در جهت ارائه دادن خدمات به بهترین نحو و با کیفیت بالا در تلاش است.

ایرادات متداول در تعمیرات ساید بای سایدهای زیرووات و راه حل برطرف کردن آن

یخچال ها و انواع گوناگون آن، مثل یخچال ساید بای ساید دستگاه های پیچیده ای می باشند که می توانند دچار ایرادات گوناگونی  شده و محتاج بازه گسترده ای از تعمیرات جزیی تا کلی باشند.

از جمله اصلی ترین و با اهمیت ترین ایراداتی که می تواند برای ساید بای سایدها رخ دهد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

برفک زدن ساید بای ساید

آشنا ترین و متداول ترین ایرادی که می تواند برای یک ساید بای ساید ایجاد شود، برفک زدن می باشد. تشکیل برفک و یخ زدن سطح درونی یخچال از ایراداتی می باشد که می تواند بر روی کارکرد دستگاه اثر منفی گذاشته و راندمان آن را به صورت قابل توجهی کم کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات ساید بای ساید ال جی

علت یخ زدن و تشکیل برفک این می باشد که هوای خنک درون یخچال با هوای گرم و مرطوب بیرون یخچال ترکیب می شود. بر اثر این ترکیب برفک و به مرور یخ تشکیل می شود. برای برطرف کردن برفک یخچال می بایست به محلی که برفک به وجود آمده توجه نمود.

در صورتی که محل ایجاد برفک ها در اطراف فریزر و درب آن باشد، به این معنی می باشد که درب فریزر به درستی بسته نشده و یا ایرادی دارد. اگر درب به درستی بسته شود و هم چنان برفک ایجاد شود، امکان دارد ایراد از واشر پلاستیکی اطراف  درب باشد. در این حالت می بایست نسبت به عوض کردن واشر پلاستیکی اقدام نمود. در ضمن در صورتی که در این حوزه تخصصی ندارید، کار را به نمایندگان متخصص تعمیرات سرویس در کرج بسپارید.

در صورتی که برفک در اغلب نقاط درونی یخچال و به شکل پراکنده تشکیل شده، امکان دارد علت آن دمای بیشتر از اندازه پایین دستگاه باشد. همینطور باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی سبب ایجاد برفک های ضخیم تر و زیادتر را می شود.

از دیگر علت های ایجاد برفک در یخچال می توان به ایراد در قسمت ها و قطعات الکترونیکی دستگاه اشاره داشت. مثل اختلال در هیتر دستگاه، حسگر یخ زدایی، برد کنترل کننده و یا تایمر یخ زدایی. در این موارد حتما می بایست با یک متخصص تماس حاصل نمود و به شکل حرفه ای نسبت به عیب یابی و برطرف کردن ایراد اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیر ساید بای ساید هیمالیا

سر و صدای بیش از حد و غیرطبیعی ساید بای ساید

یخچال ها دستگاه های ساکتی می باشند که تنها گاهی امکان دارد صدایی کوتاه و ضعیف از موتور آن ها به گوش برسد. ولی در صورتی که صدایی زیاد و غیرطبیعی از یخچال به گوش برسد، این به معنی وجود یک ایراد در یخچال و به احتمال خیلی زیاد ضرورت یک تعمیر فنی و اساسی در دستگاه می باشد. سر و صدای غیرطبیعی یخچال می تواند ناشی از ایراد در موتور فن اپراتور باشد. اگر ایراد این باشد، موتور فن اپراتور می بایست عوض شود که در این حیطه می توانید از تعمیرکاران متخصص تعمیرات سرویس در کرج کمک بگیرید.

همینطور صدای غیرطبیعی یخچال و ساید بای ساید می تواند ناشی از بالا و پایین شدن سرعت فن، ریزش آب در جریان یخ سازی و یا عبور یخ ها به داخل مخزن دستگاه باشد. این نوع ایرادات نیازمند عیب یابی و بررسی تخصصی می باشند.

عدم خنک بودن و دمای بالای ساید بای ساید

یکی دیگر از ایرادات متداول یخچال ها دمای نسبتا بالای یخچال نسبت به وضعیت عادی می باشد. امکان دارد احساس کنید یخچال به میزان کافی خنک نمی باشد و غذاهای درون آن به درستی سرد نگه داشته نمی شوند. به طور معمول علت اصلی چنین اتفاقی اختلال در کارکرد ترموستات می باشد. راه حل آن هم تعویض ترموستات یخچال می باشد.

همینطور در صورتی که یخچال بیشتر از اندازه ظرفیت معمولش پر شده باشد و بسته های غذایی به یکدیگر چسبیده باشند گردش هوا دچار ایراد خواهد شد. هر چیزی هم که گردش هوا داخل یخچال را مختل سازد در خنک نبودن و بالا رفتن دمای یخچال تاثیرگذار می باشد. لازم به ذکر می باشد دمای متداول برای یخچال چیزی میان 0 تا 5 درجه سانتی گراد می باشد.

چطور می توان عمر مفید یخچال فریزر و ساید بای ساید را زیاد کرد؟

همه با اهمیت جلوگیری از ایراد و تقدم آن بر درمان و تعمیر آشنا می باشند. با رعایت بعضی نکات می توان عمر مفید یخچال ها را زیاد کرد و از صدمه و در نتیجه تعمیرات احتمالی پیشگیری نمود. از جمله:

  • اگر یخچال دچار برفک یا یخ زدگی بود، هر چند ماه یک مرتبه (حداکثر 6 ماه یکبار) برفک ها را تمیز کنید.
  • یخچال می بایست با فاصله از دیوار باشد تا گردش هوا محیط آن به درستی انجام شود. همینطور بهتر می باشد محیط اطراف یخچال بیشتر از اندازه سرد یا گرم نباشد.
  • درب یخچال به مدت طولانی باز نشود؛ همینطور از باز و بسته نمودن مداوم درب دستگاه پرهیز نمائید.
  • استفاده کردن از ترناس کنترل نوسان برق، مخصوصا برای یخچال های ساید بای ساید خیلی لازم می باشد..

خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی(تعمیرات سرویس): تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی جی پلاس در کرج و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک

برای انجامخدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی( تعمیرات سرویس) مانند: تعمیر انواع یخچال فریزر ، یخچال ساید بای ساید، تعمیر انواع ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در تمامی مناطق کرج، ملارد، اندیشه، فردیس، شهریار، مارلیک می توانید با کارشناسان و متخصصین تعمیرات سرویس تماس بگیرید.

شماره تماس 24 ساعته نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی (تعمیرات سرویس) :

شماره تماس: 02691690551

شماره تماس: 02691690552

شماره تماس: 02691690553

شماره تماس: 02191692114

شماره تماس: 02191692115

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در غرب تهران- ملارد- اندیشه – شهریار- مهرشهر – فردیس – محمدشهر – ملارد

ايميل تعمیرات سرویس : fansvc60@gmail.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *